no frills
First-Class-Member
νομιζω πως καποιες καλες κινησεις απο πλευρας κρατους εγιναν και ηδη η θεσσαλονικη αρχισει να βλεπει περισσοτερα αεροπλανα χωρις κυκλους στην ουρα....και ειμαι σιγουρος πως θα δουμε κι αλλες εταιριες να το χρησιμοποιουν!
οσο για την easy...δεν εχει βαλει στοχο να κλεισει τον ανταγωνισμο....ειδικα σε αγορες που δεν ειναι συνηθισμενες στην λοκο αερομεταφορα η easy χτυπαει στα "κενα" που αφηνουν οι αλλοι....προσφερει εναλλακτικα φθηνα δρομολογια και δεν στοχευει αρχικα στο ν αγινει leader....κανει ουσιαστικα αυτο που οι συμπατριωτες της easy λενε..."mind the gap" και οταν βρει τις καταληλες συνθηκες....θα επιτεθει κανονικα...
οσο για την easy...δεν εχει βαλει στοχο να κλεισει τον ανταγωνισμο....ειδικα σε αγορες που δεν ειναι συνηθισμενες στην λοκο αερομεταφορα η easy χτυπαει στα "κενα" που αφηνουν οι αλλοι....προσφερει εναλλακτικα φθηνα δρομολογια και δεν στοχευει αρχικα στο ν αγινει leader....κανει ουσιαστικα αυτο που οι συμπατριωτες της easy λενε..."mind the gap" και οταν βρει τις καταληλες συνθηκες....θα επιτεθει κανονικα...