Αγάπη μου, συρρίκνωσα το Alisnack!

  • Thread starter Thread starter aakunz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
4.252
Likes
2.582
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Το συγκεκριμένο trip report αποτελεί μέρος του προσωπικού μου project με γενικό τίτλο “Sundays in the Air” που αφηγείται τις αεροπορικές εμπειρίες-περιπέτειες μου στα φτερά της νεότερης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, η οποία φρόντισε να μου προσφέρει (όπως και σε σας άλλωστε) ορισμένα υπερπολύτιμα αεροπορικά εισιτήρια στην εξευτελιστική τιμή του €1 συν φόρους. Μαζί μου σε ορισμένα επεισόδια συμπρωταγωνιστεί το μέλος Computerise, μαζί με κάποιον από τους φίλους του. Εγώ, ως γνωστόν έχω έναν αεροπορικό ανθρωποδιώκτη και κανείς από τους δικούς μου φίλους δεν δέχεται να κάνει μονοήμερες “αρπαχτές” σε εξωτικούς προορισμούς όπως το Βουκουρέστι, η Λάρνακα, η Πόλη ή η Ρώμη.

Σήμερα θα ασχοληθούμε με το επεισόδιο, που απ' ότι φαίνεται πως “takes the biscuit” και δίνει oneway εισιτήριο, με τελικό προορισμό τη λήθη, στα προηγούμενα. Σπεύδω να ενημερώσω εκ των προτέρων ότι ο τίτλος του trip report είναι σωστός και παρακαλώ να μην τον στείλετε στα off topic.

Πτήση 1
OA233 13DEC ATHFCO 08:05-09:10 ΑIRBUS 319 / SX-OAG
Έχω παρατηρήσει ότι από τότε που βγήκαν τα αναθεματισμένα ηλεκτρονικά εισιτήρια έχω γίνει πολύ αμελής επιβάτης. Σήμερα για παράδειγμα ξέχασα: και το e-ticket receipt και το διαβατήριο αλλά και την προεκτυπωμένη κάρτα επιβίβασης που είχα βγάλει από το γραφείο. Θυμήθηκα όμως να πάρω: δύο πιστωτικές κάρτες, μία χρεωστική, ένα μπουκαλάκι αντισηπτικό χεριών, τρία πακέτα χαρτομάντηλα, €50 σε κέρματα του €1 και δύο κινητά. Στοίχημα ότι όταν έστελναν την Καρχιλάκη στο Ιράκ, αυτή έπαιρνε λιγότερα πράγματα μαζί της. Ευτυχώς, η ταυτότητα υποκατέστησε το διαβατήριο και οι υπάλληλοι της Olympic Air φρόντισαν να με εφοδιάσουν με την απόδειξη του ηλεκτρονικού μου εισιτηρίου και με μία νέα κάρτα επιβίβασης. Μηδενική ουρά στο γκισέ και αρκετός χρόνος για ένα latte και ένα κρουασανάκι. Ως γνωστόν, εγώ πάω πάντα τουλάχιστον μίαμιση ώρα πριν την πτήση, ακόμα και με on-line check-in γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σε περιμένει στο δρόμο (να σημειωθεί ότι το σπίτι απέχει 16 λεπτά από το υπερχάμπ και με πιάνουν μόλις τέσσερα φανάρια και ένα roundabout).

O Computerise με βρήκε στο Mc Café και ακολούθως συναντήσαμε και τη συμπαθέστατη φίλη του, με την οποία ένοιωσα ότι γνωριζόμασταν αρκετά πριν τον γνωρίσω: μέσα στην παλαβομάρα. Την κατηγορήσαμε ότι ήταν ατάσθαλος και ότι εξαιτίας της θα χάναμε την πτήση και μπήκαμε στο λεωφορείο που θα μας πήγαινε στο SX-OAG, αφού πρώτα τηρήσαμε πιστά το αεροπορικό τελετουργικό που μας θέλει να νοιώσουμε όσο γίνεται πιο άβολα μέχρι να μπούμε στο αεροπλάνο (άνοιγμα τσάντας, επίδειξη της μικρής σακούλας με τα υγρά -αντισηπτικό χεριών κλπ- ακολούθως λύσιμο ζώνης και περπάτημα με το παντελόνι έτοιμο να πέσει μέσα από τον ανιχνευτή μεταλλικών αντικειμένων).Το εν λόγω είναι ένα σχετικά νέο αεροπλάνο, μόλις 6 μήνες από την πρώτη του πτήση, το παραλάβαμε από τη Hamburg International, όπως φαινόταν και από το λογότυπο στους μπροστινούς μπουλμέδες.

