Air Asia

Συνεχίζει να χτίζει την αυτοκρατορία της στην Ασία κι ετσι ήρθε σε συμφωνία με την ΑΝΑ για τη δημιουργία της Air Asia Japan, η οποία θα ξεκινήσει πτήσεις εσωτερικού αλλά και διεθνείς από τον Αυγουστο του 2012. Η επέκταση του Ναρίτα με την κατασκευή ενός ακόμη τέρμιναλ θα επιτρέψει τη φιλοξενία λόκο εταιρειών, με στόχο να "χτυπήσουν" τον ανταγωνισμό των τρένων..Κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει με την άλλη λόκο που θα ιδρύσει η ΑΝΑ, την Peach..Και ερωτώ: είναι το NRT αεροδρόμιο για λόκο πτήσεις; δεν ειναι πανάκριβο και ασύμφορο, ή δεν ισχύει για τα γιαπωνέζικα στάνταρ;και γιατί όχι το HND?

http://atwonline.com/airline-finance-da ... d-lcc-0721
 
πάει κι η Air Asia X, από Λονδίνο κι Παρίσι. Ο λόγος; Εννοείτε πως το νέο χαράτσι, που λέγε Air Passenger Duty.

κρίμα :(
 
Το Air Passenger Duty δεν ειναι ακριβως καινουργιο "χαρατσι" αν δε κανω λαθος, υπηρχε χρονια. Εχει γινει ομως μια τρομερη αυξηση στο συγκεκριμενο "φορο", η οποια για μακρινες πτησεις ειναι πανω απο 200% απο το 2009 που βρηκα καποια στοιχεια.
Για την ακριβεια παραθετω και τις πηγες:
http://en.wikipedia.org/wiki/Air_Passenger_Duty
http://www.telegraph.co.uk/travel/t...t-2011-Air-Passenger-Duty-rise-confirmed.html
 
Εκτός από τα παραπάνω, από 01/01/2012 η εταιρεία επιβαρύνεται και με τέλη ETS, και η εταιρεία θεωρεί (σωστά κατ' εμέ) ότι αυτά τα τέλη αποτελούν ανταγωνιστικό μειονέκτημα έναντι των εταιρειών του Κόλπου. Αν προσθέσουμε και την ύφεση στην Ευρώπη, λόγω της οποίας ο κόσμος έχει περιορίσει τα περιττά έξοδα (όπως ένα υπερπόντιο ταξίδι), ήρθε κι έδεσε το γλυκό.

Off topic on
Για τον ίδιο λόγο, τα τέλη ETS, η Ryanair προσθέτει μία επιβάρυνση €0.25/επιβάτη
:arrow: http://www.ryanair.com/en/news/ryanair- ... looney-tax
 
Μεγάλο κλιμάκιο της εταιρείας βρίσκεται στο Βελιγράδι και υπάρχουν πολλές ελπίδες ότι η Air Asia θα υποβάλει προσφορά εξαγοράς της Jat.
Χαράς Ευαγγέλια για την Σερβική κυβέρνηση που τόσο καιρό προσπαθεί να πουλήσει την Jat.
H Air Asia ελπίζει να κάνει βάση της το Βελιγράδι για την Ευρώπη, μετά την διακοπή των δρομολογίων από Κουάλα Λουμπούρ για Λονδίνο και Παρίσι.
Η Jat θα κάνει τις Ευρωπαϊκές διασυνδέσεις και η Air Asia X τις διασυνδέσεις για Ασία και Αυστραλία.
Αυτή η εξέλιξη εάν πραγματοποιηθεί θα κτυπήσει και την συνεργασία της THY με την Malaysia Airlines στο δρομολόγιο KUL-IST.
 
Top