Ο κ. Τσολάκης προσκεκλημένος από Σκαι και Μεγα χθες και σήμερα εξακολουθεί να υποστηρίζει ως ένα από τα πιθανά σενάρια την απαγωγή του α/φ , το οποίο έχουν προσγειώσει σε άγνωστο α/δ
Επίσης υποστηρίζει ότι ο συγκεκριμένος τύπος α/φ διαθέτει μεγάλες δεξαμενές καυσίμων οπότε έχει μεγάλο εύρος πτητικής ικανότητας και τις οποίες μπορεί οι αεροπειρατές/ τρομοκράτες να χρησιμοποιήσουν για αποθήκευση εκρηκτικών για το μετέπειτα ενδεχόμενο και προσχεδιασμένο τρομοκρατικό τους χτύπημα. (?????)
Επειδή δεν γνωρίζω, επίσης διάβασα ότι αν το α/φ ανέβηκε σε πτητική οροφή όπως ειπώθηκε ύψους 45 χιλ ποδών, αποκλείεται να ζει κανένας από τους επιβάτες καθόσον η επάρκεια και η ροή οξυγόνου στις μάσκες επιβατών καμπίνας είναι ανεπαρκής, ενώ αντίστοιχα των πιλότων η ροή οξυγόνου είναι επαρκής.
Πριν λίγο διάβασα σημερινή είδηση στο διαδίκτυο , κατά την οποία έλληνας ανθυποπλοίαρχος εξέπεμψε σήμα από πλοίο ελληνικών συμφερόντων το οποίο πλέει στα ύδατα του κόλπου Μάλακα ότι εντόπισαν επιπλέοντα υλικά, βαλίτσες κλπ, στη περιοχή.
Επίσης επιθυμώ να σχολιάσω ως μη ειδικός, αλλά με μέση ανθρώπινη λογική εκτίμηση, τις αντιφατικές αρλούμπες που έχω ακούσει από διάφορους ξένους και δικούς μας έλληνες ειδικούς και πιλότους, δημοσιογράφους αναφορικά με τεχνικές λειτουργικές ερμηνείες περί «μαύρων κουτιών» , αποσυμπιέσεις, ραντάρ, acars κλπ και σχετικά με τα σενάρια γύρω από το συμβάν. Εκτιμώ ως λογικότερα τα σενάρια και τις απόψεις από τα μέλη του παρόντος τόπικ, παρά από τους υποτιθέμενους «ειδικούς» συμπεριλαμβανομένου και του βετεράνου (άλλων εποχών) κ. Τσολάκη