Υπόδοχη απο δύο μεζιτοπούλες στην είσοδο. "Καλημέρα-καλωσήρθατε" και ένα μόνιμο χαμόγελο (χαρά, λύπη, brace for impact: ένα σχέδιο). Τίποτα το ιδιαίτερο, αλλά μου φτάνει που είναι υπερήφανη η υπεύθυνή τους για το “κοινωνικό έργο”, που υποστηρίζει ότι επιτελούν.

Καλωσόρισμα από την τρίτη μεζιτοπούλα και προετοιμασία για την αναχώρηση. Καλωσόρισμα και από το cockpit. Ακολουθεί η επίδειξη ασφαλείας, την οποία έχω τη σιγουριά πλέον ότι την κάνω πολύ καλύτερα κι ας μην ράβομαι στης Σήλιας, και πάω όσο θέλεις στοίχημα για αυτό. Και εδώ επιβεβαιώθηκε ο ανθρωποδιώκτης που κουβαλάω μέσα μου: Με εξαίρεση εμένα, το υπόλοιπο της εξάδας έμεινε κενό. Κακό δικό τους, δεν ξέρουν τι χάνουν.

Απογείωση on time καιενεργοποίηση του βίντεο της μηχανής μου από την πρώτη στιγμή που έσβησε το fasten seatbelt. Από τα πρώτα πράγματα που παρατήρησα κατά την επιθεώρηση του χώρου ήταν τα άπταιστα γερμανικά πάνω στο τραπεζάκι του καθίσματος: “Σβιμμβέστε ούντερ ίρεμ Ζίτς” και “Γκούρτε βέερεντ ντες Ζίτσενς γκεσλόσσεν χάλτεν”. Αν σκεφτείς ότι στο SX-OAK στη λέξη EXIT υπήρχε παράλληλα και η επιγραφή BUKA, τότε μιλάμε για φοβερό εκδυτικισμό... θα τα δούμε στη συνέχεια αυτά όμως...

Κάτι ακόμα που πρόσεξα: επάνω στον κινητήρα υπήρχε υποδοχή για βύσμα τηλεφώνου ή ακουστικών (PHONE JACK, έγραφε επάνω). Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα, αν κάποιος μπορούσε να μου εξηγήσει τη χρήση του τηλεφώνου ή ακουστικών δίπλα στον κινητήρα (ασφαλώς και δεν είμαι τόσο αφελής να πιστέψω ότι είναι υποδοχή mp3 player ή σε συνδέει με το 801-801-01-01).

Σύντομα προσεφέρθη και το πλουσιοπάροχο πρωινό, το οποίο και έφαγα και κατά τις προηγούμενες Sundays in the Air. Αγνά, επιλεγμένα προϊόντα βιολογικής γεωργίας, καφές προϊόν ορθών γεωργικών πρακτικών, σωστα καβουρδισμένος με ισορροπημένη γεύση και μεστό σώμα, γκοφρέτα για όσους προσέχουμε τη σιλουέτα μας, γιαούρτι από τη Μακεδονία (σύντομα και στις πτήσεις των Μακεδονικών) με θυμαρίσιο μέλι Κυθήρων και αρωματισμένο μαντηλάκι δερματολογικά ελεγμένο. Τα έφαγα όλα εκτός από το φακελλάκι με το αλάτι και το αρωματισμένο μαντηλάκι (αυτό δεν τρώγεται έτσι κι αλλιώς). Τά 'χουμε ξαναπεί αυτά: με τέτοια πολυτέλεια, δίπλα μου θα μπορούσε να κάθεται μέχρι και η Μπουμπού Μπαρμπαλιά, ας πούμε. Ας όψεται ο ανθρωποδιώκτης όμως.

