Μια μικρη παρενθεση.
Ειναι κατι το οποιο το ελεγα, το λεω και θα το λεω.
Ειναι λαθος ενα ατυχημα να το συνδεουμε με "Lack of skill". Ειναι πεντακαθαρα πιθανοτητες. Η ΠΑ προβλεπει με καλο ποσοστο ποσα ατυχηματα γινονται καθε χρονο.
Βεβαιως και συμβαινουν ατυχηματα, και λαθη, ακομη και στα καλυτερα πληρωματα γιατι ειναι στη μεση ο ανθρωπινος παραγοντας.
Συνεχιζοντας, CSFDR λεγεται του -16 και βεβαιως εχουν τα δικα μας οπως και ολα στο κοσμο.
Οσο για τις Μοιρες δεν υπαρχουν "επαγγελματιες" και -ερασιτεχνες-. Ολοι ειναι επαγγελματιες και ξερουν πολυ καλα τι κανουν. Δεν νομιζω οτι ξεχωριζει η 347 για καποιο λογο ωστε να εχει ελαφρυντικα ο Νο1. Ολες οι Μοιρες κανουν CPM, ολες κανουν Box Patterns οπως εκανε νωριτερα και το ζευγος, ολες ξερουν τα ιδια βασικα πραγματα ασχετως του πρωτευοντα ρολου. (Οπως αναχαιτα, συμβατικο βομβαρδισμο, κατ ελαχιστον)
Οσο για το καλωδιο, χαλαρα, δεν το ριχνει το αεροσκαφος και με τουμπα κ ολας. Δεν ειναι ουτε υπερελαφρο για να πεσει επι τοπου ουτε ειναι κανενας σεσνακουλας που παει με 100 Κτς. Ειναι σε μεσαια βαρη 20 τονοι εξωτερικης πολιτικης που σε CPM εχει τουλαχιστο 400 Κτς κατω απο τα 1000 ποδαρακια.

Μαζευεται και κανει και zoom οπως προβλεπεται και οπως εχουν εκπαιδευτει.
Τελος, να επισημανω οτι ειναι η πρωτη πτωση 50αριου μονοθεσιου στη ΠΑ.