Αυτό το ερώτημα θα ταλανίζει τους 'ιθύνοντες νόες' στην Airbus.
H αλήθεια είναι ότι το Α 350-800 δεν είναι 'optimized', καθότι είναι, shrink του βασικού μοντέλου -900. Και παρά το ότι οι σχεδιαστικές 'υποσχέσεις' λένε ότι θα είναι πιο αποτελεσματικό από το σημερινό Α 330-300, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα είναι και πιο αποτελεσματικό από ένα βελτιωμένο NEO, Sharklet, κλπ, Α 333. Αλλά αυτή είναι μια υπόθεση, που για να πραγματοποιηθεί πρέπει να επενδυθούν χρήματα και χρόνος, και προσωπικό στην προσπάθεια αυτή.
Δεν είναι τόσο απλό να πάρει κάποιος τα sharklets από το Α 320 και να τα κολλήσει στα ακροπτερύγια του 330. Χρειάζεται μελέτη. Και ούτε είναι τόσο απλό να πείσει κάποιος τις Rolls Royce, GE, κλπ να κοπιάσουν να φτιάξουν μηχανές για ένα ΝΕΟ Α 333, τη στιγμή που στην πραγματικότητα ΔΕΝ έχουν να κερδίσουν τίποτε, γιατί ακριβώς αυτοί οι παίκτες φτιάχνουν τους κινητήρες και για το 350 και για το 787.