Εντελώς uneventful πτήση μέχρι και την προσγείωση στο FCO. Κλασσικό φαινόμενο, η κατάρα που με κυνηγάει και θέλει ανέφελη πτήση μέχρι και τέσσερα λεπτά πριν το touchdown: κρύο και υγρασία και ένα ελαφρύ ψιλόβροχο. Το δε αεροδρόμιο ήταν η επιτομή της ανοργανωσιάς και της προχειρότητας. Οι τουαλέτα που επισκέφθηκα δεν είχε καν κουμπί για το καζανάκι (απλά πίεζες τις ντίζες μέσα από μία τρύπα στον τοίχο). Το δε τραίνο του αεροδρομίου ήταν απλά μια παρωδία: φάγαμε 5 λεπτά καθυστέρηση για να κλείσουν με το χέρι μία πόρτα και να κολλήσουν ένα χαρτάκι, ότι βρίσκεται εκτός λειτουργίας, ενώ μία γριά και δύο αλλοδαποί (“απογόνους των Ρωμαίων” δεν τους αποκαλούσες, μάλλον του Οθέλλου) προσπαθούσαν απ' έξω, να την ανοίξουν για να μπουν. Η γριά είχε αλτσχάιμερ, συγχωρείται, οι αλλοδαποί μάλλον δεν κατάλαβαν τι εννοούσε ο υπάλληλος με τη λέξη "cazzo".

Μείνετε μαζί μας για να δείτε:
Το συγκλονιστικό φινάλε-τύφλα νά 'χει η Τσινετσιττά.
 
Σε περικαλώ μη το αργήσεις το φινάλε έχουμε και δουλειές (φεύγουμε σύντομα), αν έχει κάπου καμιά avant-premiere προβολή πριν την επίσημη πρώτη εδώ στο φόρουμ πες μου να πάω να τη διαβάσω.
 
aakunz":1al4p50p said:
Κάτι ακόμα που πρόσεξα: επάνω στον κινητήρα υπήρχε υποδοχή για βύσμα τηλεφώνου ή ακουστικών (PHONE JACK, έγραφε επάνω). Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα, αν κάποιος μπορούσε να μου εξηγήσει τη χρήση του τηλεφώνου ή ακουστικών δίπλα στον κινητήρα (ασφαλώς και δεν είμαι τόσο αφελής να πιστέψω ότι είναι υποδοχή mp3 player ή σε συνδέει με το 801-801-01-01).

Ακομα να το καταλαβεις...?Τετοια θεια μελωδια...Να μη μπορεις να τη περασεις με ενα Jack σε εναν Marshal 300Watt να το ακουσει ολη η Αθηνα? 8)
 
aakunz":v1fcp6zt said:
στην εξευτελιστική τιμή του €1 συν φόρους
Εγώ θά έλεγα οτι μάλλον πρόκειται γιά την τιμή τών φόρων σύν €1

Μαζί μου σε ορισμένα επεισόδια συμπρωταγωνιστεί το μέλος Computerise
διότι ο σύντροφος γραμματέας δέν λείπει ποτέ από καμμιά αποστολή...



Την κατηγορήσαμε ότι ήταν ατάσθαλος και ότι εξαιτίας της θα χάναμε την πτήση
Σύντροφε υπερπράκτωρ,ατάσθαλος είναι ο άτακτος.Γιά ανεμελιά έπρεπε να τήν κατηγορήσετε την κοπέλα.

όπως φαινόταν και από το λογότυπο στους μπροστινούς μπουλμέδες.
Bulkheads λέγονται,σύντροφε.Αεροπλάνο είναι,όχι βαπόρι..

Υπόδοχη απο δύο μεζιτοπούλες
Οπως λέμε "βεζυροπούλες";

"Καλημέρα-καλωσήρθατε" και ένα μόνιμο χαμόγελο (χαρά, λύπη, brace for impact: ένα σχέδιο). Τίποτα το ιδιαίτερο, αλλά μου φτάνει που είναι υπερήφανη η υπεύθυνή τους για το “κοινωνικό έργο”, που υποστηρίζει ότι επιτελούν.
Και δέν είναι κοινωνικό έργο αυτό;Τό λέει και ο Μικρούτσικος,"¨χαμογελάτε,είναι μεταδοτικό"...


