Air Italy

Θα αρχίσουν τα τύμπανα πολέμου (πάλι) από τους ανταγωνιστές.
Υπογράφει συμφωνία συνεργασίας της εταιρείας με την Alaska Airlines (7η Best Regional Airline 2019 & 2η Best Regional Airline 2019 / North America) για πτήσεις κοινού κωδικού από τις πόλεις των ΗΠΑ που πετά η εταιρεία για πόλεις των ΗΠΑ και Μεξικού (γιατί αφήσατε έξω την Κώστα Ρίκα; :rant: )

από: JFK
Portland AS454
San Jose AS624
Seattle AS018

από: SFO
Honolulu HNL AS710
Las Vegas AS1910
Orange County AS3454
Portland AS1806
San Diego AS1959
Seattle AS1748
Puerto Vallarta, Mexico AS1269

από: LOS
Honolulu AS817
Salt Lake City AS3401
San Jose AS1463
Guadalajara, Mexico AS219
Manzanilo, Mexico AS202
Mazatlan, Mexico AS222
San Jose de Cabo, Mexico AS208

Έτσι και κάνει και συνεργασία με την JetBlue (3η Best Regional Airline 2019 & 1η Best Regional Airline 2019 / North America) …θα την φάνε.
 
Υπογράφει συμφωνία συνεργασίας της εταιρείας με την Oman Air
Συνδέονται οι:
JFK-MXP IG902 16:45-06:50 Α332 D
MIA-MXP IG970 17:10-08:00 Α332 D
Με την
MXP-MCT WY142 10:00-19:30 Α332 1,5,7
Υπάρχει και η καθημερινή WY143/144 αλλά δεν έχει καλές ανταποκρίσεις.

MCT-MXP WY141 02:20-06:50 A332 1.5.7
MXP-JFK IG901 11:15-14:45 A332 D
MXP-MIA IG969 09:55-15:10 A332 D
 
Αφού η ΑΖ ακόμη αντέχει και δεν έχει φαλιρίσει, τα σχέδια της Air Italy δεν προχωράνε για διείσδυση στην αγορά της Ιταλίας. Ήλθε και η καθήλωση των ΜΑΧ, έφυγαν και οι χρηματοδοτήσεις του Aga Khan fund, οπότε υπάρχουν ενδείξεις ότι η εταιρεία οδεύει για καθήλωση. :cry:

https://airlinegeeks.com/2020/02/10/air ... ankruptcy/
 
Εντάξει, το κορυφαίο θα είναι να χρεοκοπήσει η Air Italy και στο καπάκι να καταρρεύσει η Alitalia. :twisted:
 
Και επισήμως τέλος
https://www.flightglobal.com/news/air-i ... 83.article

Τα αεροσκάφη της καθηλώνονται από αυτήν τη στιγμή, οι πτήσεις από σήμερα έως και 25 Φεβρουαρίου θα γίνουν από άλλες εταιρείες, ενώ τα εισιτήρια από τις 26/2 και μετά είτε θα εξαργυρωθούν είτε θα προσφερθούν εναλλακτικές πτήσεις.

Η Qatar ανακοίνωσε ότι ήταν πάντα έτοιμη να βοηθήσει με χρήματα, αεροσκάφη και τεχνογνωσία, αλλά περίμενε το ίδιο και από τους άλλους μετόχους οι οποίοι, όπως λέει, δεν ήταν πρόθυμοι να κάνουν το ίδιο.

RIP
 
Έγινε και αυτό, πάει και η Air Italy οι μέτοχοι δεν θέλουν να βάλουν αλλά λεφτά έτσι τέλος απο σήμερα οι πτήσεις και η εταιρεία πτωχεύει.
 
Η IG είχε ένα αξιόλογο interline agreement με την Α3, η οποία λειτουργούσε ως feeder στα διηπειρωτικά της πρώτης από το Μιλάνο.

Να δούμε πόσες θα «φάει» ακόμα η ΑΖ.
 
O Ολίγδης θα έχει σκάσει γιατί ανοίγουν ευκαιρίες για δρομολόγια και η Ryanair δεν έχει αεροπλάνα να τις εκμεταλευτεί.
 
Δεν νομίζω να σκάει και πολύ γιατί η Ryanair είναι μακράν η εταιρία με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ιταλία. Σχεδόν 38 εκ το 2018 έναντι 22 εκ της Alitalia. Η Air Italy είχε λίγο κάτω από 2 εκατομμύρια...

https://www.statista.com/statistics/671 ... -in-italy/
 
Αυτά τα 2 εκατομμύρια μπορεί να τα κυνηγήσει η Ryanair δεδομένου ότι δεν παραλαμβάνει αεροσκάφη για να δρομολογήσει;
Μιλάμε για εταιρία που δεν δίστασε στο παρελθόν να ανοιξει βάσεις με ένα μόνο αεροπλάνο.
Τώρα άνοιξε μια μικρή τρύπα στην ιταλική αγορά και δεν έχει τη δυνατότητα να το εκμεταλευτεί, εκτός αν φέρει αεροπλάνα από άλλες βάσεις (δηλαδή να χάσει αλλού για να κερδίσει στην Ιταλία).
 
Top