Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Διαβάζοντας την συνέντευξη του διδύμου Υπ-Υφυπ Ρέππα-Σηφουνάκη για τις άγονες γραμμές είδα κι αυτό που νομίζω δεν αναφέρθηκε απ' τα ΜΜΕ
...Πρέπει να σας πω μετά λύπης μου, ότι οι 9 γραμμές οι οποίες κατακυρώθηκαν στην Ολυμπιακή έχουν ένα συνολικό αντιστάθμισμα που φτάνει περίπου τα 38 εκατομμύρια, δηλαδή στη συντριπτική πλειοψηφία, η πιο ακριβή προσφορά στην ουσία ήταν αυτή των Ολυμπιακών Αερογραμμών, της Ολυμπιακής Αεροπορίας και βγάζετε τα συμπεράσματά σας...

Ρε την μπηχτή!!! Φυλαγμένη του την είχε του Κου MIG ο Κος Σηφουνάκης απο παλαιότερα διόλου κολακευτικά σχόλια ...

Θα απαντήσει άραγε ο Κος Βγενόπουλος?
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

τι να απαντησει ρε συ.... τι να απαντησει...

τους τα πηρε χοντρα και δεν ξερει τι να πει..."to fisane kai nten krionei" που λενε και στο χωριο του...

μονος του ειπε οτι η ΟΑ ηταν η πιο διαβασμενη στον διαγωνισμο... η πιο καλα προετοιμασμενη και φυσικα εβαλε τις βασεις για να παρει και αλλες γραμμες που πιθανοτατα θα παρατησουν αλλοι ειτε γιατι θα κλεισουν ειτε γιατι θα αποχωρησουν...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Tου απάντησε τελικά, σήμερα στον Παπαχελά, χαρακρηρίζοντας τον "ή δόλιο ή βλάξ" ενώ είπε και μια ιστοριούλα για το πώς γνωρίστηκαν. Τα έχωσε για τον χειρισμό των άγονων αεροπορικών (αλλά και ακτοπλοϊκών) και είπε κάτι απ' έξω απ'έξω για τον διαγωνισμό της επίγειας εξυπηρέτησης ("Εκεί να δείτε" δήλωσε χαρακτηριστικά), χωρίς να το συνεχίσει...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

".....δηλαδή στη συντριπτική πλειοψηφία, η πιο ακριβή προσφορά στην ουσία ήταν αυτή των Ολυμπιακών Αερογραμμών, της Ολυμπιακής Αεροπορίας".
Αν χρησιμοποίησαν αυτές τις λέξεις τότε και μάλλον λίγα τους είπε.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Μαχαίρι στις άγονες γραμμές λόγω... ΔΝΤ
Με έγγραφο του ο υφυπουργός Νίκος Σηφουνάκης απευθύνεται στις ακτοπλοϊκές εταιρείες που εκτελούν δρομολόγια σε άγονες γραμμές αρμοδιότητας του πρώην υπουργείου Αιγαίου και τους ζητά να δεχθούν μείωση των υφιστάμενων μισθωμάτων κατά 10%.
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1805297
Άντε με το καλό να γίνει το ίδιο και με τα αεροπορικά. Τότε να δούμε τον κ. Ming που τα πείρε χοντρά αν κοκορεύεται...
Μιλάω έτσι γιατί όλοι αυτοί οι κύριοι τα παίρνουν από μας, και αν δεν μείνει τίποτα, εμείς θα υποφέρουμε .... αυτοί θα βρουν και αλλού κορόιδα να τους τα χώνουν...... Εμείς θα κλαίμε που θα μείνουμε και χωρίς συντάξεις…..
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

OA701":2th55d12 said:
Tου απάντησε τελικά, σήμερα στον Παπαχελά, χαρακρηρίζοντας τον "ή δόλιο ή βλάξ" ενώ είπε και μια ιστοριούλα για το πώς γνωρίστηκαν. Τα έχωσε για τον χειρισμό των άγονων αεροπορικών (αλλά και ακτοπλοϊκών) και είπε κάτι απ' έξω απ'έξω για τον διαγωνισμό της επίγειας εξυπηρέτησης ("Εκεί να δείτε" δήλωσε χαρακτηριστικά), χωρίς να το συνεχίσει...

Αν και είμαι εκτός θέματος, έχω να πω ότι ψιλο-αηδιάζω με τον τρόπο που μιλάει. Παρουσιάζεται λίγο σαν "βράχος ηθικής" για να τα χώσει στους αντιπάλους του, κλαίει και οδύρεται για "πόλεμο λάσπης", μιλάει λίγο σε καθαρεύουσα αλλά σου πετάει κι ένα λαϊκό απόφθεγμα για να τον συμπαθήσεις, κοτσάρει και κάτι από αρχαία Ελλάδα - μην ξεχνάμε και τους "αρχαίους ημών προγόνους" - και σου πετάει κι ένα "fine" ή "by the way". Από την άλλη βέβαια αν κρίνουμε τον λόγο του αντικειμενικά υπάρχουν κι αρκετά εύστοχα σημεία στα λεγόμενά του κυρίως βέβαια στο πως αντιμετωπίζει την πολιτική (προσωπικά συμφώνησα σ'αυτά με τους "πολιτικούς μουσειακού είδους").