Αν σκεφτείς ότι στο SX-OAK στη λέξη EXIT υπήρχε παράλληλα και η επιγραφή BUKA, τότε μιλάμε για φοβερό εκδυτικισμό... θα τα δούμε στη συνέχεια αυτά όμως...
Απλώς BUKA ή BUKA-ρε;

Κάτι ακόμα που πρόσεξα: επάνω στον κινητήρα υπήρχε υποδοχή για βύσμα τηλεφώνου ή ακουστικών (PHONE JACK, έγραφε επάνω). Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα, αν κάποιος μπορούσε να μου εξηγήσει τη χρήση του τηλεφώνου ή ακουστικών δίπλα στον κινητήρα (ασφαλώς και δεν είμαι τόσο αφελής να πιστέψω ότι είναι υποδοχή mp3 player ή σε συνδέει με το 801-801-01-01).
Είναι υποδοχή όπου βάζει ο ramp agent τό ακουστικό του (μετά μικροφώνου) και συνομιλεί μέ τό ΠΘΔ (πλήρωμα θαλάμου διακυβέρνησης).Αυτό τόν απαλλάσσει από τον μπελά ν'ανεβοκατεβαίνη την σκάλα,οπότε χάνει και κιλά και ιδρώτα (τά λέω καλά μίστερ seven4seven;).
Μάλιστα,όταν περατωθή το turnaround καί κλείσουν αι θύραι τού αεροσκάφους,ο εν λόγω ramp agent βγάζει αυτό τό βύσμα και στέκεται ενώπιον τού παραθύρου τού κόκπιτ κρατών το βύσμα όρθιο,που σημαίνει οτι το αεροπλάνο μπορεί να αναχωρήση χωρίς να τόν πάρη παραμάζωμα...

με τέτοια πολυτέλεια, δίπλα μου θα μπορούσε να κάθεται μέχρι και η Μπουμπού Μπαρμπαλιά, ας πούμε.
ποιά είν'τούτη πάλι;

Το δε τραίνο του αεροδρομίου ήταν απλά μια παρωδία: φάγαμε 5 λεπτά καθυστέρηση για να κλείσουν με το χέρι μία πόρτα και να κολλήσουν ένα χαρτάκι, ότι βρίσκεται εκτός λειτουργίας, ενώ μία γριά και δύο αλλοδαποί (“απογόνους των Ρωμαίων” δεν τους αποκαλούσες, μάλλον του Οθέλλου) προσπαθούσαν απ' έξω, να την ανοίξουν για να μπουν. Η γριά είχε αλτσχάιμερ, συγχωρείται, οι αλλοδαποί μάλλον δεν κατάλαβαν τι εννοούσε ο υπάλληλος με τη λέξη "cazzo".
Μπορεί να μήν κατάλαβαν,τό κάζο όμως το έφαγε ο υπάλληλος.
 
aakunz νομιζω οτι τετοια αφηγηση θα πρεπει να εχει εισιτήριο.Πολυ καλο :lol:
 
1)Ramp agent είναι αυτός που στο χωριό μου τον λέγανε υπόλογο ή κάτι τις άλλο? Χρόνια ψάχνω την ορθή ελληνική λέξη.
2). Γιατί όλοι την πατάνε και παίρνουν το fiumicino express οταν μπορούν να πάρουν το τρένο της γραμμής και να πληρώσουν τα μισά λεφτά αφού ο χρόνος είναι ίδιος (άντε +5) που αμφιβάλλω?
Αναμένουμε εναγωνίως και εν τω μεταξύ αποκηρύσσουμε τον Κομουνισμόν μετά βδελυγμίας... Άκου σύντροφε... :D :D :D
 
Μα κι εμείς το άλλο τρένο πήραμε (εκείνο με το εισιτήριο €5,50), γιατί θέλαμε να κατέβουμε στο Trastevere και να μη ζήσουμε underground εμπειρίες του Termini.
 
aakunz":2gujzf5q said:
Σύντομα προσεφέρθη και το πλουσιοπάροχο πρωινό, το οποίο και έφαγα και κατά τις προηγούμενες Sundays in the Air. Αγνά, επιλεγμένα προϊόντα βιολογικής γεωργίας, καφές προϊόν ορθών γεωργικών πρακτικών, σωστα καβουρδισμένος με ισορροπημένη γεύση και μεστό σώμα, γκοφρέτα για όσους προσέχουμε τη σιλουέτα μας, γιαούρτι από τη Μακεδονία (σύντομα και στις πτήσεις των Μακεδονικών) με θυμαρίσιο μέλι Κυθήρων και αρωματισμένο μαντηλάκι δερματολογικά ελεγμένο. Τα έφαγα όλα εκτός από το φακελλάκι με το αλάτι και το αρωματισμένο μαντηλάκι (αυτό δεν τρώγεται έτσι κι αλλιώς). Τά 'χουμε ξαναπεί αυτά: με τέτοια πολυτέλεια, δίπλα μου θα μπορούσε να κάθεται μέχρι και η Μπουμπού Μπαρμπαλιά, ας πούμε. Ας όψεται ο ανθρωποδιώκτης όμως.

