Aγορα αεροπλανου

• Thread starter Thread starter Flightinstict
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Flightinstict

Economy-Class-Member
Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση σχετικα με την αγορα αεροπλανου. Ξερει καποιος πως γινεται να αγορασεις αεροπλανο (απο Ευρωπη) και να μην πληρωσεις το δυσβασταχτo VAT?

Συγγνώμη για την παρέμβαση παρόλο που είμαι άσχετος με το θέμα, αλλά για πιο λόγο να γλυτώσεις το ΦΠΑ;;; Πέρα από παράνομο που είναι, δεν νομίζω να σου απαντήσει και κανείς εδώ πως να φοροδιαφύγεις....

Ναι...συμφωνώ!και επίσης τι το θέλεις το αεροπλάνο?
ασε που και να έβρισκες τρόπο θα σε έπιανε η δαγκάνα της εφορίας και του πώθεν έσχες :banana:
δεν είναι καιρός για φοροδιαφυγές!

Θεωρώ τα παραπάνω σχόλια πως είναι για το troktiko, καθώς ο άνθρωπος έκανε μια ερώτηση για την οποία δεν βρίσκω τον λόγο να μην απαντηθεί καθώς υπάρχει και ΝΟΜΙΜΗ λύση.
Για αεροπλάνα δεν γνωρίζω πως γίνεται η δουλειά αλλά θα σου πω για σκάφη όπου λογικά θα γίνεται κάπως αντίστοιχα.
Να διευκρινήσω πως δεν γλυτώνεις το ΦΠΑ απλώς πληρώνεις λιγότερο κατά πολύ αλλά είσαι καθ'όλα ΝΟΜΙΜΟΣ.
Πριν τα νέα μέτρα το ΦΠΑ ήταν 3% και θέλανε να το πάνε στο 15% τώρα δεν ξέρω τι έγινε.
Δημιουργείς μια εταιρία σε χώρα με σημαία ευκαιρίας (Flag of Convenience πχ Marshall Islands, Panama) και μέσω αυτής της εταιρίας αγοράζεις το σκάφος (λογικά και το αεροπλάνο).
Η εταιρία έχει έδρα στο εξωτερικό μια θυρίδα σε λογαριασμό τράπεζας εξωτερικού με γραφεία στην Ελλάδα.
Από εκεί και ύστερα εσύ κάνεις "εσωτερική ναύλωση" στον εαυτό σου.

Έχεις χρήματα για να αγοράσεις αεροπλάνο και σου είναι δυσβάσταχτος ο ΦΠΑ;
DlGrgo07,οτι είναι νόμιμο είναι και ηθικό;