Πρώτον όπως έγραψε και άλλο μέλος πριν το εγχειρίδιο του αεροσκάφους στο κεφάλαιο limitations αναφέρει : max demonstrated crosswind component is 15 kts 27 km/h. Kai amesws meta : WARNING A t/o with crosswind components Outside of this limit may result in the loss of aircraft controllability... Επίσης το nose gear στο συγκεκριμένο α/φος είναι συνδεδεμένο με τα ποδοστήρια του χειριστή.Μένει να δούμε επίσης αν η φόρτωση του α/φους ήταν τέτοια π διατηρούσε το κέντρο βάρους εντός των προβλεπόμενων απο τον κατασκευαστή όρια .... Με έναν πρόχειρο υπολογισμό στους 20 βαθμούς και 600 kg με 10 kts ούριο άνεμο ο κατασκευαστής με μέγιστη πεδίση και σωστή ταχύτητα προσγείωσης δίνει 700μ landing distance.... Στη Σάμο ο διάδρομος 09 χρησιμοποιείται μεχρι το όριο ούριου ανέμου διότι στην τελική οι αναταράξεις είναι αρκετές μεν αλλά στο touch οι συνθήκες είναι πολύ καλύτερες σε σχέση με τον 27 που εχει καλύτερες συνθήκες στην τελική αλλά χειρότερες στο touch λόγο ανάγλυφου της περιοχής ....