Να το κάνω ξεκάθαρο... τα Αirbus της O.A δεν είναι καινούργια... και το G και το R και το V μπορεί να να είναι σε καλή κατάσταση αλλά καινούργια δεν είναι... να χαρείτε, μην μας παραμυθιάζετε κύριοι της Ο.Α... για το Κ βέβαια δεν έχω λόγια... το ότι θα ξαναζούσαμε εποχές BTO δεν το περίμενα... μιλάμε ότι ήδη είναι αεροσκάφος φετίχ... cult Ινδονησιακό χρέπι...

Συνυπογράφω τα καλά που έγραψε για το πρωινό ο υπερπράχτορας... ότι καλύτερο έχω φάει σε πρωινό τα τελευταία χρόνια... Θόδωρα κάνε κάτι μας πήρανε φαλάγγι...

aakunz":2gujzf5q said:
Μείνετε μαζί μας για να δείτε:
Το συγκλονιστικό φινάλε-τύφλα νά 'χει η Τσινετσιττά.

Το ταξίδι της επιστροφής ή αλλιώς "Η Οδύσσεια ενός ξενιτεμένου" είναι μια Ελληνοιταλική υπερπαραγωγή που θα συγκλονίσει... τα έχει όλα... πάθος, μίση, καυγάδες, σεναριακές ανατροπές... πρωταγωνιστούν... η υπέροχη Νέα Ο.Α , το διαμάντι της αεροναυπηγικής SX-OAK, ο καταπληκτικός station manager Casagrante ή Καζαμίας, η ανεπανάληπτη Alitaria με την υποδειγματική της οργάνωση, δεκάδες αγανακτισμένοι κομπάρσοι και όλα αυτά σε ένα αναπανάληπτο σκηνικό, το μεγαλοπρεπές αεροδρόμιο της Ρώμης... πραγματικά μην το χάσετε...


dvixos":2gujzf5q said:
2). Γιατί όλοι την πατάνε και παίρνουν το fiumicino express οταν μπορούν να πάρουν το τρένο της γραμμής και να πληρώσουν τα μισά λεφτά αφού ο χρόνος είναι ίδιος (άντε +5) που αμφιβάλλω?
Αναμένουμε εναγωνίως και εν τω μεταξύ αποκηρύσσουμε τον Κομουνισμόν μετά βδελυγμίας... Άκου σύντροφε... :D :D :D

Πρώτον... κανένας δεν την πατάει... απλά αν πρέπει να πας στο Termini παίρνεις το Leonardo express αν οχι παίρνεις το locale... αν δηλαδή εσένα το ξενοδοχείο σου ήταν στο Termini θα έπαιρνες το locale θα κατέβαινες Ostience , θα περπάταγες φορτωμένος μέχρι το METRO , θα στριμωχνώσουν στο METRO και όλα αυτά για να γλιτώσεις 5 ευρώ? Μην διαβάζω κουλά...

Δεύτερον... τι ζόρι τραβάς με το σύντροφος? δεν το κατάλαβα...

Ο σύντροφος γραμματέας...
 
COMPUTERISE":3ih8fo52 said:
Το ταξίδι της επιστροφής ή αλλιώς "Η Οδύσσεια ενός ξενιτεμένου" είναι μια Ελληνοιταλική υπερπαραγωγή που θα συγκλονίσει... τα έχει όλα... πάθος, μίση, καυγάδες, σεναριακές ανατροπές... πρωταγωνιστούν... η υπέροχη Νέα Ο.Α , το διαμάντι της αεροναυπηγικής SX-OAK, ο καταπληκτικός station manager Casagrante ή Καζαμίας, η ανεπανάληπτη Alitaria με την υποδειγματική της οργάνωση, δεκάδες αγανακτισμένοι κομπάρσοι και όλα αυτά σε ένα αναπανάληπτο σκηνικό, το μεγαλοπρεπές αεροδρόμιο της Ρώμης... πραγματικά μην το χάσετε...
Παρακαλώ τους συντρόφους να προχωρήσουν στην άμεση δημοσίευση των γεγονότων της επιστροφής.
Μην την αφήσετε για αύριο γιατί έχουμε γέννα και δε μπορώ να δικαιολογηθώ ότι "έλλειπα επειδή περίμενα να διαβάσω το τριπ ριπόρτ"... :?
 
