Αγνοείται 777 της Malaysia AL

  • Thread starter Thread starter seven4seven
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
http://au.news.yahoo.com/thewest/wo...ight-was-airborne-for-five-hours-wsj-sources/

Ρε παιδιά τι γίνεται? Αυτό σημαίνει ότι το ACARS έστειλε δεδομένα στην RR ότι οι κινητήρες λειτουργούσαν για 4 ώρες (!) μετά την εξαφάνιση??
Δηλαδή κάποιος 'έκλεισε' το transponder και το αεροπλάνο συνέχισε να πετά με τους κινητήρες του κανονικά σε λειτουργία??
Αν ισχύουν τέτοιες αντικρουόμενες πληροφορίες,τότε θα πρέπει να πάμε σε άλλα,extreme σενάρια..
 
οσο περνάνε οι μερες και οι ώρες και με αυτά που διαβάζουμε, τοσο ενισχύεται η θεωρία του Τσολακη... βέβαια δεν μπορώ να καταλάβω πως τωρα ξέρουν οτι οι μηχανές δούλευαν μεχρι και 5 ωρες μετα την εξαφάνιση του αεροσκάφους ενώ στην αρχη δεν υπήρχε καμία πληροφορία απο το acars... μυστηρια πράματα
 
Η αλήθεια είναι ότι τα σύγχρονα αεροσκάφη έχουν πολλά ανεξάρτητα ηλεκτρονικά συστήματα. Ακόμη και για έναν "ειδικό" είναι δύσκολο να συγκεντρώσει όλες τις πληροφορίες που πιθανόν υπάρχουν.
Αλοίμονο όμως στους "ειδικούς" που σε τέτοιες στιγμές δεν καταλαβαίνουν πόσο σημαντική είναι η συμβουλή του Βούδα "αν δεν έχεις να πεις τίποτε καλύτερο από τη σιωπή, βούλωσέ το"
(Συγγνώμη, αλλά πρέπει να επιστρέψω στη στάνη μου!)
 
Μπορεί να γνώριζαν τα δεδομένα του ACARS από την πρώτη στιγμή αλλά να μην ήθελαν να αποκαλυφθεί. Αν υποθέσουμε ότι υπάρχει ελπίδα το αεροπλάνο να βρίσκεται κάπου άθικτο (λέμε τώρα) αυτοί που το "απήγαγαν" προφανώς δεν γνώριζαν για την ύπαρξη του ACARS. Τώρα γνωρίζουν και υποθετικά μπορούν να το απενεργοποιήσουν.
 
1.Και τώρα γιατί αποκαλύφθηκαν τα δεδομένα τού ACARS;Δέν εξακολουθεί να υφίσταται ο λόγος τής απόκρυψής τους (δηλαδή η εξασφάλιση πλεονεκτήματος έναντι τών υποτιθεμένων αεροπειρατών);

2.Μού φαίνεται περίεργο κάποιος που έχει σχεδιάσει την "απαγωγή" ενός αεροπλάνου να μήν γνωρίζη ότι τα σύγχρονα αεροπλάνα έχουν ACARS.Εδώ το γνωρίζουμε εμείς που είμαστε ώς επί το πλείστον απλοί aviation enthusiasts.Αρα αυτοί οι "απαγωγείς",που επίσης το γνώριζαν,γιατί δέν το απενεργοποίησαν νωρίτερα απ'τίς 2 ώρες που πετούσαν κανονικά;
 
Όλα αυτά είναι βέβαια πολύ τραβηγμένα αλλά τα παραπάνω ερωτήματα έχουν απάντηση. Η πληροφορία διέρευσε και δεν ανακοινώθηκε επίσημα. Αργότερα μάλιστα διαψευστικε. Όσον αφορά την γνώση περί των δεδομένων ACARS εγώ ομολογώ ότι ακούω για αυτά πρώτη φορά. Οι υποτιθέμενοι αεροπειρατές μπορεί απλά να το ξέχασαν. Λάθη κάνουν όλοι και γιαυτό ευτυχώς πολλές αεροπειρεατείες αποτυγχάνουν.
Όπως και να έχει είναι προφανές ότι μια σειρά από στοιχεία δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί. Είναι επίσης προφανές οτί εδώ μπορεί να έχουμε κάτι πιο περίπλοκο από μια απλή πτώση αεροσκάφους από ανθρώπινο λάθος ή μηχανική βλάβη.
 
Από όλα αυτά καταλαβαίνω ότι κανείς δεν ξέρει που βρίσκεται τώρα το αεροπλάνο, είτε άθικτο είτε κατεστρεμμένο. Το αεροπλάνο μπορεί να βρίσκεται σε μια ακτίνα όση είναι η απόσταση Κουάλα Λουμπούρ - Πεκίνο και ίσως και παραπάνω αν υπολογίσουμε τα εφεδρικά κάυσιμα. Τι μπορεί να έχει οδηγήσει σε αυτό το συμβάν είναι ομολογουμένως εξαιρετικά περίεργο και το κυριότερο τα υπονοούμενα ότι ουσιαστικά το αεροπλάνο μπορεί να πετούσε και να μην ήταν ορατό. Δηλαδή θεωρητικά ο πιλότος πχ μετά απο μια αποσυμπίεση προλαβαίνει πριν χάσει τις αισθήσεις να γυρίσει τον αυτόματο πιλότο από κατεύθυνση 0 μοίρες σε 180 μοίρες για να επιστρέψει στην Κουάλα Λουμπουρ και το αεροπλάνο να συνεχίσει να πετάει για 6 ώρες με κατεύθυνση τελείως αντίθετη από την αρχική, και κανείς στο έδαφος να μην το έχει συνειδητοποιήσει; Είναι δυνατόν?
 
Παντως το σενάριο Helios μοιάζει εξωπραγματικό.......με δεδομένο οτι κάποιος έκλεισε το transponder...
Γιατι να το κλείσει ? Δυο εξωφρενικά σενάρια μαζί είναι στατιστικά πραγματικά αδύνατα....
 
Hastaroth1":2a63tttx said:
2.Μού φαίνεται περίεργο κάποιος που έχει σχεδιάσει την "απαγωγή" ενός αεροπλάνου να μήν γνωρίζη ότι τα σύγχρονα αεροπλάνα έχουν ACARS.Εδώ το γνωρίζουμε εμείς που είμαστε ώς επί το πλείστον απλοί aviation enthusiasts.Αρα αυτοί οι "απαγωγείς",που επίσης το γνώριζαν,γιατί δέν το απενεργοποίησαν νωρίτερα απ'τίς 2 ώρες που πετούσαν κανονικά;

(Ρε παιδιά, αφήστε με στην ησυχία της στάνης μου!)
Στο 99% των περιπτώσεων, οι τρομοκράτες/απαγωγείς/κλπ δεν γνωρίζουν απολύτως τίποτε από αεροπλάνα (ακόμη και στις 11-Σεπ-2001 οι τρομοκράτες που είχαν μάθει να πιλοτάρουν χαρακτηρίστικαν σε ανεπίδεκτοι).
 
Top