Air Serbia

Έτσι ακριβώς, προ ολίγου ανακοινώθηκε επισήμως
Air Serbia launching flights to New York in 2016 with Airbus A330-200 aircraft five times per week. The airline is in talks with aircraft leasing companies.
:arrow: http://www.exyuaviation.com/2015/11/air-serbia-tipped-for-big-announcement.html

Το θεωρώ δύσκολο να πετύχει κι ακόμη δυσκολότερο να μεγαλώσει σε αυτό το κομμάτι η Air Serbia ακόμη και με τη βοήθεια της ΕΥ. Θα πρέπει να "κλέψουν" πολύ κόσμο απ' τις γύρω περιοχές αρχικά και έπειτα ο κύκλος θα μεγαλώνει όμως ήδη υπάρχουν barrier δυτικά και ανατολικά (ΑΖ, ΤΚ), ο βοράς βρίθει μικρομεσαιομέγαλων και μένει ο νότος-βαλκάνια κ Ελλάδα.

Νομίζω ότι ο Βασιλάκης πρέπει να κουνηθεί λιγάκι και να βάλει μπρος για άλλες πολιτείες. Προσωπικά πιστεύω ότι η Α3 ταιριάζει καλύτερα στην IAG για πολλούς και διάφορους λόγους και αν θέλει όχι να πετάξει long haul αλλά να ανταπεξέλθει στα δυσκολότερα που έρχονται εντός και γύρω γύρω οφείλει να ανέβει στο άρμα των ισπανοβρετανών. Μόνο κέρδος θα έχουν όλοι...
 
Εκτός των ανωτέρω Βαλκανικών πόλεων (ATH,DBV,OTP,SJJ,SKG,SKP,SOF,TIA,ZAG) παίζει και BEY,TLV.
Ιδιαίτερα το TLV όπου υπάρχει η LY με 3 καθημερινές πτήσεις την ημέρα LY01(B744), LY07(B744), LY27(B772) καθώς και η DL καθημερινά με Β772- αλλά με τιμές που ξεκινούν από €750.
Οπότε γιατί να μην ανταγωνισθεί με καλές τιμές TLV-BEG-JFK-TLV (περί των €515) την ΑΖ,SN καθώς οι LX,ΟS,ΤΚ είναι ακριβότερες.
Εδώ η RJ είναι στον κόσμο της και θέλει από €650 -?-?-μάλλον γιατί έχει Β787
(όλες οι τιμές με επιστροφή, ενδεικτικές Ιαν. & Φεβρ 2016)
Και το καλοκαιράκι έχουμε και SPU,LCA,TGD,TIV,VAR για τα μπάνια τους.

Τώρα εάν είναι ένα από τα 2 Α332 της Jet Airways που είναι του 2008, ελπίζω να μην αρχίσουμε εδώ μέσα την γκρίνια περί παλαιού α/φ.

http://www.airliners.net/photo/Jet-Airw ... 5c352e0206
 
Και η πληροφορία για ποιο αεροδρόμιο της Νέας Υόρκης έκανε λόγο?
 
Άρχισε να πουλά εισιτήρια για JFK από ATH από 524 ευρώ με επιστροφή. 5 φορές την εβδομάδα θα μπορούν οι Έλληνες να την χρησιμοποιούν από 24 Ιουνίου 2016 :great:
ATH-BEG JU8221 08:25-09:05 A320
BEG-JFK JU0500 12:55-17:25 A332
JFK-BEG JU0501 14:40-05:30+1
BEG-ATH JU8220 09:45-12:20 :great:

Άντε σύντομα και για Τορόντο :cool:
Θα προλάβουν εντός του 2016 να επεκταθούν για Σικάγο και Τορόντο 'οπως είναι το χρονοδιάγραμμα ;
Άντε να απελευθεροθούμε από τους εχθρούς μας.
 
..ποιοί είναι οι "εχθροί μας";
Και γιατί η Air Serbia είναι ξαφνικά απελευθερωτής (μας);
 
Αν δεν γνωρίζεις ιστορία, δεν μπορώ να στο πω εγώ. Στην ιστορία θα μάθεις ποιοι είναι οι φίλοι μας και ποιοι οι εχθροί μας :shock:
 
Περίεργα ωράρια πάντως. Κάποιες από τις μέρες η ανταπόκριση βολεύει καλύτερα με την πτήση της Α3 (που η JU έχει codeshare), αλλιώς οι ανταποκρίσεις είναι μεγάλες.
 
tailwind@40000ft":1zfd7dph said:
..ποιοί είναι οι "εχθροί μας";
Και γιατί η Air Serbia είναι ξαφνικά απελευθερωτής (μας);

Μωρέ κάθεσαι και τον παίρνεις στα σοβαρά κι εσύ. Διάβαζε τις 2 γραμμές με τις πτήσεις (τη χρήσιμη πληροφορία). :rolleyes:
Μη ρωτάς άλλα γιατί θα σου αρχίσει τα "ορθόδοξα αδέρφια", για δουλικά των Γερμανών, Ελ και φανταστικούς εχθρους.
 
Τα ορθόδοξα αδέλφια που ασπάστηκαν τους αλλόθρησκους ισλαμιστές για να σώσουν το τομάρι τους, να τα λέμε κι αυτά...
 
airzena":2qpfvgqc said:
Αν δεν γνωρίζεις ιστορία, δεν μπορώ να στο πω εγώ. Στην ιστορία θα μάθεις ποιοι είναι οι φίλοι μας και ποιοι οι εχθροί μας :shock:
φε

:D :D

ΟΚ, οι "απορίες"/νύξεις μου είχαν στόχο τυχόν "αεροπορικούς πολέμους", σε καθαρά επίπεδο αερογραμμών,
..για την "ιστορία" που αναφέρεις με κάλυψαν οι φίλοι πιό πάνω και η Etihad με το 49% μερίδιο.
 
Top