Αγνοείται 777 της Malaysia AL

  • Thread starter Thread starter seven4seven
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
aris79 και gonso... οκ μου λυσατε την απορια αλλα παρ'ολα αυτα συμπεραινω πως καλο θα ταν μολις οι τροχοι απογειωνονται και μεχρι να τροχοδρομησουν παλι να μην υπαρχει δυνατοτητα απενεργοποιησης του διοτι στον αερα η επιλογη off ειναι παντελως αχρειαστη.
 
Ακριβώς...και αυτή είναι και η άποψη του αμερικάνου εμπειρογνώμονα στην 11η Σεπτεμβρίου, το σύστημα πρέπει να μην έχει τη δυνατότητα off για να αποτρέπονται τέτοια περιστατικα.
Λοιπόν, με δηλώσεις τους οι Μαλαισιανοί αναιρούν κάποιες φορές αυτά που λένε. Δε νομίζω ότι είναι δύσκολο να αναιρέσουν, εκτός του χρονικού σημείου διακοπής των συστημάτων εντοπισμού που ήδη έχουν κάνει, και άλλα δεδομένα που έχουν δημοσιευθεί (πχ χρόνος λειτουργίας κινητήρων) και να αρχίσουν σιγά σιγά να φωτογραφίζουν το ενδεχόμενο φωτιάς, που αρχικά κατέστρεψε τα συστήματα εντοπισμού-επικοινωνίας. Πολλοί έχουν πει ότι δε θα μάθουμε τι πραγματικά έγινε με το αεροσκάφος. Σκέφτομαι ότι όσοι νομίζουν ότι ο chef ετοιμάζει να σερβίρει πάπια με πορτοκάλι, τελικά θα σερβιριστεί....φασολάδα.
 
axilleas7":1qwdpfyp said:
aris79 και gonso... οκ μου λυσατε την απορια αλλα παρ'ολα αυτα συμπεραινω πως καλο θα ταν μολις οι τροχοι απογειωνονται και μεχρι να τροχοδρομησουν παλι να μην υπαρχει δυνατοτητα απενεργοποιησης του διοτι στον αερα η επιλογη off ειναι παντελως αχρειαστη.
Κάτι ανάλογο,άν θυμάμαι καλά,γίνεται και με το CVR,οι εγγραφές τού οποίου δέν μπορούν να σβηστούν παρά μόνο άν τα σκέλη τών τροχών δέχωνται το βάρος τού αεροπλάνου-πράγμα που συμβαίνει προφανώς μόνο όταν το αεροπλάνο είναι στο έδαφος.Αυτό μάλιστα είναι αρκετά παλιό σύστημα,το είχα διαβάσει και στο manual τού Boeing 720,δηλαδή είναι τεχνολογία τού '60.Και απορώ μάλιστα γιατί δέν την εφάρμοσαν οι τεχνικοί τής Boeing στα υπόλοιπα συστήματα με παρόμοια κρισιμότητα και "ευαισθησία δεδομένων",όπως είναι το acars.

Γιά να μάθουμε τί συνέβη με το αεροπλάνο όμως,πρέπει πρώτα να βρεθή.Κι'επειδή αποκλείεται να το έχουν απαγάγει οι Ελ ή οι Δρακουμέλ,το πιθανώτερο είναι ότι βρίσκεται στα βάθη κάποιου ωκεανού,σε τόσο μεγάλο βάθος που ούτε βαθυσκάφος δέν μπορεί να φτάση.Και βεβαίως δέν βρίσκεται εκεί ανέπαφο,αλλά μάλλον υπό μορφήν "χαλκομανίας" :cry: :cry:

ΥΓ.Η πάπια με πορτοκάλι είναι αηδές φαγητό-το δοκίμασα εξ ανάγκης,δυστυχώς,σε επαγγελματικό δείπνο στο Βέλγιο.Ούτε στον χειρότερό μου εχθρό δέν το εύχομαι (διότι εκτός τών άλλων είναι και πανάκριβο).
 
...και χωρίς κινητήρες επίσης 8)
 
Στο άρθρο που πόσταρε παραπάνω ο φίλος iasonaswp,σε ένα σημείο λέει:
residents of a tiny island in the Dhaalu Atoll in the Maldives say they saw a plane with Malaysia Airlines markings in the early hours of Saturday March 8.

900 χλμ περίπου νοτιότερα στον Ινδικό Ωκεανό βρίσκεται η βάση Diego Garcia (7.18,44-72.24,43)
Λέτε τελικα οι φίλοι Αμερικάνοι να ξέρουν κάτι περισσότερο??
 
Αν ήξεραν,δέν θα το έλεγαν;Δέν έχουν λόγους να το κρύψουν...
 
Με τόσα που έχουμε ακούσει και διαβάσει όλες αυτές τις μέρες,μπορεί και να έχουν..
Δεν είμαι γενικά οπαδός θεωριών συνωμοσίας,αλλά σε αυτή τη περίπτωση νομίζω πως το θέμα έχει ξεφύγει από αυτά που συνήθως θεωρούμε ως στάνταρ.
Οι αντιφατικές πληροφορίες,η απίστευτη ολιγωρία των αρχών που εμπλέκονται η οποία ίσως να υποδηλώνει διάθεση απόκρυψης στοιχείων για κάποιο λόγο,και βέβαια η συνωμοσιολογία που αναπτύσσεται επειδή το θέμα είναι παγκόσμιο,με κάνουν να αναρωτιέμαι αν θα μάθουμε ποτέ την αλήθεια.
Η τύχη των ανθρώπων στο αεροσκάφος είναι αυτό που μετράει και όσο περνούν κι άλλο οι μέρες,απομακρυνόμαστε από το να την μάθουμε.
 
Ετσι περίπου λέγαμε και γιά την AF447,μέχρι που βρέθηκαν τα "κουτιά" και μάθαμε τί συνέβη στο αεροπλάνο.Φυσικά χρειάατηκε να περάσουν δυό χρόνια και εν τώ μεταξύ κάναμε εικασίες όλοι μας.Η διαφορά είναι ότι τότε δέν είχαν εμπλακεί τόσα πολλά κράτη διότι ο Ατλαντικός είναι "άδειος" από τέτοια.

Επίσης μήν ξεχνάμε ότι τα κράτη που εμπλέκονται στην τωρινή αναζήτηση δέν είναι πρότυπα οργάνωσης και δημοκρατικής λειτουργίας και συνεπώς οι αντιφατικές πληροφορίες που παίρνουμε είναι αναμενόμενες.Οταν οι ενδείξεις που έχουμε είναι ότι το αεροπλάνο πέρασε πάνω από μιά ολόκληρη χώρα χωρίς να το πάρη χαμπάρι κανείς,πολλά κεφάλια τρέμουν μήν χάσουν την θέση τους πάνω στους ώμους που τα υποβαστάζουν και είναι φυσικό να προσπαθούν να δικαιολογήσουν την ανεπάρκειά τους.
 
Η διαφορά με την AF447 είναι ότι από την πρώτη στιγμή, οι Γάλλοι έλεγαν τις πιο πιθανές εκτιμήσεις σύμφωνα με τα πραγματικά γεγονότα.
Έβαλαν ρομποτικά βαθυσκάφη να σαρώνουν επί μήνες το βυθό του ωκεανού.
Και τελικά τα δεδομένα των μαύρων κουτιών τους επιβεβαίωσαν.
 
Top