Αγνοείται 777 της Malaysia AL

  • Thread starter Thread starter seven4seven
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
AGV":1psxj2fz said:
(η περίπτωση του Helios ήταν μοναδική και προφανώς το πλήρωμα ήταν ενημερωμένο ότι πετούσε με Crew oxygen άδειο, γιαυτό και οι φιάλες βρέθηκαν ολόκληρες στο σημείο της συντριβής αντί να ανατιναχτούν όπως θα ήταν φυσικό).

1. Ποτέ στο πόρισμα της Helios δεν αναφέρθηκε ότι το αεροπλάνο απογειώθηκε με το Crew Oxygen άδειο. Απλά ότι βρέθηκε η μποτίλια οξυγόνου άδεια στο έδαφος μετά το ατύχημα.
2. Δεν είναι δυνατόν το πλήρωμα να είχε ενημερωθεί για κάτι τέτοιο και να δέχτηκε να απογειωθεί, διότι εκτός των κανονισμών ασφαλείας θα ήθελαν να προστατεύσουν και τους εαυτούς τους :wall:

θα ήταν καλύτερο να παραμείνεις στη στάνη σου...
 
Γράφει Ο Δ.Σαββόπουλος το 1977 στους Αχαρνης:Τωρα με χειρουργεί η αλλήθωρη νεολαία μια τσογλανοπαρέα που κανει κριτική.Τι δεν καταλαβαίνετε όσοι βριζετε τον Κο Τσολάκη. Οτι πέταξε όλη του την ζωή με ιπτάμενο μηχανικό?Οτι μπορούσε να πάρει το DC-6B και να το πετάξει στο χέρι Αθηνα -Νεα Υόρκη? Οτι το 747-200 δεν εχει τα ιδια συστήματα με το 777-200 ουτε το ίδιο cockpiτ?Οτι αντί για skills σήμερα χρειάζεσαι enter η καλύτερα exec? Οτι κανενας απο τους αρχαίους χειριστές δεν θα στολλάριζε την 447 απο 350 σε 375 και τραβώντας συνεχώς?
Στο θέμα μας τωρα Οπως εγραφα και σε προηγούμενες σελίδες η φωτιά και ο καπνός του φορτίου περίπτωση valuejet εξακολουθεί να δίνει απαντήσεις .Εστριψε για Kota Bharu και ανέβηκε πρώτα στο 450 για να σβήσει απο ελλειψη οξυγόνου και μετά κατέβηκε στα 12000 για να ανοίξει παράθυρο!!!!!! Σας φαίνεται τρελλό εεε????? Για κοιτάξτε την Αir Canada 797 και Pan American 160!!!! O K1 ηταν ηρωας τελικά ξεμειναν απο αναθυμιάσεις και εφθασε μονο του οπου εφθασε.Κατι μου λεει ότι θα το βρούν σε μεγάλα κομματια γιατι δεν πρεπει να προσέκρουσε με μεγάλη ταχύτητα.
 
northwest dc10":3iaktgej said:
ανέβηκε πρώτα στο 450 για να σβήσει απο ελλειψη οξυγόνου και μετά κατέβηκε στα 12000 για να ανοίξει παράθυρο!!!!!!

Οι πιλότοι δεν κάνουν ότι τους περάσει εκείνη την ώρα από το μυαλό για να γίνουν ήρωες. Υπάρχουν διαδικασίες που ακολουθούν για φωτιά, καπνό και πυρόσβεση. Και μετά είπε να πάει και μια βόλτα στο Ινδικό Ωκεανό!!
Μη γράφετε ιστορίες για αγρίους και περιμένετε για περισσότερες πληροφορίες.
 
northwest dc10, συμφωνώ με τον νανας44. Δεν καταλαβαίνω πώς μία φωτιά δικαιολογεί άνοδο στο 450! Τί πάει να πεί: "Για να σβήσει η φωτιά"? Από έλλειψη οξυγόνου? Πρίν σβήσει η φωτιά θα έχουν σβήσει οι επιβαίνοντες.

Για τα υπόλοιπα που λές για το ότι ο "παλιός είναι αλλιώς" και επειδή αρκετά έχει επικαλύψει το θέμα μας ο Τσολάκης και τα ωραία του, σου υπόσχομαι εντός της ημέρας να ανοίξω καινούργιο thread και να τα πούμε όλα αυτά τα ωραία που θίγεις από εκεί. Είναι αρκετά ενδιαφέρον θέμα. Προτείνω λοιπόν σε όσους είναι έτοιμοι να συμφωνήσουν ή να διαφωνήσουν με τον φίλο, ας κάνουν λίγο υπομονή και να τα πούμε από εκεί. Θα ποστάρω εδώ το λίνκ.
 
nanas44":2qjot59x said:
θα ήταν καλύτερο να παραμείνεις στη στάνη σου...

Γιούπι!! Επιτέλους αναγνωρίστηκα!

Πάντως για το Helios, το πόρισμα πουθενά δεν αναφέρει ότι το crew oxygen ήταν γεμάτο, παρότι τελικά το πρόβλημα ήταν έλλειψη οξυγώνου. Επίσης πουθενά δεν ασχολείται με το πότε έγινε ο τελευταίος έλεγχος ή πλήρωση με οξυγώνο του crew oxygen. Παρότι το πόρισμα θεωρείται το καύχημα του κυρίου με τη μεγάλη τηλεθέαση, αποφεύγει σταθερά να ασχοληθεί με το crew oxygen. Τυχαίο; Δε νομίζω!

