OA701
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/04/2009
- Μηνύματα
- 4.079
- Likes
- 104
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ---
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KTTS
Έτσι ακριβώς, προ ολίγου ανακοινώθηκε επισήμως
Το θεωρώ δύσκολο να πετύχει κι ακόμη δυσκολότερο να μεγαλώσει σε αυτό το κομμάτι η Air Serbia ακόμη και με τη βοήθεια της ΕΥ. Θα πρέπει να "κλέψουν" πολύ κόσμο απ' τις γύρω περιοχές αρχικά και έπειτα ο κύκλος θα μεγαλώνει όμως ήδη υπάρχουν barrier δυτικά και ανατολικά (ΑΖ, ΤΚ), ο βοράς βρίθει μικρομεσαιομέγαλων και μένει ο νότος-βαλκάνια κ Ελλάδα.
Νομίζω ότι ο Βασιλάκης πρέπει να κουνηθεί λιγάκι και να βάλει μπρος για άλλες πολιτείες. Προσωπικά πιστεύω ότι η Α3 ταιριάζει καλύτερα στην IAG για πολλούς και διάφορους λόγους και αν θέλει όχι να πετάξει long haul αλλά να ανταπεξέλθει στα δυσκολότερα που έρχονται εντός και γύρω γύρω οφείλει να ανέβει στο άρμα των ισπανοβρετανών. Μόνο κέρδος θα έχουν όλοι...
http://www.exyuaviation.com/2015/11/air-serbia-tipped-for-big-announcement.htmlAir Serbia launching flights to New York in 2016 with Airbus A330-200 aircraft five times per week. The airline is in talks with aircraft leasing companies.
Το θεωρώ δύσκολο να πετύχει κι ακόμη δυσκολότερο να μεγαλώσει σε αυτό το κομμάτι η Air Serbia ακόμη και με τη βοήθεια της ΕΥ. Θα πρέπει να "κλέψουν" πολύ κόσμο απ' τις γύρω περιοχές αρχικά και έπειτα ο κύκλος θα μεγαλώνει όμως ήδη υπάρχουν barrier δυτικά και ανατολικά (ΑΖ, ΤΚ), ο βοράς βρίθει μικρομεσαιομέγαλων και μένει ο νότος-βαλκάνια κ Ελλάδα.
Νομίζω ότι ο Βασιλάκης πρέπει να κουνηθεί λιγάκι και να βάλει μπρος για άλλες πολιτείες. Προσωπικά πιστεύω ότι η Α3 ταιριάζει καλύτερα στην IAG για πολλούς και διάφορους λόγους και αν θέλει όχι να πετάξει long haul αλλά να ανταπεξέλθει στα δυσκολότερα που έρχονται εντός και γύρω γύρω οφείλει να ανέβει στο άρμα των ισπανοβρετανών. Μόνο κέρδος θα έχουν όλοι...