AF-KLM

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
OA701":328qf7g7 said:
...αναφέρει κ τη συμφωνία μεταξύ αεροπορικής κ πληρωμάτων ώστε να βγούν τα δρομολόγια όσο το δυνατόν με λιγότερα έξοδα

Πρίν αλέκτωρ λαλήσει τρίς, έρχεται 4ήμερη απεργία των ι/φ για τις αλλαγές που φέρνουν τα νέα πλάνα της αεροπορικής
...The walkout, scheduled for July 29, 30, 31 and Aug. 1, is to be held in protest against a reorganisation of flight attendants' work at regional hubs that Air France is setting up to counter competition from low-cost airlines...
:arrow: http://www.reuters.com/article/2011/07/18/france-strike-air-france-idUSLDE76H1AQ20110718
 
Προσπαθησα να κανω εικονικη κρατηση για new york με τις πτησεις με 380 για να δω αν μπορω να διαλεξω θεσεις στο Upper deck (economy) και παντα ειναι ολες κλεισμενες..εκανα αρκετες προσπαθειες για διαφορετικες μερες (6 μηνες απο τωρα μεχρι και 8)..υπαρχει καποιος λογος;μηπως η af τις κραταει για δικους τις πελατες;
 
Στις 15 Σεπτ. 11 θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για την αγορά νέων αεροσκαφών. Ο όμιλος έχει ανάγκη για περίπου 100 α/φ μεταξύ των Α350 και Β787 εικάζετε ότι η παραγγελία θα είναι 50-50. Σε λίγο θα δούμε….
 
Alea jacta est! Μοιρασιά της παραγγελίας, όπως αναμενόταν άλλωστε. Περισσότερες πηγές και λεπτομέρειες στο forum του airliners.net.

http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/5256002/

Αν επαληθευθούν οι προβλέψεις ότι το σύνολο της παραγγελίας για το 787 αφορά την έκδοση -9 που είναι λίγο μικρότερη σε χωρητικότητα από το Α 359 και με MTOW 20 τόνων λιγότερο (248 - 268), τότε η απόφαση της AF/KLM να μοιράσει την παραγγελία παρά να προτιμήσει την ομοιοτυπία μόνο με Airbus, δείχνει - κατά τη γνώμη μου - ότι η έκδοση -800 του Α 350 πάει για φούντο, όπως αποδεικνύεται και από τις πρόσφατες εξελίξεις (μετάθεση της ημερομηνίας ΕΙS κατά δύο χρόνια, μετατροπή πολλών παραγγελιών από Α 358 σε Α 359, αυτή τη στιγμή οι παραγγελίες είναι περίπου για 360 Α 359 και 140 Α 358).
 
787 = KLM MD11 + AF 777-200
359 = AF 340
Η AF δεν αποκλείει και το 351 αν το 777NG δεν καλύπτει τις ανάγκες της. Στα της συμφωνίας η ΑΦ θα μπορεί να κάνει service στους Trent της RR, που ήταν και ο λόγος που μέχρι σήμερα όλα τα αεροσκάφη της είχαν αποκλειστικά κινητήρες GE όταν υπήρχε η δυνατότητα
 
H τελική παραγγελία είναι για
25 firm + 35 options Α350-900 με πρώτη παράδοση στην AF το 2018 και
25firm + 23 options Β787-900 με πρώτη KL το 2016.

Σύνολο 108 α/φ

------Edit-----
Υπάρχει και ένα μυστικό για να μην φανεί ότι η Boeing μοιράστηκε την παραγγελία. 10 Β787 που νοίκιασε η KL.
H πολιτική βάζει το χεράκι της παντού.
 
Πετάω αύριο GVA-ATH με τους Ολλανδούς (πρώτη φορά) και θα ήθελα να ρωτήσω τι να περιμένω όσον αφορά το φαγητό.

Η πτήση GVA-AMS είναι με Ε190 στις 09:10 το πρωί. Να φάω γερό πρωινό ή να περιμένω να με περιποιηθούν όπως θα έκανε η Aegean;
Επίσης, να αγοράσω προμήθειες στο αεροδρόμιο πριν τη δεύτερη πτήση ή παίζει ζεστό γεύμα; Αναχώρηση από AMS για ATH στις 11:55 με 737.

Ευχαριστώ.
 
Να σε περιποιηθούν?? Μου φαίνεται σαν πρωταπριλιάτικο αστείο αυτό. Δεν νομίζω να έχουν τπτ ίδιο με Ολυμπιακή ή Αιγαίου σε τόσο μικρή πτήση. Εδώ η Swiss για Ελβετία - Ελλάδα σου βγάζει μια κούτσιικη μερίδα μακαρόνια ή ριζότο πάντα (εγώ μόνο αυτο έχω φάει) και ένα κεκάκι. Κάπου εδώ διάβασα ότι η KLM σου δίνει ενα σάντουιτς στο AMS - ATH. Καλή τύχη!! :great:
 
Κατάλαβα... ευχαριστώ.
Πάντως δεν ξέρεις αν πρέπει αν φάω πρωινό πριν πετάξω το GVA-AMS;(ρωτάω γιατί γενικά μου αρέσει να σκοτώνω την ώρα μου τρώγωντας στην πτήση, και αν φάω πριν κανονικό πρωινό δε θα το ευχαριστηθώ το ίδιο)
 
Δεν έχω εμπειρία απο KLM πρόσφατα πολύ παλιά που είχα πετάξει πρωί απο AMS - BHX έβγαλαν ενα αηδιαστικό σάντουιτς με παντζάρι μέσα! Αν τρως το παντζάρι δεν έχεις πρόβλημα :mrgreen: . Πρέπει να έχει αλλάξει αυτό (ελπίζω) αλλά πάρε κάτι απο το αεροδρόμιο μαζί σου ποτέ δεν ξέρεις!
 
Top