Air Berlin

  • Thread starter Thread starter alex2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πες το ψέμματα. :P
Αλλά 88€ πλήρωσα μόνο για return πτήση HAM-STR σε 3 εβδομάδες. Δε θα κλείσουν ως τότε αλλά και να κλείσουν δεν πειράζει, θα ζήσω.
 
OA702":2rbftcr2 said:
AB+X3+EY = νέος ευρωπαϊκός leisure αερομεταφορέας με έδρα την Αυστρία. Aκόμη αβάπτιστος.
:arrow: http://atwonline.com/airlines/etihad-tui-group-plan-new-leisure-airline
Βlue Sky το τρέχoν ανεπίσημο όνομα του project, μεθαύριο θα γνωρίζουμε το τελικό. 25% η EY, 24% η TUI, 51% σε αυστριακό ίδρυμα -foundation ώστε να υπάρχει αυστριακή πλειοψηφία στην ιδιοκτησία και να διασφαλίζονται traffic rights κλπ
 
Και το γαϊτανάκι συνεχίζεται και περιπλέκεται πιο πολύ...

Αλλαγή CEO στην Air Berlin με τον Stefan Pichler να αναχωρεί και τον προερχόμενο από τη Lufthansa (!!) Thomas Winkelmann να αναλαμβάνει τα ηνία...οι κακές γλώσσες αναφέρουν ότι μαγειρεύεται συγχώνευση...

:arrow: https://www.welt.de/newsticker/news1/ar ... loest.html (στα γερμανικά)
 
Γύρω στον Φεβρουάριο αναμένεται να δούμε τον απολογισμό τους για το 2016.
Αλλα δυστυχως η εταιρεια ειναι σε ελευθερη πτωση.Δεν νομιζω πως θα "βγαλουν" την επομενη τριετια χωρις κατι ριζικο π.χ. συγχώνευση
...οι κακές γλώσσες αναφέρουν ότι μαγειρεύεται συγχώνευση...
(παραθεση απο τον χρηστη AirNewZealand)
Να πω την αληθεια,δε θα ηθελα να δω την AirBerlin να "βαζει λουκετο" αλλα απο την αλλη θα μου φανει απολυτα φυσιολογικο αν γινει κατι τετοιο.
 
Τελικά, FlyNiki θα ονομαστεί το μείγμα Χ3, ΑΒ, HG και θα επιχειρεί με 22 Α321 των HG/AB και 41 737 της Χ3.

Επίσης, η FR φαίνεται θυμωμένη λιγάκι με το μπουστάρισμα της EW μέσω της ΑΒ
Irish low-cost carrier (LCC) Ryanair will lodge a formal complaint against Lufthansa’s plans to wet lease 38 aircraft from its German competitor airberlin...
:arrow: http://atwonline.com/airlines/ryanair-contest-lufthansa-airberlin-deal
 
Μπορεί η ΕΥ να τα παράτησε από την ΑΖ, αλλά στην ΑΒ θα ξαναβάλει το χέρι στην τσέπη. Μέχρι στιγμής ο λογαριασμός της ΕΥ θα φτάσει κοντά τα €2 δις. :oops:


https://www.bloomberg.com/news/articles ... bankruptcy
 
Άρχισε να ξανασκέπτεται την επένδυση που έκανε η EY στην ΑΒ.
Αγόραζε όλες τις προβληματικές και τώρα το ξανασκέπτεται;
Πολύ καλό στρατηγικό σχεδιασμό έχει η ΕΥ. :D

https://www.ausbt.com.au/etihad-weighs- ... rlin-stake
 
Εν αντιθέσει προς τους υπόλοιπους Etihad Partners, η Air Berlin ακύρωσε το migration από το Amadeus στο Sabre, κάτι που δείχνει, πως μάλλον οι δρόμοι των δύο εταίρων θα χωρίσουν στο (κοντινό;) μέλλον, ίσως λόγω της άσχημης οικονομικής κατάστασης του γερμανικού αερομεταφορέα και της συνεργασίας με τον Όμιλο Lufthansa, μέσω των θυγατρικών Eurowings / Germanwings.

https://www.t2rl.net/insight/display?ID=504

Η Sabre ανέμενε, πως με την υλοποίηση του συμβολαίου, θα εισέρρεαν συνολικά στα ταμεία της περίπου 80-100 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
 
Παρά τα οικονομικά της προβλήματα, κάνει επεκτάσεις και από 1 Μαΐου 2018 ξεκινά τα:

AB7100 DUS1515 – 1730YYZ 332 x135 από €445 με επιστροφή και φόρους
AB7101 YYZ2230 – 1155+1DUS 332 x135

Στο Σικάγο το κόστος εισιτηρίου είναι εξωπραγματικό αυτή την στιγμή από US$1.200
AB7426 DUS - ORD 1515 – 1715 332 x26
AB7427 ORD - DUS 2100 – 1205+1 332 x26
 
R.I.P. Air Berlin

O ασθενης απεβιωσε.

Η εταιρεια εκανε σημερα στο Δικαστηριο του Berlin-Charlottenburg αιτηση για να ξεκινησει η διαδικασια πτωχευσης, χωρις εξωτερικη παρεμβαση (Insolvenzverwalter - μη με ρωτατε πως λεγεται στα ελληνικα... ΑΚΗΗΗΗΗ Hilfe! :mrgreen: )

Η εταιρεια θα συνεχισει να πεταει κανονικα (σε πρωτη φαση), και εχει παρει δανειο 150εκ€ απο το γερμανικο κρατος (ξερω. απο αυτους που χτυπιοταν για την ΟΑ, αλλα ας μην μπερδευουμε καταστασεις κλπ κλπ κλπ). Επισης θα πρεπει να επιταχυνει τα σχεδια αναδιαρθρωσης της για να αποφυγει αλλες καταστασεις.

Οπως και να εχει, στη σημερινη της μορφη θα παψει να υφισταται.

Φιλικα
Στεφος
 
Top