Airbus A350

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τί μού θυμίζει αυτή η μούρη........κάπου την έχω ξαναδεί...

Τί λέει άραγε επ'αυτού η Γαλλική ΑΕΠΙ;
 
Κάποιοι λένε ότι η μύτη του Α350 είναι derivative της μύτης του Α380 (ψάχνομαι να βρω τις ομοιότητες). Πάντως είναι η πρώτη φορά που πραγματικά αλλάζει μύτη (και άτρακτο) η Αirbus: η ίδια και απαράλλαχτη μύτη και απλώς μήκος στην άτρακτο, από το Α300/310/330/340. Καλά κράτησε συνδυασμός τόσα χρόνια.

Η αισθητική (the beauty is in the eyes of the beholder) είναι το μόνο κριτήριο που δεν επηρεάζει την επιτυχία ενός αεροσκάφους. Αν ήταν έτσι τα πράγματα, το Concorde θα είχε σαρώσει στις πωλήσεις και το 737 -3-4-5-6-7-8- κλπ κλπ θα είχε μείνει σε ό,τι πούλησε το 737-200. Τα οικονομικά δεδομένα και οι επιχειρησιακές ικανότητες του ΑΦ είναι αυτές που κρίνουν την επιτυχία του.
 
Απολυτα σωστος ο george_a. Αλλα δεν μπορω να μην παρατηρησω οτι το Α350 XWB GTI ILS EGPWS MBA PHD IGW (ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ) ειναι σαν υποθετο με cockpit :lol: (copyright 50% : Flying Doc)
 
Η Airbus άλλαξε "μούρη" στα μοντέλα της ήδη απ'το A380-κι'αυτό εύκολα το διαπιστώνει κανείς.Τού 350 πάντως εμένα μού μοιάζει πιό πολύ με τού 787-σχεδόν σαν να έκαναν μιά "μικροδιασκευή" εκεί στην EADS γιά να μήν τους λένε λογοκλόπους.

Οσο γιά την αισθητική,εγώ δέν είπα ότι δέν θα πετάξω ποτέ με το 350 επειδή έχει αυτήν την μούρη.Κανείς δέν ταξιδεύει μ'ένα αεροπλάνο μόνο λόγω τής "μούρης" του-όπως και κανένας δέν ταξιδεύει μ'ένα πλοίο μόνο λόγω τού εξωτερικού παρουσιαστικού του,αλλά όσο να'ναι ένας aviation enthusiast αναπόφευκτα βλέπει ένα αεροπλάνο με διαφορετικό μάτι από έναν μέσο επιβάτη-ακριβώς όπως και ένας shipfriend βλέπει επίσης διαφορετικά ένα πλοίο από έναν μέσο επιβάτη.

ΥΓ.Και μεταξύ μας,το Concorde με κατεβασμένο το visor μοιάζει με κοράκι που πάει να επιτεθή στο άμοιρο πρόβατο :lol:
 
george_a":23glmmyk said:
...Απ΄ό,τι φαίνεται οι προτιμήσεις για το Α350 βρίσκονται στα μοντέλα -900 και -1000, και όχι στο -800. Στατιστικά, το -800 έχει τις λιγότερες παραγγελίες από τα άλλα δύο μοντέλα.
Ο chief της Air Asia (αυτή που έχει παραγγείλει καμιά 300αριά Α320) προτρέπει την Airbus να παρατήσει το Α358 για χάρη ενός Α330ΝΕΟ το οποιο θεωρεί ότι θα είναι αποδοτικότερο...
:arrow: http://atwonline.com/aircraft-engines-components/news/air-asia-chief-calls-a330neo-0123
 
Αυτό το ερώτημα θα ταλανίζει τους 'ιθύνοντες νόες' στην Airbus.

H αλήθεια είναι ότι το Α 350-800 δεν είναι 'optimized', καθότι είναι, shrink του βασικού μοντέλου -900. Και παρά το ότι οι σχεδιαστικές 'υποσχέσεις' λένε ότι θα είναι πιο αποτελεσματικό από το σημερινό Α 330-300, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα είναι και πιο αποτελεσματικό από ένα βελτιωμένο NEO, Sharklet, κλπ, Α 333. Αλλά αυτή είναι μια υπόθεση, που για να πραγματοποιηθεί πρέπει να επενδυθούν χρήματα και χρόνος, και προσωπικό στην προσπάθεια αυτή.

Δεν είναι τόσο απλό να πάρει κάποιος τα sharklets από το Α 320 και να τα κολλήσει στα ακροπτερύγια του 330. Χρειάζεται μελέτη. Και ούτε είναι τόσο απλό να πείσει κάποιος τις Rolls Royce, GE, κλπ να κοπιάσουν να φτιάξουν μηχανές για ένα ΝΕΟ Α 333, τη στιγμή που στην πραγματικότητα ΔΕΝ έχουν να κερδίσουν τίποτε, γιατί ακριβώς αυτοί οι παίκτες φτιάχνουν τους κινητήρες και για το 350 και για το 787.
 
Η Airbus θα εγκαταλείψει τις μπαταρίες λιθίου για το Α350.

Εγκαταλείπει η Airbus τα σχέδιά της για τη χρήση μπαταριών ιόντων λιθίου στο Α350, αντικαθιστώντας τες με μπαταρίες νικελίου-καδμίου του ιδίου προμηθευτή (Saft).
 
Ακροπτερύγια για το πρώτο Airbus A350

Ξεκίνησε η διαδικασία τοποθέτησης των ακροπτερυγίων στο πρωτότυπο Airbus A350.
 
Έτοιμο το Α350! Οι στατικές δοκιμές έχουν ήδη αρχίσει, ενώ στην Τουλούζη έχουν παραδοθεί και οι κινητήρες του αερισκάφους από τη Rolls-Royce.
 
Top