AF-KLM

Βέβαια η AF-KLM ανήκει κατά 80% σε ιδιωτικούς επενδυτές, ενώ η Alitalia 100% στο ιταλικό κράτος. Αλλά γιατί να μην τις συγκρίνουμε αν αυτό βολεύει την άποψή μας; :rolleyes:

Επίσης, μια και το ανέφερες, πόσα χρήματα δίνει κάθε χρόνο το ιταλικό κράτος στην Alitalia; Προφανώς, για το λες θα έχεις κάποια νούμερα.
 
Ουτε το Ιταλικό κράτος, ούτε οποιαδήποτε υπηρεσία του ή οργανισμός του δεν χρειάζεται να δίνει ούτε μισό Ευρώ στην εταιρία.
Με οποιαδήποτε μορφή επιδότησης, δανείου αγύριστου, αυξήσεων κεφαλαίου ή υπερτιμολογημένης υπηρεσίας.
Η Αλιταλια είτε είναι κερδοφόρα είτε ισοσκελίζει έσοδα και έξοδα!
Αρα δεν κοστίζει τίποτα στους Ιταλούς φορολογούμενους.
Απλα κάποια σκοτεινά συμφέροντα προσπαθούν να την κλείσουν διασπείροντας κακοήθειες!
Σαν την (επίσης κερδοφόρα) Ολυμπιακή μας!
 
Στις Ελληνικές Εταιρείες άραγε με ποια μορφή θα δοθούνε οι ενισχύσεις? Ιδιαίτερα δε στην Αιγαίου που είναι Εταιρεία εισηγμένη στο Χρηματιστήριο? Θα υπάρξει απόφαση της ΓΣ των Μετόχων? Θα χρηματοδοτηθούν οι Μέτοχοι από το Ελληνικό Κράτος? Αν είναι έτσι (υπόθεση κάνουμε και μην πάρετε τα όπλα) δεν θα ήτανε σωστό να πάρει το Κράτος αντίστοιχου ποσού Μετοχές ή έστω (αν έχει την μορφή του Δανείου με την εγγύηση του Κράτους να δοθούν ως εγγύηση μέχρι την εξόφληση του Δανείου? Μήπως θα πληρώσει πάλι ο Ελληνικός Λαός?
 
Μπορει να την απαλαξει απο εργατικες εισφορες για καποιον χρονο η τον φορο επιχειρησεων που φανταζομαι δεν ειναι κ μικρος. Υπαρχουν πολλοι εμμεσοι τροποι να στηριξεις μια εταιρεια που ειναι υγιης. Το πιο σημαντικο σ αυτη την φαση πιστευω ειναι να βρουν τροπο οι χωρες να αυξησουν την ζητηση, ειτε με μειωση των φορων κ φπα ειτε με καποιας μορφης επιδοτησης ανα προορισμο κ αεροδρομιο, οπως ζητουσε καθε φορα η Ryan.
Δυστυχως ο εκδημοκρατισμος των ταξιδιων κ οι φτηνοι ναυλοι για καποιο διαστημα θα μειωθουν, ας ελπισουμε να ειναι μονο για κανα 2 χρονια...
 
Οποιαδήποτε κι αν είναι αυτή η βοήθεια, θα πρέπει να είναι σύννομη, και με το δίκαιο της ΕΕ, βεβαίως βεβαίως, που απαγορεύει ακόμα και την έμμεση κρατική ενίσχυση.

Ωστόσο, υπό το φως των δηλώσεων των ανώτερων αξιωματούχων της ΕΕ, κάποιου είδους βοήθεια θα δοθεί σε πολλές εταιρείες με τρόπο που συμφωνείται/θα συμφωνηθεί, ίσως και κατά παρέκκλιση των διατάξεων λόγω ανωτέρας βίας, ειδικών καταστάσεων, ή όπως αλλιώς το ονομάσουν.

