Το θέμα με την BT δεν είναι τόσο με τις συχνότητες, όσο είναι το να «κουμπώσει» με καλά connections, ώστε να αξίζει τον κόπο να φτάσεις τόσο βόρειο-ανατολικά.
Ρίγα (RIX) - Μύκονος (JMK) , από 5 Ιουνίου 2025 , 1 weekly , κάθε Πέμπτη.
Βίλνιους (VNO) - Ρόδος (RHO) , από 2 Απριλίου 2025 , 2 weekly , κάθε Τετάρτη και Σάββατο.
Λόγω μεγάλων καθυστερήσεων στην συντήρηση των PW κινητήρων των A223 της AirBaltic, η εταιρεία ακυρώνει 4670 πτήσεις για το καλοκαίρι του 25..Μεταξύ αυτών και τα δρομολόγια: RIX-JMK, VNO-RHO, TMP-RHO
Να θυμίσω ότι η BT, για το πρώτο εννιάμηνο του 2024, είχε μπει μέσα σχεδόν €49 εκατομμύρια και στη συνέχεια έκανε flash sale για το καλοκαίρι του 2025 με τιμές κάτω του κόστους (που τώρα θα αναγκαστεί να κάνει refund για όσες πτήσεις ακυρώθηκαν).
Με δεδομένο ότι η BT έχει βάσεις στις 3 Βαλτικές Δημοκρατίες + τη Φινλανδία, είναι εξαιρετικά αμφίβολο το εάν ο Λετονός φορολογούμενος θα δεχθεί εύκολα την κρατική ενίσχυση για μία εταιρεία που ενδεχομένως να μπαίνει μέσα λόγω των πτήσεων από αεροδρόμια της Εσθονίας, της Λιθουανίας και της Φινλανδίας και όχι μόνο της Ρίγας, κάτι που κάνει ακόμα πιο δύσκολη την επιβίωσή της (εκτός αν μπορέσει να εισαχθεί σε χρηματιστήριο). Εν τω μεταξύ, δεν ξέρουμε σε πιο στάδιο είναι η εξαγγελθείσα επένδυση της αδηφάγας LH.
Στη δε Εσθονία, μετά το φούντο της Nordica, προσανατολίζονται στην επιδότηση αερομεταφορέων από κονδύλια για μάρκετινγκ που έχει εξασφαλίσει το αεροδρόμιο του Tallinn, ώστε να προσελκύσουν περισσότερους αερομεταφορείς, αν τυχόν η BT, τούς αφήσει χρόνους.