Aerospace One

docORL

Business-Class-Member
Εγγραφή
19/12/2007
Μηνύματα
363
Likes
2
Περιοχή
in the cockpit...
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Μαλλον γινεται της κακομοιρας, μεταξυ μαμας και θυγατερας....Και απ'οτι ακουγεται οι εργαζομενοι ψαχνουν να βρουνε τα χρηματα τους, αφου ποιουν την νησσαν στην διοικηση......Ακουστηκε οτι απωληθηκαν "αναδρομικα" απο τον περασμενο μηνα.!!!!!!! Το δε ενα αεροπλανο που ευρισκεται στα Εμιρατα, δυσκολο το βλεπω να φευγει απο εκει, αν δεν ξεκαθαρισει η υποθεση σε οτι αφορα τα οικονομικα .....
 

SkyHawk

First-Class-Member
Εγγραφή
21/04/2005
Μηνύματα
747
Likes
70
Περιοχή
HELL
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Δεν νομιζω να φταιει η Ελληνική πλευρα τουλάχιστον οχι σε αυτην την περίπτωση. Αυτοι που ειναι απο πισω Ινδικης καταγωγης δεν εχουν και το καλύτερο ονομα στην αγορα. Βλ. Veteran Avia
 

docORL

Business-Class-Member
Εγγραφή
19/12/2007
Μηνύματα
363
Likes
2
Περιοχή
in the cockpit...
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Έχεις δίκιο. Και εγώ αυτό άκουσα. Όμως το 55% αν δεν κάνω λάθος, ανήκει σε Έλληνα επιχειρηματία . Αυτός γιατί δεν αντέδρασε ώστε να σωθεί η εταιρία αυτή, που είχε όλα τα προσόντα να πάει ψηλά;
Γιατί καθηλώθηκε το ένα αεροπλανο στην Sharjah, και το άλλο δεν ήρθε ποτε από Αμερική ;
Ακούστηκε ότι το πλήρωμα που πήγε να το παραλαβει, εκδιώχθηκε κακην κακως από USA! Αν είναι αλήθεια αυτό και όχι αρβυλλα, κάτι πολύ πιο σοβαρό έγινε, και είχε ως αποτέλεσμα η κατασκευάστρια εταιρία να μην κάνει support το 747.....Ποιοι και γιατί πήραν αυτή την απόφαση, δύσκολα θα μάθουμε.... :deadthread:
 

SkyHawk

First-Class-Member
Εγγραφή
21/04/2005
Μηνύματα
747
Likes
70
Περιοχή
HELL
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Γενικα η Boeing i.e. ΗΠΑ θελουν να γνωριζουν το ακριβες operation του καθε πελατη τους. Απο το που πανε και τι μεταφερουν. Εαν ειναι έμμεσα εναντια των συμφερόντων πχ πτησεις σε Havana για λογαριασμό της cubana ή μεταφορα πολεμικου υλικού για λογαριασμό αλλων χωρων αρχιζουν και "κλωτσανε" και με το δίκιο τους δηλαδή. Τοτε αρχιζουν τα προβλήματα. Και τετοιου ειδους εταιρίες μικρες acmi και χωρις βαση κανουν κατι περιεργα. Bottom feeders..
 

docORL

Business-Class-Member
Εγγραφή
19/12/2007
Μηνύματα
363
Likes
2
Περιοχή
in the cockpit...
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Μαλιοτραβιουνται μαμα εταιρία και η εναπομείνασα στα χαρτιά πλέον, ελληνική.
Η μια τα ρίχνει στην άλλη, για το σταμάτημα των πτήσεων του μοναδικού 747 τους, με ελληνικο νηολόγιο. Πολλά χρήματα χαθήκανε, και η μια τα ρίχνει στην άλλη...Έμεινε και αυτό παρκαρισμένο στην Σαρζα, αν δεν έχουν βάλει ακόμη χέρι οι εργαζόμενοι που απὀτι μαθαίνω, δεν αποληθηκαν από την εταιρία, αλλα παραιτηθηκαν (μάλλον τους παραιτησαν για να μην πληρώσουν αποζημιώσεις).....
Ελληνική επιχειρηματικότητα ....
Είμαι απολυτα σίγουρος ότι για να κλείσει έτσι ξαφνικά η εταιρία αυτή, και μάλιστα δια μέσου της κατασκευάστριας εταιρίας του 747, κάτι πολύ άκομψο και κακό έγινε, που έκανε τους φίλους μας τους αμερικανους να κόψουν τον γορδιο δεσμό αποφασιστικά και ξαφνικά.
Θα μάθω από φίλο μου που εργαζόταν εκεί, και φυσικά από άλλες πηγες, για την πραγματικη αιτια. :deadthread:
 

docORL

Business-Class-Member
Εγγραφή
19/12/2007
Μηνύματα
363
Likes
2
Περιοχή
in the cockpit...
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Άργησα αλλα έμαθα τα εξης καταπληκτικά....
Η εταιρία ζήτησε από τους υπαλληλους να ζητήσουν τάχα μου, αδεια άνευ αποδοχών, αναδρομικά (υφίσταται και αυτό) από αρχες Ιουνιου, έως τέλος Ιουλίου...και φυσικά τους παραίτησε (βλέπε απολησε) μεσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, χωρίς φυσικά να τους αποζημιώσει, όπως προβλεπετο από τις συμβάσεις εργασίας τους. Κάποιους δε postholders τους κρατάει για να έχει ζωντανή την εταιρία . Κύριοι με τα όλα τους. Αυτή είναι η πραγματική ελληνική επιχειρηματικότητα.....Πειμενω και άλλες πληροφορίες..
 
Top