AF-KLM

i afklazok (oraio e??_) tha exei pantws gerous antipalous....... i star olo kai pio poly organwnetai
 
Ego blepo se merika xronia na mhn yparxei KLM kai 8a einai krima gia mia toso kalh kai istoriki etaireia na stamathsei na kosmei toys ai8eres tou planiti.....
 
:6:
Ti na kanoyme omws, afoy h EU thelei AF, BA kai LH;
 
Den einai thema EU alla i pragmatikotita. 3-4 megales eteries tha yparxoun se 10 xronia stin Europi, h kathe mia apo autes tha exei 3-4 regional eteries gia na trofodotountai ta hub tous. Kapoies charter kai kapoies low-cost tha yparxoun episeis. Deite pos eitan h USA prin to deregulation to 1977 kai pos einai simera kai tah katalabetai!
 
`gia pes gia pes
 
ΑΥΞΗΣΗ, σε ποσοστό της τάξης του 41%, σημείωσαν το δεύτερο τρίμηνο της οικονομικής χρήσης, τα καθαρά κέρδη της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας της Ευρώπης, Air France-KLM Group, αποτέλεσμα της μείωσης του κόστους λειτουργίας, σε συνδυασμό με την αύξηση της ζήτησης για ταξίδια.

Τα καθαρά κέρδη της, το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, αναρριχήθηκαν στα 201 εκατ. ευρώ (263 εκατ. δολ.) έναντι - pro forma - καθαρών κερδών ύψους 143 εκατ. ευρώ, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας. Πριν από ένα χρόνο, τα στοιχεία της εταιρείας επαναπροσδιορίστηκαν προκειμένου τα αποτελέσματα των δύο εταιρειών να εμφανίζονται από κοινού.

Η Air France, με βάση το Παρίσι, εξαγόρασε τον Μάϊο την KLM, με αποτέλεσμα να κατακτήσει την πρώτη θέση μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών της Ευρώπης, από την British Airways. Η διοίκηση της εταιρείας, προβλέπει, ότι τα κεφάλαια που θα εξοικονομηθούν από την κοινή λειτουργία των εταρειών, θα ανέλθουν σε 580 εκατ. ευρώ ετησίως ή 17% υψηλότερα της προηγούμενης πρόβλεψής της, σύμφωνα με τον επικεφαλής των οικονομικών της υπηρεσιών Philippe Calavia.

«Η συνεργία με την KLM, εξελίσσεται ακόμα πιο γρήγορα και καλά, από ό,τι αναμένετο και η επιβατική κίνηση ήταν μεγάλη, χάρη της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης», ανέφερε ο Calavia, σε συνέντευξη Τύπου.

Η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 7,7% το τρίμηνο και η δυναμικότητα κατά 6,5%. Τα λειτουργικά κέρδη το τρίμηνο, ανήλθαν σε 295 εκατ. ευρώ, ενώ η εταιρεία αναθεώρησε προς τα πάνω την πρόβλεψή της για το σύνολο του έτους, επισημαίνοντας, ότι, αυτά θα υπερβούν τα αντίστοιχα του προηγούμενου έτους.

Οι πωλήσεις της Air France-KLM Group, σημείωσαν αύξηση 6,4%, φθάνοντας τα 5,13 δισ. ευρώ, σύμφωνα με σχετική της ανακοίνωση στις 15 Νοεμβρίου. Επτά οικονομικοί αναλυτές του Bloomberg News, εκτιμούσαν κατά μέσον όρο, ότι, τα καθαρά της κέρδη θα διαμορφωθούν στα 203 εκατ. ευρώ.

Οι τιμές των καυσίμων των αεροσκαφών αυξήθηκαν φέτος, σε ποσοστό της.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της, Jean-Cyril Spinetta, στις 14 Σεπτεμβρίου, η εξοικονόμηση κεφαλαίων από τη συγχώνευση, θα πλησιάσει τα 100 εκατ. ευρώ κατά την πρώτη οικονομική χρήση, 30% υψηλότερα από τις προβλέψεις του Μαΐου.

source: naftemporiki.gr
 
Η AIR FRANCE ανακοίνωσε χθες ότι η γαλλική κυβέρνηση ολοκλήρωσε την πώληση ποσοστού 18,4% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας και, τελικά, το ποσοστό που θα έχει στον αερομεταφορέα θα είναι μικρότερο του 20%.

Επίσης, η γαλλική αεροπορική εταιρεία επιβεβαίωσε ότι σε μερίδα προσωπικού της πρόσφατα συγχωνευθείσης εταιρείας θα προσφερθούν μετοχές ως αντάλλαγμα για τις προσωρινές περικοπές των αποδοχών.

Αν και αυτό αποτελεί σπάνιο γεγονός στη Γαλλία, οι πιλότοι της Air France συμφώνησαν ήδη στην εφαρμογή τέτοιου προγράμματος στα τέλη της δεκαετίας του 1990.