(Εντάξει, καιρός να εφαρμόσω τη συμβουλή σου, επιστρέφω στη στάνη μου!)
 
1. Ο ινδικός ωκεανός είναι μια πεντακάθαρη θάλασσα. Τις τελευταίες πέντε μέρες εμφανίστηκαν σκουπίδια μόνο στην περιοχή ανοικτά του Περθ. Οι υπόλοιπες απέραντες εκτάσεις ωκεανού εδώ και μέρες, παρά το γεγονός ότι σκανάρωνται λεπτομερώς, καθάρισαν από σκουπίδια. Εκεί θα επικεντρωθώ, τελείωσε....Να ναι καλά οι δορυφόροι των Αμερικανών.
2. Δεν έχω κάτι χειροπιαστό να το αποδείξω, αλλά χθες, μετά από μια παγκοσμίως πρωτότυπη ανάλυση, αποφάσισα να πω ότι το αεροπλάνο συνετρίβη. Το ξέρω ότι για δυο μέρες θα υπάρχει κυκλώνας στην περιοχή και τα ευρήματα που βρήκα χθες θα βρίσκονται την πέμπτη ποιός ξέρει πού, αλλά τα συντρίμια θα ξέρω που θα τα ξαναβρώ. Να ναι καλά οι Αυστραλοί.
3. Το γεγονός ότι το αεροσκάφος άλλαξε κατεύθυνση κάμποσες φορές και τελικά κινήθηκε σε πορεία 180 μοίρες αντίθετα από την αρχική, μας δυσκόλεψε ιδιαίτερα. Γιατί από όλες τις άλλες κατευθύνσεις που θα μπορούσε να ακολουθήσει,τελικά βρέθηκε εκεί που δεν υπάρχει ψυχή, κανένα ραντάρ, κανείς που να δώσει ένα στοιχείο. Να ναι καλά η τεχνολογία των Βρετανών.
4. Σε περίπτωση που δεν έγινα κατανοητός, θέλω να ευχαριστήσω την κοινοπολιτεία για την αμέριστη συμπαράστασή της.
5. Οι Κινέζοι άρχισαν να ζητάν εξηγήσεις. Δε θέλω μπλεξίματα με δαύτους. Γιαυτό και θα εκτελέσω τη συνταγή όπως μου είπε η κοινοπολιτεία. Από εχθές μου έδωσαν επιτέλους τη συνταγή ολοκληρωμένη.
6. Λες κάποιοι να μη με πιστέψουν τελικά;;;;Τα έχουμε κάνει κουλουβάχατα είναι η αλήθεια μέχρι τώρα.
7. Τι είπαμε ότι είναι renegade αεροσκάφος;;;
 
Αξιόλογη άποψη φίλε Άρη. Αν κ σε αυτή την περίπτωση ίσως φροντίσουν να μην μάθουμε ποτέ την αλήθεια. Ακουσα κάπου κ την άποψη ότι γνώριζαν από την αρχή που είχε συντριβεί από το inmarsat χωρίς όμως να ξέρω αν το α/φος έχει δυνατότητα επικοινωνίας με αυτό το συστημα.
 
Τα μεγάλα σύγχρονα αεροσκάφη, έχουν όλα δυνατότητα επικοινωνίας μέσω δορυφορικής επικοινωνίας (SatCom) που στην πράξη υλοποιείται με τους δορυφόρους του Inmarsat. Τα σήματα του ACARS, σε περιοχές που δεν υπάρχει επίγειος πομποδέκτης (ωκεάνειες περιοχές) μεταδίδονται μέσω SatCom.

(επιτέλους ούτε στη στάνη δεν μπορεί να βρει ησυχία κανείς!)
 
Επικαλούμε και πάλι τη wikipedia ότι η Inmarsat έπαιρνε τα ίχνη ωριαία,αφότου σταμάτησε να εκμπέμπει δεδομένα της πτήσης το ACARS. 7 τον αριθμό τα ίχνη που είχαν. Ο σχεδιασμός των corridors που μας παρουσίασαν έγινε με βάση το τελευταίο στίγμα, οπότε λογικά με το συνδυασμό των υπόλοιπων 6 ιχνών που είχαν, ξέρουν εδώ και μέρες χοντρικά να δουν την πορεία που ακολούθησε το αεροπλάνο. Η δήλωση του πρωθυπουργού κατά τη γνώμη μου δεν έγινε επειδή είχαν καινούρια στοιχεία, έγινε επειδή δόθηκε το 'σύνθημα' , υπό την πίεση του κόσμου να τελειώσει η σεναριολογία.
Οι Κινέζοι ζητούν τώρα τα δεδομένα των δορυφόρων κτλ κτλ. Η κοινοπολιτεία θα τους τα δώσει ευχαρίστως (αλήθεια μέχρι τώρα γιατί δεν τους τα έδωσε;;;) όταν αποφασίσει πότε και σε ποιά μορφή.
Ναι, πάνω από περιοχές που δεν καλύπτονται από ρανταρ πολιτικά και στρατιωτικά της εκάστοτε χώρας υπάρχουν τα Satcom κτλ κτλ. Μάτια ενός εγγλέζου πάνω από ωριαία στίγματα στην άλλη μεριά της γης δηλαδη. Το ίδιο πράγμα λέμε AGV. απλά του δίνω μια άλλη διάσταση.
 
Top