Το αν «θα πληρώσει ο ελληνικός λαός» είναι μάλλον το λιγότερο πιθανό σενάριο. Ειδικά αν σκεφτούμε ότι η ενίσχυση της ΕΚΤ προς τα κράτη θα καλύψει και τέτοιες περιπτώσεις, και με δεδομένο ότι η Ελλάδα είναι net receiver (δεύτερη μεγαλύτερη σε ποσά μετά την Πολωνία) μάλλον όλα αυτά θα τα καλύψει ο «ευρωπαϊκός λαός». :mrgreen:
 
Μια ερώτηση βέβαια που μας αφορά είναι τι επιδοτήσεις θα λάβουν αεροπορικές που μας φέρναν τσούρμο από τουρίστες και εάν η Ελλάδα μπορεί να μειώσει το φόρο αναλογούντα επιβατη που εισπράττει η φραπορτ ώστε να μειώσει το κόστος του τουριστικού της προϊόντος. Έχουμε μέλος ακόμα για να τα δούμε όλα αυτά
 
Κανένας τουρίστας δεν πρόκειται να αποφασίσει αν θα έρθει ή όχι από το αν θα χρεωθεί φόρο αεροδρομίου.
Κανένας.
 
Επειδή η προηγούμενη ανάρτησή μου εξαφανίστηκε και δεν πήγε ούτε καν στο κάλαθο αχρήστων (προφανώς επειδή αναφέρθηκα σε συγκεκριμένη Ελληνική Ιδιωτική Εταιρεία) αυτό ακριβώς εννοούσα. Αν είναι σύννομη και ηθικά πρέπουσα η Κρατική ενίσχυση Ιδιωτικών Εταιρειών η οποία θα βαρύνει τους Έλληνες πολίτες (μείωση ΦΠΑ και Ασφαλιστικών εισφορών πάλι τους Έλληνες βαραίνει). Αν είναι από Ευρωπαϊκά κονδύλια τότε είναι μικρότερο το κακό. Θεωρώ ότι μπορούμε ελεύθερα να εκφράζουμε τις απόψεις μας και δεν είναι πάντα δεσμευτικό-υποχρεωτικό να τις σεβαστούν και οι υπόλοιποι. Ευχαριστώ.
 
Καυτή πατάτα αποδεικνύεται και το πακέτο βοήθειας προς την KLM μετά από συζητήσεις στη βουλή. Να θυμίσουμε πως το Ολλανδικό κράτος είναι μέτοχος (14%) στην κοινοπραξία. Αρκετοί βουλευτές ζητάνε (κάτι αυτονόητο;) να βάλουν το χέρι στην τσέπη οι μέτοχοι αλλά και οι εταίροι (π.χ. εταιρείες leasing) ενώ ζητούν και μειώσεις μισθών από τους πιλότους. Ο υπουργός οικονομικών της Ολλανδίας είπε πως υπάρχει διαπραγμάτευση για μειώσεις μισθών στους πιλότους.

Meanwhile, στη Γαλλία σκέφτονται "πράσινα" και ζητούν από την Air France να κόψει τις εσωτερικές πτήσεις (αφού οι συνδέσεις με το τρένο είναι γρήγορες) προκειμένου να λάβει τη βοήθεια.
 
Φαντάζομαι εννοεί την υπηρεσία navette. Αλλά αν κόψει πτήσεις από πχ Μασσαλία, Νίκαια κλπ, θα πρέπει να εξηγήσει στους πελάτες, πώς θα κάνουν τις συνδέσεις τους...Θα κατεβαίνουν κέντρο Παρισιού και θα προσθέτουν άλλες 3 ώρες, χωρίς εγγυημένη ανταπόκριση; Ο σταθμός του TGV στο CDG δεν εξυπηρετεί όλες τις πόλεις και δεν εγγυάται ανταπόκριση. Για να μην πω ότι αβαντάρει τις low cost έτσι.
 
Top