Αγάπη μου, συρρίκνωσα το Alisnack!

  • Thread starter Thread starter aakunz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Δεν λεω,ωραια η ποιηση ,και πολυ συγκινητικη,αλλα το τι σχεση εχει το γεγονος οτι το α/νο ανηκε σε banned εταιρια
μονο παραψυχολογικα εξηγειται....
Για τις δικαιολογιες συμφωνω απολυτα,πρεπει να ανακοινωνεται ο πραγματικος λογος,οσο για τις προτιμησεις σε εταιρια ,,,
ο πελατης εχει παντα δικιο....
 
shimoda":2ztergpa said:
Δεν λεω,ωραια η ποιηση ,και πολυ συγκινητικη,αλλα το τι σχεση εχει το γεγονος οτι το α/νο ανηκε σε banned εταιριαμονο παραψυχολογικα εξηγειται....

Xαίρομαι ιδιαίτερα που απέκτησα έναν θαυμαστή στις ποιητικές μου ανησυχίες...

'Εχεις δίκιο αγαπητέ... μόνο παραψυχολογικά εξηγείται το γεγονός ότι Ν.Ο.Α πλασάρει για ολοκαίνουργια, αεροσκάφη 2,5 ετών που παλαιότερα ανήκαν σε Ινδονησιακή loco... και βεβαίως, έχεις δίκιο, τι σχέση έχει άραγε το γεγονός ότι το ΟΑΚ ανήκε σε banned εταιρία? Καμία αγαπητέ, πλάκα έκανε η Ε.Ε που μπανάρισε την Mandala... τι ξέρουν αυτοί οι άσχετοι... τον shimoda τον πονηρό πρέπει να ρωτήσουν... αυτόν ντε τον μέγα ψυχολόγο και θαυμαστή της ποίησης...
 
Για όνομα του Θεού βρε Computerize!!!
Άσε τις αντιπαραθέσεις και γράψε επιτέλους το ποίημα στο οποίο αναφέρεται ο φίλος shimoda!!!
Banned και αηδίες...
Εδώ μιλάμε για Ποίηση!!! (με το πι κεφαλαίο)
 
Από τα δεκαέξι (16) Airbus, τα επτά (7) είναι A319 και τα εννέα (9) Α320, χωρητικότητας 138 και 162 θέσεων αντίστοιχα. Δέκα από τα αεροσκάφη είναι τελείως καινούρια, τέσσερα είναι ηλικίας δύο ετών και δύο είναι ηλικίας 6 ετών.



Tα παραπανω ειναι απο το site της olympic air ,οποτε η ποιηση συνεχιζεται,οσο αφορα το οτι η εταιρια ισχυριζεται οτι ειναι
ολα του κουτιου ....
Ωστε η ΕΕ εκανε ban την mandala επειδη ειχε στον στολο της αεροπλανο 2 ετων εε?
Θελουμε κι αλλο, κι αλλο !!!!!
 
Uhm...dude? H Mandala είναι κρεμασμένη στα mandalάκια της Ε.Ε., όπως και κάθε άλλη Ινδονησιακή εταιρεία, για μια σειρά από λόγους. Μηχανικός δεν είμαι για να εκφέρω γνώμη, αλλά θα κάνω ένα παραλληλισμό, έστω και με τον κίνδυνο της υπεραπλουστευσης των καταστάσεων - η κεντρική ιδέα ωστόσο δεν αλλοιώνεται:

Αν εγώ θελήσω να αγοράσω μεταχειρισμένο αμάξι, ας πούμε ένα Ford Focus 1.4 πεντάθυρο, και έχω για τις εξής επιλογές για 2 ετών αμάξι και ίδιο αριθμό χιλιομέτρων:

1. Ένα λαχανί Ford Focus, που ανήκει στην 70χρονη κυρία Ευτέρπη από την περιοχή της Πεύκης, το οποίο δεν έχει γνωρίσει περισσότερο από 80 χλμ την ώρα ενώ οι άνω των 3000 τιμές είναι απαγορευμένη ζώνη για το στροφόμετρο. Οι διαδρομές που έχει κάνει η κυρία Ευτέρπη είναι από το σπίτι της στο Σκλαβενίτη, τις Παρασκευές στο μανάβη λίγο παραπάνω, ενώ μεσοβδόμαδα κατεβαίνει μέχρι τον νοσοκομείο Συγγρός για τις απαραίτητες ονυχολογικές εξετάσεις του ανδρός της. Α, και κάθε δεύτερο Σάββατο μπέιμπισιτινγκ στα εγγόνια της στο Χαλάνδρι. Το βιβλίο σέρβις είναι άριστα συμπληρωμένο πληρώνοντας μόνο 1000 ευρώ τη φορά στο εξουσιοδοτημένο (πού αλλού;) συνεργείο της Ford. Στο ιστορικό τροχαίων, πρόπερσι έξυσε τον προφυλακτήρα γιατί πήρε λίγο ανοιχτά τη στροφή από Κηφισίας δεξιά στην Αλεξάνδρας, ενώ πριν 4 μήνες πάτησε ένα περιστέρι χωρίς αντίκτυπο στο αυτοκίνητο - εκείνη όμως έκλαψε πολύ εκείνο το απόγευμα.

2. Ένα μαύρο Ford Focus, με φημέ (ψέμματα, μαύρα είναι) τζάμια, χαμηλωμένο αμάξωμα, ενισχυμένα ζαντολάστιχα νίκελ, φώτα νέον στο πάτωμα, πειραγμένο μοτέρ και 17 ηχεία (το 17ο εγκατεστημένο στο χώρο αποσκευών), ιδιοκτησίας του 25χρονου Μήτσου, γνωστού και ως killer (τελικά σε λάθος μεριές ψάχνει η Πανάθα για αμυντικό) από το Ζευγωλατιό Κορινθίας. (Α, έχει και αυτοκόλλητο No Fear στο πίσω τζάμι αλλά αυτό θέλει να το πάρει μαζί του για το επόμενο αμάξι.) Ο Μητσάρας κάνει 10 διαδρομές μπρος πίσω κάθε Σάββατο στην παραλιακή του Βραχατίου μπροστά από τις καφετέριες, όπου χτυπά τις 8.500 στροφές το αμάξι (αλλά με ταχύτητα 12 χλμ/ωρα, ώστε να γίνει και αντιληπτός). Οι διαδρομές γίνονται 50 μπρος πίσω και σε καθημερινή βάση τους καλοκαιρινούς μήνες. Το χειμώνα επίσης τεστάρει το νέο μπουρί εξάτμισης με διάμετρο Φ120 στην Εθνική οδό, πιάνοντας τα 250 χλμ/ωρα, ενώ κάθε μήνα ανεβαίνει στην Αθήνα για κόντρες στα λιμανάκια. Το βιβλίο σέρβις (το ποιο;) έχει επάνω μόνο κάτι τηλέφωνα από γκομενάκια που γνωρίσανε στην Αίγινα. Για σέρβις πάει σε ένα γαμάτο παιδί με τρελές γνώσεις (δούλευε και στον-τα-πάντα-όλα Γεωργακόπουλος) που έχει μαγαζί 4 τετράγωνα παραπάνω από το σπίτι του. Στο ιστορικό τροχαίων, έχει τρακάρει με μια ηλίθια γρια που ενώ η ίδια είχε προτεραιότητα, δε σταμάτησε στη διασταύρωση όταν ο Μήτσος πέρναγε με 200, παρά προτίμησε να τον αναγκάσει να αλλάξει ψαλίδια ψυγείο προφυλακτύρα φτερά φανάρια. Έχει αλλάξει μια φορά τη δεξιά πόρτα την οποία του εμβόλισε ο πρωτοξάδερφος από το Λέχαιο με το peugeot rally ενώ κάνανε κόντρες σε πεζόδρομο. Επίσης έχει αλλάξει (3 φορές) αμορτισέρ, ύφασμα καθισμάτων (πήρε φωτιά από το τσιγάρο) ενώ κάνει ευθυγράμμιση μια φορά τη βδομάδα. Το χειρόφενο το πάει για διόρθωση κάθε δεύτερο μήνα λόγω κατάχρησης.