Η ώρα ήταν 17:15. Τρεις παλαβοί τρέχουν μέσα στο σταθμό της Ostiense για να φτάσουν στο binario 12, απ' όπου θα περνούσε το τραίνο για το Fiumicino. Τα καταφέραμε μεν, το τραίνο όμως άφαντο. Το είχαμε χάσει; Δε νομίζω. Μάλλον έχει καθυστέρηση. Όντως, κατά τις 18:22 φτάνει το τραίνο. Μπαίνουμε μέσα, καθόμαστε στα πεντακάθαρα καθίσματα (περιττό να πω ότι το πρώτο πράγμα που θα έκανα με το που θα έμπαινα σπίτι, ήταν να βάλω το παντελόνι στο πλυντήριο). Αν και με τη γλώσσα έξω, ήμασταν χαρούμενοι που θα φτάναμε στο αεροδρόμιο εγκαίρως. Αν παίρναμε το επόμενο, όλα έδειχναν ότι θα τρέχαμε σαν παλαβοί και στο Fiumicino και στον έλεγχο και στη φυσούνα, γενικώς θα τρέχαμε. Έτσι έδειχναν όλα... Για προοικονομία χρόνου, απλά σας αναφέρω ότι ακόμα κι αν παίρναμε το τελευταίο τραίνο της μέρας και πηγαίναμε σα να πηγαίναμε σε τάμα στην Τήνο -ξέρετε, στα τέσσερα- και πάλι θα προλαβαίναμε, απλά δεν το ξέραμε.

Βγαίνουμε έξω, πάμε προς το Terminal C (ας το πούμε έτσι, για να κρατήσουμε ένα επίπεδο) και πηγαίνουμε προς τον έλεγχο εισιτηρίων. Σε μία σκοτεινή γωνιά γινόταν ο έλεγχος εισιτηρίων. επειδή οι ιμάντες δε λειτουργούσαν, οι επιβάτες έπαιρναν τις τσεκαρισμένες αποσκευές και τις τοποθετούσαν σε ένα καροτσάκι, όπου ένας υπάλληλος της Alitalia Handling (τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτή τη ζωή) τις πήγαινε σε άγνωστη ερημική τοποθεσία. Αντιλαμβάνεστε -φαντάζομαι- γιατί της έχει βγεί το όνομα της Alitalia για τις βαλίτσες...

Φυσικά έρχεται η σειρά μας και τότε θυμάται η υπάλληλος ότι πρέπει να κάνει ένα τηλεφώνημα κάπου. Ακολούθησε μία συνομιλία που θύμιζε εκτέλεση συνταγής του Στέλιου Παρλιάρου (αργά -σχεδόν εκνευριστικά και βασανιστικά- για μη μας κόψει η σως σοκολάτας για την τσιπούρα προβενσάλ). Εγώ ήδη κεραυνοβολούσα με τα μάτια μου, αλλα η ragazza το χαβά της. Τέλος πάντων, παραλαμβάνουμε τις κάρτες: έξοδος D8. Εξακριβώνουμε ότι η κατάσταση στις τουαλέτες των Αναχωρήσεων είναι η ίδια -αν όχι χειρότερη- με εκείνη των Αφίξεων και κατευθυνόμαστε στο επόμενο μαρτύριο που λέγεται Controllo di Sicurrezza.

