Uhm...dude? H Mandala είναι κρεμασμένη στα mandalάκια της Ε.Ε., όπως και κάθε άλλη Ινδονησιακή εταιρεία, για μια σειρά από λόγους. Μηχανικός δεν είμαι για να εκφέρω γνώμη, αλλά θα κάνω ένα παραλληλισμό, έστω και με τον κίνδυνο της υπεραπλουστευσης των καταστάσεων - η κεντρική ιδέα ωστόσο δεν αλλοιώνεται:
Αν εγώ θελήσω να αγοράσω μεταχειρισμένο αμάξι, ας πούμε ένα Ford Focus 1.4 πεντάθυρο, και έχω για τις εξής επιλογές για 2 ετών αμάξι και ίδιο αριθμό χιλιομέτρων:
1. Ένα λαχανί Ford Focus, που ανήκει στην 70χρονη κυρία Ευτέρπη από την περιοχή της Πεύκης, το οποίο δεν έχει γνωρίσει περισσότερο από 80 χλμ την ώρα ενώ οι άνω των 3000 τιμές είναι απαγορευμένη ζώνη για το στροφόμετρο. Οι διαδρομές που έχει κάνει η κυρία Ευτέρπη είναι από το σπίτι της στο Σκλαβενίτη, τις Παρασκευές στο μανάβη λίγο παραπάνω, ενώ μεσοβδόμαδα κατεβαίνει μέχρι τον νοσοκομείο Συγγρός για τις απαραίτητες ονυχολογικές εξετάσεις του ανδρός της. Α, και κάθε δεύτερο Σάββατο μπέιμπισιτινγκ στα εγγόνια της στο Χαλάνδρι. Το βιβλίο σέρβις είναι άριστα συμπληρωμένο πληρώνοντας μόνο 1000 ευρώ τη φορά στο εξουσιοδοτημένο (πού αλλού

συνεργείο της Ford. Στο ιστορικό τροχαίων, πρόπερσι έξυσε τον προφυλακτήρα γιατί πήρε λίγο ανοιχτά τη στροφή από Κηφισίας δεξιά στην Αλεξάνδρας, ενώ πριν 4 μήνες πάτησε ένα περιστέρι χωρίς αντίκτυπο στο αυτοκίνητο - εκείνη όμως έκλαψε πολύ εκείνο το απόγευμα.
2. Ένα μαύρο Ford Focus, με φημέ (ψέμματα, μαύρα είναι) τζάμια, χαμηλωμένο αμάξωμα, ενισχυμένα ζαντολάστιχα νίκελ, φώτα νέον στο πάτωμα, πειραγμένο μοτέρ και 17 ηχεία (το 17ο εγκατεστημένο στο χώρο αποσκευών), ιδιοκτησίας του 25χρονου Μήτσου, γνωστού και ως killer (τελικά σε λάθος μεριές ψάχνει η Πανάθα για αμυντικό) από το Ζευγωλατιό Κορινθίας. (Α, έχει και αυτοκόλλητο No Fear στο πίσω τζάμι αλλά αυτό θέλει να το πάρει μαζί του για το επόμενο αμάξι.) Ο Μητσάρας κάνει 10 διαδρομές μπρος πίσω κάθε Σάββατο στην παραλιακή του Βραχατίου μπροστά από τις καφετέριες, όπου χτυπά τις 8.500 στροφές το αμάξι (αλλά με ταχύτητα 12 χλμ/ωρα, ώστε να γίνει και αντιληπτός). Οι διαδρομές γίνονται 50 μπρος πίσω και σε καθημερινή βάση τους καλοκαιρινούς μήνες. Το χειμώνα επίσης τεστάρει το νέο μπουρί εξάτμισης με διάμετρο Φ120 στην Εθνική οδό, πιάνοντας τα 250 χλμ/ωρα, ενώ κάθε μήνα ανεβαίνει στην Αθήνα για κόντρες στα λιμανάκια. Το βιβλίο σέρβις (το ποιο

έχει επάνω μόνο κάτι τηλέφωνα από γκομενάκια που γνωρίσανε στην Αίγινα. Για σέρβις πάει σε ένα γαμάτο παιδί με τρελές γνώσεις (δούλευε και στον-τα-πάντα-όλα Γεωργακόπουλος) που έχει μαγαζί 4 τετράγωνα παραπάνω από το σπίτι του. Στο ιστορικό τροχαίων, έχει τρακάρει με μια ηλίθια γρια που ενώ η ίδια είχε προτεραιότητα, δε σταμάτησε στη διασταύρωση όταν ο Μήτσος πέρναγε με 200, παρά προτίμησε να τον αναγκάσει να αλλάξει ψαλίδια ψυγείο προφυλακτύρα φτερά φανάρια. Έχει αλλάξει μια φορά τη δεξιά πόρτα την οποία του εμβόλισε ο πρωτοξάδερφος από το Λέχαιο με το peugeot rally ενώ κάνανε κόντρες σε πεζόδρομο. Επίσης έχει αλλάξει (3 φορές) αμορτισέρ, ύφασμα καθισμάτων (πήρε φωτιά από το τσιγάρο) ενώ κάνει ευθυγράμμιση μια φορά τη βδομάδα. Το χειρόφενο το πάει για διόρθωση κάθε δεύτερο μήνα λόγω κατάχρησης.
Αυτές είναι οι δυο σου επιλογές. Και τα δύο είναι αμάξια καινούργια, 2 ετών, και τα δύο έχουν ίδια χιλιόμετρα. Το Ford του Μητσου μάλιστα είναι και φθηνότερο κατά 2 χιλιάρικα, και με πολλά εξτρά! Τί λές, ποιο θα διάλεγες;
Η ΝΟΑ πάντως διάλεξε του Μήτσου. ΟΚ πήρε και ολοκαίνουργια Ford, δε διαφωνώ, αλλά πήρε και μεταχειρισμένα. Το αν έκανε καλή επιλογή, θα φανέι στην οδήγηση.
-