Airbus passes Boeing in sales race

  • Thread starter Thread starter Phantom Phixer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Phantom Phixer

First-Class-Member
Εγγραφή
21/01/2004
Μηνύματα
653
Likes
0
Περιοχή
Over and above.
Website
community.webshots.com
Airbus passes Boeing in sales race

Tuesday, January 17, 2006 Posted: 1307 GMT (2107 HKT)

PARIS, France (Reuters) -- Airbus outsold Boeing in 2005 with 1,055 net orders, it said on Tuesday, capping a record year for both plane makers marked by fierce price competition and strong demand from Asian and budget airlines.

Full story here.
 
Airbus claims victory in jet war

Airbus claims victory in jet war

Last Updated: Tuesday, 17 January 2006, 11:53 GMT

(BBC News) European aircraft maker Airbus says a record year saw it sell and deliver more jets than US rival Boeing, maintaining its market dominance.

Complete article here.
 
Kai ligo Ellhnika

Απόλυτος κυρίαρχος των αιθέρων
Τα ηνία της παγκόσμιας αγοράς αεροναυπηγικής κρατά για πέμπτη συνεχή χρονιά η Airbus

ΑΠΕ
O ανταγωνισμός με την αμερικανική Boeing το 2005, δεν χάλασε το σερί 5ετίας της Airbus
Παρίσι


Πιστή στην παράδοση της τελευταίας πενταετίας που την θέλει να προηγείται της αμερικανικής Boeing, η Airbus ανακοίνωσε τις παραγγελίες και τις παραδόσεις αεροσκαφών του 2005, κλείνοντας επιτυχώς μια χρονιά-ρεκόρ για τον κλάδο.

Συγκεκριμένα η Airbus ανακοίνωσε 1.055 καθαρές παραγγελίες το 2005 σε σύγκριση με 1.002 της Boeing και παρέδωσε 378 αεροσκάφη, έναντι 290 που παρέδωσε η αμερικανική ανταγωνίστριά της.

Εξαιρουμένων των ακυρώσεων, το σκορ της ευρωπαϊκής εταιρίας ανήλθε σε 1.111 παραγγελίες, στον μεγαλύτερο αριθμό που επετεύχθη ποτέ και στις δύο όχθες του Ατλαντικού.

Το 2005, ήταν έτος-ρεκόρ για τη βιομηχανία αεροναυπηγικής, καθώς οι συνδυασμένες παραγγελίες στους δύο ανταγωνιστές ανήλθαν σε 2.057 αεροσκάφη, καταρρίπτοντας το προηγούμενο ρεκόρ των 1.631 αεροσκαφών που σημειώθηκε το 1989.

Οι πωλήσεις της Airbus αυξήθηκαν πέρυσι - έτος αύξησης της κίνησης επιβατών κατά 7,1% σύμφωνα με την IATA - κατά 10%, ανερχόμενες σε 22,3 δισ. ευρώ από 20,2 δισ. ευρώ το 2004.

Αν και το Νοέμβριο η Airbus έβλεπε την πλάτη του ανταγωνιστή της, με 678 παραγγελίες έναντι 827 της αμερικανικής εταιρίας, ενισχύοντας προσδοκίες αναλυτών, όπως του Γιαν Ντεροκλές της Oddo Securities στο Παρίσι και του Σάντι Μόρις της ABN Amro στο Λονδίνο, για απώλεια των σκήπτρων για πρώτη φορά τα τελευταία πέντε χρόνια, ο Δεκέμβριος υπήρξε ιδιαίτερα προσοδοφόρος.

Η ευρωπαϊκή εταιρία μετέτρεψε, τον τελευταίο μήνα του περασμένου χρόνου, σε σταθερά συμβόλαια τα προκαταρκτικά συμβόλαια για 150 A320 στην Κίνα, για 30 A320 στην ινδική Kingfisher και για 70 A320 στην AerCap BV.

Η μεγαλύτερη απογοήτευση για την Airbus πέρυσι ήταν το έδαφος που απώλεσε σε όφελος της Boeing όσον αφορά τα μεγάλα αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων.

Η ευρωπαϊκή εταιρία ενδέχεται να προχωρήσει σε «κάποιες προσαρμογές» όσον αφορά τις προσφορές των τετρακινητήριων A340-500 και A340-600 τα οποία εξοικονομούν λιγότερη ενέργεια από το το δικινητήριο Boeing 777 και το νέο Boeing 787 Dreamliner

