Μπορει καποιον να μην τον ενδιαφερει αν στο Νεο Δελχι μαθουν οτι η ΟΑ ειναι χορηγος των Αγωνων, αλλα θα ηταν ευκαιρια στο Νεο Δελχι και σε καθε Νεο Δελχι να μαθουν την ΟΑ γενικως και να εντυπωσιαστουν εστω και απο ενα αεροπλανο της. Εστω κι αν αυτοι που θα εντυπωσιαστουν ειναι οι spotters σε ολο τον κοσμο, σαν κι εμας. Δηλαδη π.χ. στο Τελ Αβιβ που πανε τα 737-400, μας ενδιαφερει να μαθουν οτι η ΟΑ ειναι χορηγος?

Αν σκεφτομαστε ετσι, τοτε τσαμπα εβαψε κι αυτα που εβαψε!!! Μπορει και να μην μπορουσε να διαθεσει τα 2 Α340 για 1 μηνα(ας διεθετε το ενα και το back up aircraft ας ηταν το TF-ARG). Αυτα ομως δεν μπορουμε να τα ξερουμε εμεις με σιγουρια. Ομως θα μπορουσε:
1. Να βαψει τουλαχιστον και ενα Α340 με τα χρωματα των αγωνων (που εχουν και τα 737-400) ωστε να υπαρχει και μια αντιστοιχη εικονα και στις υπερατλαντικες πτησεις και
2.
(και κυριοτερο) θα επρεπε να προσθεσει ενα
OLYMPIC AIRLINES στο 747. Ενταξει, δεν θα την κακολογησουμε (πολυ)

επειδη νοικιασε αεροπλανο (αν δεν μπορουσε να διαθεσει δικα της, καλα εκανε) αλλα αφου το νοικιασε και το εβαψε απο την αρχη, ας εβαζε και τους τιτλους της. Εκτος αν δεν το νοικιασε η ΟΑ αλλα η Δ.Ο.Ε.
Οπως και να εχει με τον ενα η τον αλλο τροπο η ΟΑ επρεπε να συμμετειχε.
Και
δεν συμμετειχε...