Προφανώς μόλις είχε κυκλοφορήσει η είδηση ότι κάποιος χάλασε το λίφτινγκ του Μπερλουσκόνι και χιλιάδες αντικαθεστωτικοί εγκατέλειπαν τη χώρα φοβούμενοι ενδεχόμενο πογκρόμ από τους καραμπινιέρους. Μπροστά μου μία μάνα με τις δύο bimbo κόρες της, όλες με μπότες και υπερμεγέθεις τσάντες Hello Kitty. Η μάνα φορούσε και γούνα για την οποία πάνω από 100 οικογένειες τσιντσιλά πρέπει να θρηνούν κάπου στην Κίνα. Καταλαβαίνεις ότι η γυναικεία τσάντα είναι ένα αξεσουάρ προς αποφυγή σε τέτοιες καταστάσεις, δεδομένου ότι περιλαμβάνει οτιδήποτε απαγορεύεται να μπει σε αεροπλάνο: ενυδατικές, κραγιόν, λίμες. Η δε τσάντα "Hello Kitty" όταν την κρατάει ενήλικη γυναίκα και δη ιταλίδα, που φημίζεται για τη φινέτσα, είναι φαινόμενο αν μη τι άλλο ανησυχητικό. Να μη σχολιάσω τις μεταλλικές μπότες με λίγο δέρμα για διακοσμητικό... Συμβουλή: την επόμενη φορά που πας για έλεγχο ασφαλείας, δεν κοιτάς ποια σειρά έχει λιγότερο κόσμο, αλλά σε ποια σειρά οι κυρίες δεν είναι ντυμένες σαν το Ρόμποκοπ και οι άνδρες δεν είναι ντυμένοι σαν τους θαμώνες του "Blue Oyster Bar" στη "Μεγάλη των Μπάτσων Σχολή". Αν διαλέξεις τη σειρά τους, την καθυστέρηση την έχεις στανταράκι.

Προχωράμε. Εγώ εγκαταλείπω την παρέα και αποφασίζω να πάω στην πύλη. Μας απέμεναν 45 περίπου λεπτά μέχρι την αναχώρηση και δεν ήξερα τις μας περίμενε μέχρι εκεί. Ανεβαίνω την κυλιόμενη και παθαίνω την πλάκα μου: Προφανώς οι κυλιόμενες με έβγαλαν σε αεροδρόμιο άλλης χώρας: Κατμαντού, Ντάκκα, Νέο Δελχί, κάπου εκτός Ευρώπης τέλος πάντων. Το μπουζουκοringtone του Νίκου Βέρτη, που ακούστηκε, μας επιβεβαίωσε ότι κατά πάσα πιθανότητα θα πηγαίναμε Αθήνα. Έξω βροχή, μέσα βρώμα. Είναι να απορείς αν υπάρχει Υγειονομικό στην Ιταλία. Εκστασιασμένος φωτογράφιζα τη μοκέτα, ενώ στα δέκα μέτρα αριστερότερα, οι διάολοι μίας νεοελληνικής οικογένειας κυλιόντουσαν επάνω στην αποικία υπερπληθυσμού χολέρας της μοκέτας. Η μαμά τους είχε άλλη δουλειά, ούσα φορτωμένη με τσάντες από το Upim, έδειχνε τα ψώνια της στις φίλες της (ούτε κουβέντα για ψώνια από τη Via Condotti).

Τα λεπτά περνούσαν, οι πρώτοι είχαν ήδη στηθεί μπροστά από το γκισέ της πύλης. Aποτέλεσμα μηδέν. Κάποια στιγμή η υπάλληλος της Alitalia Handling ανακοίνωσε ότι η επιβίβαση θα καθυστερούσε 30 λεπτά due to weather conditions. Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι μας είχαν αλλάξει το προγραμματισμένο Α320 με ένα Α319 αλλά αυτό μάλλον ήταν η κορυφή του παγόβουνου. Επικοινωνώ με το μέλος Τζέρρυ, το οποίο σε απ' ευθείας σύνδεση με την υπηρεσία Μ.Ε.Σ.Α. (Μονάδα Εδάφους Συλλόγου “Απογείωση”) και τo Κ.Ο.Υ.Λ.Α. (Κλιμάκιο Οργάνωσης Υπηρεσιών Λογισμικού Απογείωσης -κάτι σαν FIDS), μας ενημέρωσε ότι μας είχαν στείλει το SX-OAK.