Η πώληση των μετοχών αναμένεται να αποφέρει στο γαλλικό δημόσιο έσοδα ύψους 700 εκ. ευρώ, δήλωσε χθες σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Οικονομικών Ερβέ Γκεϊμάρ, στην οποία παραβρέθηκε και ο πρωθυπουργός Πιερ Ραφαρέν.


source: naftemporiki.gr
 
ΑΠΟ Ο,ΤΙ φαίνεται, το... «παζάρι» της γαλλικής κυβέρνησης συνεχίζεται με την πώληση μετοχών της Air France - KLM έναντι 700 εκατ. ευρώ.

Από τη συγκεκριμένη κίνηση, σε συνδυασμό με την προοπτική να δοθούν μετοχές στους υπαλλήλους του αερομεταφορέα -με αντάλλαγμα μειώσεις στους μισθούς- το μερίδιο ελέγχου της γαλλικής κυβέρνησης θα μπορούσε να περιορισθεί στο 18% από 44%.

Το γεγονός ότι η αναγγελία της πώλησης απλώς «τηλεγραφήθηκε» στην αγορά θα πρέπει να συνδυασθεί και με ορισμένους άλλους παράγοντες, ώστε να διασφαλισθεί η ζήτηση από την πλευρά των επενδυτών για τις μετοχές του αερομεταφορέα.

Κατά πρώτον, η οικονομική κατάσταση της Air France φαίνεται σχετικώς καλύτερη εν συγκρίσει με τις συνθήκες που ισχύουν για ορισμένους ανταγωνιστές της. Τα καθαρά κέρδη του αερομεταφορέα διπλασιάσθηκαν στη διάρκεια του προηγούμενου τριμήνου, αν και διαμορφώθηκαν στο σχετικά μέτριο ποσό των 95 εκατ. ευρώ.

Παρόλο που η προοπτική πώλησης μεριδίου της Air France-KLM μέσω χρηματιστηρίου ακουγόταν εδώ και αρκετούς μήνες, επηρεάζοντας την πορεία της μετοχής του αερομεταφορέα: Από τον Ιανουάριο, η αξία της μετοχής της Air France-KLM είναι ενισχυμένη κατά 15%, τη στιγμή που της British Airways έχει παραμείνει στάσιμη και η μετοχή της Lufthansa έχει υποχωρήσει περισσότερο από 33%.

Ακόμη περισσότερο, οι περικοπές δαπανών στις οποίες έχει δεσμευθεί το προσωπικό -λαμβάνοντας σε αντάλλαγμα μετοχές- αναμένεται να συμβάλουν στην επίτευξη του στόχου της εταιρείας για εξοικονόμηση κόστους 500 εκατ. δολαρίων μέσα στην επόμενη τετραετία.

Η Air France αποτελούσε πραγματικό «βάσανο» για το Παρίσι, εξαιτίας του πλειοψηφικού ποσοστού 54% που είχε υπό τον έλεγχό της η γαλλική κυβέρνηση. Τώρα όμως το μερίδιό της θα μπορούσε να μειωθεί κατά το ένα τρίτο αυτού του επιπέδου.

Η επιπρόσθετη ρευστότητα δεν πρόκειται να έχει αρνητικό αντίκτυπο για τις μετοχές του αερομεταφορέα, θα μπορούσε να διευκολύνει την «είσοδό» της στο χρηματιστηριακό δείκτη CAC 40 [.FCHI] Σχετικά άρθρα του Χρηματιστηρίου του Παρισιού, εξέλιξη που ενδεχομένως να συμβάλει στην αύξηση της ζήτησης για τις μετοχές του αερομεταφορέα, από αμοιβαία κεφάλαια, των οποίων η απόδοσή τους εξαρτάται από την πορεία των χρηματιστηριακών δεικτών.


source: naftemporiki.gr
 
Na kai kapoies eteries pou pane kala. Siga-siga fainetai oti kalutereui i katastasi ston aeroporiko xoro arkei na min exoume kapoia nea istoria pou tha mas riksi piso pali!
 
Η AIR FRANCE KLM δήλωσε ότι θα μειώσει τις τιμές επιβατικών εισιτηρίων σε όλες τις 66 ευρωπαϊκές πτήσεις από το Αμστερνταμ, κατά 40% περίπου, από την 1η Ιανουαρίου, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει πιο αποτελεσματικά αντίπαλες εταιρείες χαμηλού κόστους.

Η KLM, η οποία εξαγοράσθηκε από την Air France στην αρχή του τρέχοντος έτους, δήλωσε ότι η ποιότητα και οι υπηρεσίες θα παραμείνουν αμετάβλητες, παρότι ο αεροπορικός όμιλος θα παρουσιάσει νέο κόστος.

Εκτός από αεροπορικές εταιρείες, η KLM ακόμη παρέχει μερικές υπηρεσίες χωρίς επιβαρύνσεις. Ομως η μείωση των τιμών θα προσελκύσει περισσότερους επιβάτες και δημιουργήσει περισσότερα έσοδα στο ευρωπαϊκό αεροδρόμιο, δήλωσε η KLM.

Στην Ευρώπη, η επιβατική πληρότητα της KLM το οικονομικό έτος 2003/04 ήταν 75% συγκριτικά με το μέσο όρο 80,1% μιας άλλης εταιρείας.
 
Top