Αυτές είναι οι δυο σου επιλογές. Και τα δύο είναι αμάξια καινούργια, 2 ετών, και τα δύο έχουν ίδια χιλιόμετρα. Το Ford του Μητσου μάλιστα είναι και φθηνότερο κατά 2 χιλιάρικα, και με πολλά εξτρά! Τί λές, ποιο θα διάλεγες;

Η ΝΟΑ πάντως διάλεξε του Μήτσου. ΟΚ πήρε και ολοκαίνουργια Ford, δε διαφωνώ, αλλά πήρε και μεταχειρισμένα. Το αν έκανε καλή επιλογή, θα φανέι στην οδήγηση.







-
 
Κοίτα, μπορεί να έχεις δίκιο, καθ' ότι το SX-OAK είχε κάτι ωραία γκομενάκια μέσα και πολλά ηχεία, αλλά δεν το έχω δει στα Λιμανάκια (ακόμα).

Η δική μου απορία είναι το κατά πόσο το επίμαχο αεροπλάνο πέρασε από κάποιο είδος επιθεώρησης από κάποιον επίσημο φορέα, όταν αυτό παρελήφθη και πήρε νηολόγιο (όπως γίνεται με τα καράβια). Επίσης, δεν είμαι σίγουρος κατά πόσον τα προβλήματα που είδε στην πτήση της Κύπρου ο φίλος και συνεπιβάτης COMPUTERISE είχαν "κληρονομηθεί" από τον προηγούμενο (έντιμο;) βίο του στη Mandala ή απλά ήταν τυχαία περιστατικά των προηγούμενων λίγων ημερών/πτήσεων, που δεν είχαν προλάβει να επισκευάσουν. Δυστυχώς ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ τι βλάβη παρουσιάστηκε στη Ρώμη, στο SX-OAK εκείνο το βράδυ του Δεκέμβρη, θέλω να πιστεύω όμως ότι δεν καθηλώθηκε λόγω ενός βουλωμένου νιπτήρα ή ενός ξεχαρβαλωμένου ντουλαπιού. Χαίρομαι που η ΟΑ με έστειλε πίσω, χωρίς πολλές αντιρήσεις με την Alitalia, αν και την επόμενη φορά δεν θα το επιδιώξω με τόση θέρμη (τώρα έζησα και τον "Αληταλιακό Μύθο" μου, να λείπει το βύσσινο).

Και επειδή μιλάμε για banned εταιρείες, θα ήθελα να υπενθυμήσω ότι δεν βρέθηκαν βλάβες σε όλα τα αεροπλάνα, ούτε όλες οι εταιρείες εφήρμοζαν αποδεδειγμένα επικίνδυνες πρακτικές. Κάποιες τις πήρε η μπάλα λόγω ελλιπών στοιχείων από τις υπηρεσίες της χώρας στην οποία εδρεύουν και χωρίς απτές αποδείξεις ότι οι ίδιες οι εταιρείες εφαρμόζουν αποδεδειγμένα επικίνδυνες πρακτικές ή δεν πληρούν στο σύνολό τους τις προδιαγραφές ασφαλείας ή δεν εφαρμόζουν τους διεθνείς κανόνες. Κάποιες άλλες εταιρείες (μεγάλες και τρανές), βρίσκονται ακόμα εκτός λίστας και τυγχάνουν κάποιας περίεργης ασυλίας εκ μέρους διεθνών φορέων, παρά το ότι αποδεδειγμένα κάποια από τα πληρώματα/ιθύνοντες θα έπρεπε να κάθονται σπίτι ή φυλακή. Να πούμε κι ονόματα εταιρειών ή δε χρειάζεται;

Σας αφήνω γιατί έχω και δουλειές. Πάω να υποδεχθώ το valentinovissi στο αεροδρόμιο, ο οποίος έρχεται από Λάρνακα με την πτήση της ΟΑ από Βουκουρέστι και να βεβαιωθώ ότι δε μας δουλεύει.
 
aakunz":11tjv6uz said:
Πάω να υποδεχθώ το valentinovissi στο αεροδρόμιο, ο οποίος έρχεται από Λάρνακα με την πτήση της ΟΑ από Βουκουρέστι και να βεβαιωθώ ότι δε μας δουλεύει.

