Air Malta στην Αθήνα

  • Thread starter Thread starter Belavia
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Belavia

First-Class-Member
Εγγραφή
17/06/2009
Μηνύματα
870
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LATI
Μάλλον η εταιρεία ακυρώνει τις πτήσεις της για Αθήνα την χειμερινή περίοδο.
Πάντως από εξυπηρέτηση πρέπει να είναι καλοί, γιατί με ενημέρωσαν οι πτήσεις μου τον Νοέμβριο ακυρώθηκαν αλλά θα ταξιδεύσω μέσω Ρώμης χωρίς καμία χρηματική επιβάρυνση, μόνον θα επιβαρυνθώ τον χρόνο ταξιδίου.
 
Παρόλο την καλή εξυπηρέτηση, την έγκαιρη λειτουργία των δρομολογίων και το μικρότερο ποσοστό χαμένων αποσκευών στον κόσμο, η δαμόκλειος σπάθη κρέμεται πάνω από την βιωσιμότητα της εταιρείας.
Αν και έχουν αρχίσει προγράμματα εξυγίανσης από το 2004 με τους 1.427 εργαζομένους για την σωτηρία της εταιρείας (έξοδα μισθοδοσίας 51€ εκατ. το 2009) το μέλλον είναι πολύ δύσκολο. Η εταιρεία απέσυρε τα 4 Avro RJ που είχε, και σταμάτησε ζημιογόνες συνεργασίες με τουριστικά γραφεία. Παρά την αύξηση του κύκλου εργασιών στα 250€ εκατ. και την αύξηση επιβατών κατά 400.000, οι ζημιές έφτασαν τα 31€ εκατ. το 2009. Μερικοί λόγοι είναι η αύξηση του κόστους καυσίμων (έφτασαν τα 86€ εκατ.) και χαμηλές ισοτιμίες με την λίρα Αγγλίας που είναι και το μεγαλύτερο ποσοστό εσόδων της εταιρείας.
Άλλος σημαντικός παράγοντας είναι ο σκληρός ανταγωνισμός με τις εταιρείες χαμηλού κόστους. Η easyJet πετά από BFS, FCO, LPL, LGW, MAN, MXP, NCL, ενώ η Ryanair τους έχει κατακυριεύσει, πετά από BCO, BHX, BLL, BOH, BRI, BRS, EDI, EIN, DUB, GRO, MAD, MRS, PSA, SVQ, TPS, TSF, KRK, LBA, LTN, NYO, VLC.
Σε συνέντευξη ο Διευθύνων Σύμβουλος Joe Cappello αναφέρθηκε στον αθέμιτο ανταγωνισμό από αυτές τις εταιρείες. Η loco ξεκίνησε νέο δρομολόγιο από το Λίβερπουλ ενώ σε απόσταση 30 μιλίων πετά η Air Malta από το Μάντσεστερ (4 μήνες μετά η ΚΜ αναγκάστηκε να μειώσει δρομολόγια). Άλλο παράδειγμα, είναι με την αποχώρηση της ΒΑ από το LGW η ΚΜ αύξησε τα δρομολόγια κατά 15.000 και αμέσως οι loco της επιτέθηκαν από το LGW & LTN αποτέλεσμα φέτος να μειώνει την δυνατότητα μεταφοράς κατά 40.000 θέσεις την θερινή περίοδο).
Φυσικά κατά την πρακτική της Ryanair εμμέσως επιχορηγείται από τις τοπικές κοινωνίες, ενώ η ΚΜ περιμένει την έγκριση της Ε.Ε. για δάνειο 100€ εκατ. από το κράτος, το οποίον είναι αμφίβολο αν της εγκριθεί υπό τις παρούσες συνθήκες.
Μην ξεχνάμε ότι το τουριστικό προϊόν (το μεγαλύτερο έσοδο της χώρας) είναι χαμηλού κόστους διακοπές και με την κατάρρευση της ΚΜ όλη η τουριστική αγορά θα ελέγχεται από τις loco.

Στοιχεία από το annual report 2009 της εταιρείας.
 