Στο άκουσμα και μόνο ότι θα μας παραλάμβανε το SX-OAK, τα φίδια ζώσανε τον Computerise. Σχεδόν ταυτόχρονα γίνεται νέα ανακοίνωση ότι η επιβίβαση θα καθυστερούσε άλλα 30 λεπτά (due to technical checks). Η ώρα ήταν περίπου 19:45. Αναπόδραστα άρχισαν διάφορες αψιμαχίες στην πύλη του τύπου (γουί γουόν το ση ε ρισπόνσιμπλ χίαρ, βορρέμο βεντέρε ιλ ρεσπονσάμπιλε, σούμπιτο) ενώ όσοι δεν μπήκαν στο τριπάκι των διαπληκτισμών, αρκέστηκαν σε περιλήψεις διάφορων επεισοδίων του “Mayday!”

Μισή ώρα αργότερα η πύλη ανοίγει και από μέσα βγαίνουν K1, FO και τρία Olympic Girls. Τα επόμενα λεπτά μου θύμησαν εκείνες τις αξέχαστες στιγμές με τον Παπανδρέου στο Ωνάσειο και το κλιμάκιο ιατρών να ετοιμάζεται για ανακοινωθέν. Το πλήρωμα προσπάθησε να δώσει εξηγήσεις σε ένα τσούρμο φωνακλάδων, που ζητούσαν να έρθει άλλο αεροπλάνο από την Αθήνα ή να εκστομίζουν διάφορα κοσμητικά επίθετα προς κάθε κατεύθυνση από το Χατζηδάκη μέχρι το Βγενόπουλο. Κατά τα λεγόμενα του Computerise, τόνιζαν συνεχώς ότι το αεροπλάνο είναι ολοκαίνουριο και ασφαλές.

Σχεδόν ταυτόχρονα, οι πρώτοι συνεπιβάτες μας, έρχονταν προς το μέρος μας (εμείς ήμασταν στη Νεκρή Ζώνη). “Μας είπαν ότι χάλασε ένα κομμάτι του αεροπλάνου και πρέπει να περιμένουμε να το φτιάξουνε εδώ γιατί δεν μπορεί να επιστρέψει στην Αθήνα το αεροπλάνο και να το φτιάξουν εκεί” είπε ένας από τους κυρίους. “Κατάλαβες φίλε μου, φέρανε χαλασμένο αεροπλάνο για να το φτιάξουν εδώ που τα εργατικά είναι φθηνότερα” είπε ένας άλλος με μπουφάν Gate 13 Mytilini. Το χαλασμένο τηλέφωνο έκανε καλά τη δουλειά του. Και τότε ήταν που επήλθε το τελειωτικό χτύπημα: ήταν η ενημέρωση ότι η πτήση θα καθυστερούσε δύο με τρεις ώρες λόγω τεχνικού προβλήματος. Περιττό να αναφέρω ότι την ίδια στιγμή η “Άλλη” έκανε ακριβώς απέναντι το last and final call για τους τελευταίους επιβάτες της, ανάμεσά τους και γνωστός σκηνοθέτης μαιτρ του σύγχρονου (βωβού) ελληνικού κινηματογράφου. Θεόδωρο τον λένε κι αυτόν (εντελώς συμπτωματικά).

Βέβαια, στο άκουσμα της τελευταίας ανακοίνωσης τα τεκταινόμενα στην πύλη έκαναν ακόμα και τις υπερπαραγωγές του Σεφερλή στο Δελφινάριο να αποτελούν ρεσιτάλ μινιμαλισμού και αφαιρετικότητας. Μάταια προσπαθούσε ο station manager να ηρεμήσει πολλούς από τους 110 που θα μετέφερε το SX-OAK. Άγνωστο γιατί, αιτήματα για αποζημίωση δε βρήκαν ανταπόκριση. Τότε ήταν που ο Computerise αποφάσισε να παίξει το τελευταίο του χαρτί, λέγοντας χαμηλόφωνα στο station manager μία λεξούλα που μόλις του είχα μάθει “reprotection”.

Στο ρεζουμέ:
:arrow: Ανακοίνωση καθυστέρησης 30 λεπτών λόγω καιρού
:arrow: Ανακοίνωση καθυστέρησης 30 λεπτών λόγω απαραίτητων τεχνικών ελέγχων
:arrow: Ανακοίνωση καθυστέρησης 2-3 ωρών λόγω βλάβης
:arrow: Τελευταία ανακοίνωση για αναχώρηση πτήσης της Αιγαίου στην απέναντι πύλη...

Η ΕΛΛΑΔΑ ΨΗΛΑ!
Η Αιγαίου φεύγει, τo Alisnack έρχεται!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top