Είδα όλη τη συνέντευξη στο youtube που την ανέβασε το i-reporter.com αλλά δεν άκουσα καμμία αναφορά για τις άγονες γραμμές ή την επίγεια εξυπηρέτηση. OA701 μήπως έχεις κάποιο link;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Προσωπικά την βρίσκω με τον Βγενόπουλο, χωρίς απαραίτητα να συμφωνώ σε όλα μαζί του... Ωστόσο λέει αλήθειες, πικρές αλήθειες, όποιο κι αν είναι το συμφέρον του, ιδιαίτερα για την πολιτική και τους πολιτικούς...

Μ!κε, ευτυχώς ο ΣΚΑΙ κι ο Alex Papahelas είναι άψογοι :great: ... Και video και transcript 8)
Ιδού το επίμαχο σημείο...
...ο όμιλος το να τον πλήξει ξέρω γω ο κύριος Σηφουνάκης ο οποίος by the way επιβραβεύτηκε για τον χειρισμό των αγόνων γραμμών στις αερομεταφορές, και ξαφνικά μοιράσανε το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας εδώ, εδώ, εδώ, και του δώσανε και τις άγονες γραμμές της ακτοπλοΐας για να κάνει ξανά την ίδια καλή δουλειά. Λοιπόν ωραία, θα μας αντιμετωπίσει ας πούμε δυσμενώς, πολύ ωραία, μείον 3 εκατομμύρια, θα μας πλήξουν εις το θέμα της επίγειας εξυπηρέτησης, όπου δεν θέλω να σας απασχολήσω, αλλά εκεί να δείτε τι γίνεται, ωραία, μείον ένα εκατομμύριο, δεν με απασχολούν αυτά τα πράγματα...

Με το γάντι... 8)
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Θα ήθελα όποιος ξέρει να μου λύσει μια απορία. Κάθε εταιρεία που αναλαμβάνει την εξυπηρέτηση μιας άγονης γραμμής δεν δηλώνει με τι τύπο αεροσκάφους θα την εξυπηρετει; Εάν ναι, έχει δικαίωμα να αλλάζει το τύπο αεροσκάφους όποτε θέλει; Εάν οι καθυστερήσεις στις πτήσεις είναι καθημερινό φαινόμενο, οι περιοχές που εξυπηρετούνται δεν έχουν δικαίωμα να προσφύγουν στο Υπουργείο και να ζητήσουν την συμμόρφωση της εταιρείας ή την προσβολή της σύμβασης;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

@αλεκοςκιτ
O τύπος α/φους δεν είναι δεσμευτικός. Αρκεί
Όσον αφορά τους τύπους των χρησιμοποιουμένων αεροσκαφών, οι αερομεταφορείς καλούνται να συμβουλευθούν το Aeronautical Information Publications της Ελλάδος ( AIP GREECE ) σχετικά με τα τεχνικά και επιχειρησιακά δεδομένα και διαδικασίες των αεροδρομίων.

Αυτό που ενδιαφέρει είναι να προσφέρονται οι ζητούμενες βάσει προκύρηξης θέσεις...

Για τις καθυστερήσεις, η αλήθεια δεν αναφέρει κάτι αφού επικεντρώνεται στις ακυρώσεις. Λόγικα πρέπει κάποιος φορέας να επικοινωνήσει με την ΥΠΑ ώστε να υπάρξει παρακολούθηση και συστάσεις. Υποθέτω, μέχρι να πάρουν απο μία αεροπορική ένα άγονο, θα έχει φτάσει η ώρα του επόμενου διαγωνισμού...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Για το θέμα καθυστερήσεις υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία. Για κάθε δρομολόγιο εκχωρείται από ανάλογη υπηρεσία (δεν είναι της παρούσης να το αναλύσω αυτό) ένα airport slot το οποίο έχει να κάνει με το STA και STD δηλαδή με την Προγραμματισμένη ώρα άφιξης και αναχώρησης ενός αεροπορικού δρομολογίου σε κάθε αερολιμένα.
Σε περιπτώσεις απόκλισης πέραν των 30 λεπτών Η ΥΠΑ διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου και δύναται να αποστείλει "έκθεση παράβασης" στην κάθε αεροπορική εταιρεία η οποία καλείται να απαντήσει εγγράφως εντός 5 εργάσιμων ημερών και να εξηγήσει το λόγο της καθυστέρησης.
Αθωώνεται και δεν φέρει ευθύνη αν αποδείξει πως η καθυστέρηση ήταν πέρα από τον τομέα ευθύνης της. Παράδειγμα, καθυστερήσεις λόγω εναέριας κυκλοφορίας, καιρικών φαινομένων, κλείσιμο αερολιμένων, απεργίες, βλάβες αεροσκαφών που προκλήθηκαν από εξωγενείς παράγοντες (πχ κινητήρας κατεστραμμένος λόγω bird strike). Εκεί που ποτέ δεν αθωώνεται και πληρώνει πρόστιμο είναι όταν προκύπτει καθυστέρηση από έλλειψη πληρωμάτων και μερικά άλλα. Και πάλι όμως πέφτει στα μαλακά (και δικαίως...) όταν προσκομίσει και αποδεικτικά που μαρτυρούν ότι φρόντισε τους ταλαιπωρημένους επιβάτες.
όποιος θέλει ας προσθέσει ή διορθώσει.
 
Top