Γιατι κατι μου λεει οτι ετσι θα γινει και στην Κυπρο...σιγα,σιγα εχουμε και εδω την επελαση των loco.
EasyJet :arrow: 6προορισμοι και να μην ξεχασουμε και την δηλωση Λαρνακα - Αθηνα
Ryanair :arrow: 25 προορισμοι μεχρι το 2015
Wizz Air :arrow: 1

Η Air Malta μοιαζει πολυ με την Cyprus Airways και καλο θα ταν να τα βλεπανε αυτα στις Κυπριακες για να παρουν μετρα.
 
Το θέμα δεν είναι να τα βλέπουν οι άνθρωποι των αεροπορικών εταιρειών legacy που βάλλονται ανελέητα, αλλά οι πολιτικοί που στο βωμό της απελευθέρωσης των αιθέρων έχουν παραιτηθεί από την στρατηγική της τουριστικής αγοράς των χωρών τους. Θέλουν να έλθουν οι loco καλοδεχούμενες αλλά με τα δικά τους κότσια, χωρίς τοπικές επιχορηγήσεις χωρίς εκπτώσεις στα τέλη αεροδρομίων. Μπορεί τώρα να δίνουν φτηνές τιμές στα εισιτήρια αλλά όταν επικρατήσουν και ελέγχουν την αγορά θα σου πω τι τιμές θα σου χρεώνουν στα εισιτήρια ή τι τιμές θα απαιτούν από τους ξενοδόχους. Θα τους λένε θες να σου φέρω τουρίστες; Θα μου δώσεις αυτές τις τιμές στα δωμάτια.
Τότε θα ψάχνουμε να βρούμε loco των loco;
Τότε θα κατηγορούμε τις κακές loco;
Το μυαλό μας θα πρέπει να κατηγορούμε. Μερικοί εδώ μέσα από Ρόδο, Κω, Βόλο χειροκροτούν και φωνάζουν που τους πίνουν το αίμα οι tour operators, γιατί νομίζουν ότι οι loco θα τους βοηθήσουν να βγάζουν ευρώ χωρίς να καρπώνονται αυτές το μεγαλύτερο κομμάτι; Δεν είμαι ενάντια στην προσέλευση των loco, είμαι ενάντια στην προσπάθεια να τους βοηθήσουμε και να βρίσκουμε νομιμοφανείς τρόπους για να τους επιχορηγούμε.
Δεν είμαστε υπέρ της ελεύθερης αγοράς; Ας το κάνουμε και πράξη.
 
Πολύ σωστά! Οι κυβερνήσεις των χωρών βρίσκουν καταφύγιο στις loco γιατί δεν έχουν την ικανότητα και την θέληση να τελειωπιήσουν το προιόν τους και να ελκύσουν τουρισμό.Με λίγα λόγια πουλάνε τη ψυχή τους για την εύκολη λύση να ''αγοράσουν'' τουρίστες.Αν υπήρχαν οι ιδιες συνθήκες για όλους θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα.Αν και πρέπει να αναγνωριστεί στις loco πως παραδίδουν μαθήματα οικονομίας και μεθοδηκότητας σε όλους και οτι έδωσαν οικονομική πρόσβαση σε πολυ κόσμο να ταξιδεύσει για πρώτη φορά με αεροπλάνο.
 
Δεν ξερω αν το εχει γραψει ξανα καποιος, αν το εχει ξαναγραψει ζητω συγνωμη...!
Η Air Malta εκτελει το ATH-SOF ως συνεχεια του MLA-ATH, και μαλιστα διαθετει κανονικα τις θεσεις προς πωληση! Αρα, εκτος απο Bulgaria Air και ΟΑ, ο συγκεκριμενος προορισμος θα εξυπηρετειται και απο την Air Malta!
 
Άλλη μία επιλογή που προσφέρει η ιστοσελίδα της εταιρείας από Αθήνα είναι για Catania μέσω Μονάχου και σε συνεργασία με την LH, αλλά με εξωπραγματικές τιμές των 625€ όταν η AZ προσφέρει την ίδια διαδρομή από 297€.
 
Top