Όταν ήμουν στο τμήμα συνοδών από το 2003-2009 όλα αυτά τα είχα δουλέψει. Θυμάμαι ακόμα το σκηνικό από μέσα.Το Α03 extra είναι το Β01 intra.Το Α01 extra είναι Β02 intra (swing gates).Διότι ανεβαίνουν αριθμητικά προς αντίθετες κατευθύνσεις. Στο satellite η περιοχή extra είναι τα gates A30,Α31,Α32&Α33 και swing gates τα Α34&Α35.Συνήθως ο ΑΙΑ πάρκαρε τις αφίξεις charter από Ευρώπη στο Α34 σαν πρώτη επιλογή,πράγμα που δεν κατάλαβα ποτέ.Ξεκινάς με το μπαλαντέρ; Καμμιά φορά πήγαινα τρέχοντας από την υπόγεια διάβαση.Είχαμε μάθει το τέρμιναλ σαν την τσέπη μας.Το δε σατελίτε (έτσι το λέγαμε με αγάπη) είχε μία διαρρύθμιση πού έπρεπε να έχεις γνώσεις Αιγυπτιολογίας για να θυμάσαι.Οσο πηγαίνανε το δυσκολεύανε.Μιά φορά είχε πεί υπάλληλος τής πίστας: "αν μείνω μέσα θα με βρουν μετά από τρείς μέρες".Και εκείνα τα diversion τής Air 2000 από Αγγλία πού προσγειωνόντουσαν λόγω καιρού Σκιάθου και μετά ακυρώνανε... Και καλά αν έπρεπε να τούς πάμε στο main terminal με λεωφορεία τούς αφήναμε στις αφίξεις extra. Αν όμως έπρεπε να περπατήσουμε από κάτω έπρεπε να πάω και εγώ μαζί για να τούς ανεβάσω από μία σκαλίτσα στα αριστερά πού δεν φαινόταν, ώστε να μη συνεχίσουν μέχρι το τέλος τού διαδρόμου και εγκλωβιστούν στις αφίξεις intra.... Άντε, τί μού θυμήσατε...