Μy dear Hyper-agent αν ο ΒαλεντίνοΒισσης ΔΕΝ βγάλει εδω μεσα φωτογραφία από τα boarding passes ή σφραγιδες διαβατηρίου ΔΕΝ πιστευω τίποτα
 
Δεν γνωριζω αν ειναι του Μητσου η της γριας ,αλλα αν υπαρχει κανενα σκυλοπειραγμενο στην πιατσα
σαν του Μητσου δεν θα ελεγα οχι για μια βολτουλα solo!
Αν και αργησα λιγο φιλε aakunz τα phone jacks του no 2 κινητηρα δεν φαινονται γιατι ειναι απο την εξωτερικη ,outboard πλευρα.
 
Ε ,οχι και λαχανι focus ,ελεος!! Το πορτοκαλι θελω !! :D
 
shimoda":2ltothqm said:
Ωστε η ΕΕ εκανε ban την mandala επειδη ειχε στον στολο της αεροπλανο 2 ετων εε?
Θελουμε κι αλλο, κι αλλο !!!!!

Είπαμε ότι είσαι πονηρός αλλά εσύ βρε παιδάκι μου δεν παίζεσαι... η Ε.Ε γλυκούλη ποιητή δεν έκανε ban την Mandala επειδή είχε αεροσκάφος 2 ετών την έκανε ban επειδή η Ινδονησία και ΟΛΕΣ οι εταιρίες της είναι κωλοχανίο...Aπό αυτό το κωλοχανίο βρήκε η φοβερή και τρομερή Ν.Ο.Α να πάρει αεροπλάνο...
Καμιά μπάλα δεν πήρε την Mandala... Η Ε.Ε ψάχνει τα πάντα... γιατί επιτρέπει σε ορισμένα αεροπλάνα της PIA και της TAAG να πετάξουν και σε άλλα όχι? Η συγκεκριμένη εταιρία όταν ήταν ban άξιζε να είναι ban... όλα τα άλλα είναι ποιήματα του shimoda...

A και για την συνέχεια των ποιήματων που λέγαμε... αντιγράφω από το site της Ν.Ο.Α

"H Olympic Air την 1η Οκτωβρίου 2009 ξεκινησε για να γίνει η κορυφαία ελληνική αεροπορική εταιρεία και ξανά ένας από τους κορυφαίους αεροπορικούς μεταφορείς της Ευρώπης. Με δύναμή της την εμπειρία, τους ανθρώπους της και την ένδοξη ιστορία της.

Πιο σύγχρονη από ποτέ. Με νέο όραμα. Νέα ορμή. Νέα αντίληψη. Με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ αεροσκάφη τελευταίας τεχνολογίας. Με καινοτόμες και πρωτοποριακές υπηρεσίες. Με την παραδοσιακή ελληνική φιλοξενία. Με νέο πάθος για να προσφέρει ακόμη περισσότερα."


Α ρε ποιητή shimoda πες μας κι άλλα... για το νέο όραμα , την νέα ορμή, την νέα αντίληψη τα ολοκαίνουργια αεροσκάφη τελευταίας τεχνολογίας!!! Αυτοί τα λένε τα ποιήματα ρε πονηρέ αυτοί ξεφτυλίζονται και κοντά τους κι εσύ... όχι εγώ... τι ψάχνω όμως... εδώ οι δικοί τους άνθρωποι στις δημόσιες σχέσεις δεν ξέρανε ότι αγοράσανε από τα λιμά της Mandala και τα πλασάρουνε στον κοσμάκη για καινούργια, o shimoda μου φταίει??
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top