Αεροσκάφος F-16 κατέπεσε κοντά στα Ιωάννινα σώος ο χειριστής

  • Thread starter Thread starter johnnys
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Στο παρελθόν (απώτερο) έχουν γίνει συμβάντα με καλώδια της ΔΕΗ, σε κάτω του προβλεπομένου ύψους πτήσεις, χωρίς πτώση αεροσκάφους. Στη συγκεκριμένη περίπτωση λόγω αεροσκάφους (video - fdr) και Μοίρας (επαγγελματισμός-mentality) θεωρώ εξαιρετικά απίθανο να έγινε κάτι αντίστοιχο.
 
Μια μικρη παρενθεση.

Ειναι κατι το οποιο το ελεγα, το λεω και θα το λεω.

Ειναι λαθος ενα ατυχημα να το συνδεουμε με "Lack of skill". Ειναι πεντακαθαρα πιθανοτητες. Η ΠΑ προβλεπει με καλο ποσοστο ποσα ατυχηματα γινονται καθε χρονο.

Βεβαιως και συμβαινουν ατυχηματα, και λαθη, ακομη και στα καλυτερα πληρωματα γιατι ειναι στη μεση ο ανθρωπινος παραγοντας.

Συνεχιζοντας, CSFDR λεγεται του -16 και βεβαιως εχουν τα δικα μας οπως και ολα στο κοσμο.

Οσο για τις Μοιρες δεν υπαρχουν "επαγγελματιες" και -ερασιτεχνες-. Ολοι ειναι επαγγελματιες και ξερουν πολυ καλα τι κανουν. Δεν νομιζω οτι ξεχωριζει η 347 για καποιο λογο ωστε να εχει ελαφρυντικα ο Νο1. Ολες οι Μοιρες κανουν CPM, ολες κανουν Box Patterns οπως εκανε νωριτερα και το ζευγος, ολες ξερουν τα ιδια βασικα πραγματα ασχετως του πρωτευοντα ρολου. (Οπως αναχαιτα, συμβατικο βομβαρδισμο, κατ ελαχιστον)

Οσο για το καλωδιο, χαλαρα, δεν το ριχνει το αεροσκαφος και με τουμπα κ ολας. Δεν ειναι ουτε υπερελαφρο για να πεσει επι τοπου ουτε ειναι κανενας σεσνακουλας που παει με 100 Κτς. Ειναι σε μεσαια βαρη 20 τονοι εξωτερικης πολιτικης που σε CPM εχει τουλαχιστο 400 Κτς κατω απο τα 1000 ποδαρακια. :lol: Μαζευεται και κανει και zoom οπως προβλεπεται και οπως εχουν εκπαιδευτει.

Τελος, να επισημανω οτι ειναι η πρωτη πτωση 50αριου μονοθεσιου στη ΠΑ.
 
1. Νομίζω κανείς δεν υπεννόησε lack of skill. Όσοι υποπτεύονται τα σύρματα μάλλον παράβαση κανόνων υποννοούν.

2. "CSFDR λεγεται του -16 "

whatever...

3. "Οσο για τις Μοιρες δεν υπαρχουν "επαγγελματιες" και -ερασιτεχνες-. Ολοι ειναι επαγγελματιες και ξερουν πολυ καλα τι κανουν. Δεν νομιζω οτι ξεχωριζει η 347 για καποιο λογο ωστε να εχει ελαφρυντικα ο Νο1. Ολες οι Μοιρες κανουν CPM, ολες κανουν Box Patterns οπως εκανε νωριτερα και το ζευγος, ολες ξερουν τα ιδια βασικα πραγματα ασχετως του πρωτευοντα ρολου. (Οπως αναχαιτα, συμβατικο βομβαρδισμο, κατ ελαχιστον)"

O No1 δεν χρειάζεται ελαφρυντικό, η επιτροπή θα τα βρεί όλα. Εκτίμηση έκανα ότι το συγκεκριμένο συμβάν δεν οφείλεται σε παράβαση (επειδή αναφέρθηκαν τα σύρματα). Διαβαθμίσεις στον επαγγελματισμό υπάρχουν. Πρωτεύοντα ρόλο παίζει ο ίδιος ο χειριστής αλλά επηρεάζει και το περιβάλλον. Σε αεροσκάφη με καταγραφείς και video πιο δύσκολα τολμάς τη γλυκειά παράβαση που μπορεί να σου στοιχίσει την καριέρα. Θα συμφωνήσω όμως πως σήμερα όλες οι Μοίρες έιναι πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα επαγγελματισμού.

4. "Τελος, να επισημανω οτι ειναι η πρωτη πτωση 50αριου μονοθεσιου στη ΠΑ."

Αν δεν απατώμαι τα αεροσκάφη αυτά πετούν από το 1997. (διορθώστε με αν είναι το 1998). Από μόνο του αυτό λέει πολλά για το επίπεδο αυτής της Μοίρας, χωρίς να έχω σκοπό να υποτιμήσω καμία άλλη.
 
η διερεύνηση ατυχημάτων θα δειξει τα αιτια της πτώσης.

Δεν μπορεί να αποκλειστεί η πιθανότητα να υπήρξε και εισρόφηση πτηνού και -αφου εγκατέλειψε το Α/Φ ο χειριστής του- κατά την πτώση, να εκοψε καλώδια της ΔΕΗ...

θα μαθουμε....
 
Top