news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ
 
Συνεχίζω εδώ καθώς νομίζω ότι κολλάει :mrgreen:
Τις τελευταίες μέρες βαρεθήκαμε να διαβάζουμε για προβληματικά Airbus. Πρόχειρα μου έρχονται το συμβάν της ΟΑ, το συμβάν στις Κανάριες Νήσους, την Αυστραλιανή που πήρε φωτιά στο κοκπιτ και φυσικά το τρομερό συμβάν της AF.
Πριν όμως το συμβάν της AF δεν υπήρξε παρόμοιος βομβαρδισμός έστω και αν κάποια απ τα minor συμβάντα ίσως θεωρούνται μέσα στο πλαίσιο του πιθανού ή και συνηθισμένου. Παράλληλα μου έρχεται στο μυαλό μια ειδησούλα που ψάρεψα κάπου, οτι μια απ τις US legacy carriers, δεν λέω όνομα γιατί μου διαφεύγει, ετοιμάζεται εν μέσω κρίσης (γενικής, όχι μόνο αεροπορικής) να αγοράσει 150 Α/Φ.
Μήπως, λέω εγώ τώρα με το "άρρωστο" μυαλό μου, γίνεται "πόλεμος" και τα πράγματα έχουν αρχίσει να ξεφεύγουν? Μήπως χρησιμοποιούνται και οι δημοσιογράφοι ηθελημένα ή άθελα τους? Μήπως το κοκό που διακυβεύεται, όχι αναγκαστικά μόνο για την αεροπορική βιομηχανία, είναι huge?
Συνοψίζοντας, ήταν απλά μια κακή εβδομάδα για την Airbus και ταυτόχρονα η πρώτη εβδομάδα απο ιδρύσεως της Boeing που δεν είχε ούτε ένα σπασμένο χερούλι βρε αδερφέ? :mrgreen:
Sorry αλλά έπρεπε να το βγάλω απο μέασ μου, thanks for your time :)
 
OA701":w5y37tpj said:
δεν λέω όνομα γιατί μου διαφεύγει, ετοιμάζεται εν μέσω κρίσης (γενικής, όχι μόνο αεροπορικής) να αγοράσει 150 Α/Φ.

United.. ;)

Ειναι οντως λιγο υποπτο... :roll:
 
Είναι πολλά τα λεφτά Άρη. Και αν θες να πουλήσεις, εκμεταλλεύεσαι την κάθε ευκαιρία.
Δεν είναι απαραίτητο οι δημοσιογράφοι να είναι ελεγχόμενοι. Αλλά, αν ένα στέλεχος μιας εταιρίας, υψηλά ιστάμενο, σου δώσει μια πληροφορία που μπορεί να είναι και λαυράκι, οφείλεις να τη δημοσιεύσεις.
Μπορεί τα Ερμπάς να έχουν πρόβλημα.
Μπορεί η Μπόεινγκ να διαδίδει αρβύλες.
Εγώ σαν άσχετος αναγνώστης, βλέπω πρωτοσέλιδο: Προβληματικά αεροπλάνα παρασέρνουν στο θάνατο χιλιάδες από το 1980-2009. Έ, π@π@ριές να λέει, θα την πάρω από περιέργεια.

Το αίμα/δράμα, πουλάει. Αφήστε τους αδαείς να τσιμπάνε...
 
Σε καμία περίπτωση η Boeing δεν διαδίδει έμμεσα ή άμεσα πληροφορίες σχετικά με ανταγωνίστριες εταιρίες. Όσον αφορά την ροή ειδήσεων, να τοποθετηθώ με ερώτηση. Όταν γίνεται κάποια μεγάλη καταστροφή (λ.χ. σεισμός) έχετε παρατηρήσει πως για τις επόμενες εβδομάδες ακόμα και μια δόνηση των 3 ρίχτερ θα ειναι μέσα στις 3 πρώτες ειδήσεις των δελτίων? Ωσάν και δεν γίνονταν σεισμοί πριν την μεγάλη καταστροφή.

Αυτό που θέλω να πω είναι πως ένα πιασάρικο θέμα, συμπαρασύρει παρόμοια περιστατικά μαζί στην ειδησεογραφία μέχρι το επόμενο μεγάλο θέμα κάνει το μπαμ.

Όσον αφορά την United, δεν θα πάρει Airbus (λέγε με... "υποψία" ή "hunch) για πολλούς λόγους. Ο επιχειρησιακός? το 777-300ER είναι πολύ σέξι για να παραβλεφθεί. Ο πολιτικός? Chicago Politics (χάλια οικονομία επί Προεδρίας πολιτικού από το Σικάγο. Χμμμ, what do you know... Η Boeing και η United έχουν επίσης την έδρα τους στο Σικάγο. Δεν μπορούμε να φανταστούμε το τι πολιτικά παιχνίδια με πιθανές φορολογικές ελαφρύνσεις παίζονται ακόμα και τώρα που μιλάμε, παιχνίδια που η Τουλούζη δεν μπορεί να ανταγωνιστεί. Just my 2 cents...
 
makedonas":30gzsjm4 said:
United.. ;)
Ειναι οντως λιγο υποπτο... :roll:

Thanks για την United :great: ...

Mike_":30gzsjm4 said:
Σε καμία περίπτωση η Boeing δεν διαδίδει έμμεσα ή άμεσα πληροφορίες σχετικά με ανταγωνίστριες εταιρίες.
Όσον αφορά την United, δεν θα πάρει Airbus (λέγε με... "υποψία" ή "hunch) για πολλούς λόγους. Ο επιχειρησιακός? το 777-300ER είναι πολύ σέξι για να παραβλεφθεί. Ο πολιτικός? Chicago Politics (χάλια οικονομία επί Προεδρίας πολιτικού από το Σικάγο. Χμμμ, what do you know... Η Boeing και η United έχουν επίσης την έδρα τους στο Σικάγο. Δεν μπορούμε να φανταστούμε το τι πολιτικά παιχνίδια με πιθανές φορολογικές ελαφρύνσεις παίζονται ακόμα και τώρα που μιλάμε, παιχνίδια που η Τουλούζη δεν μπορεί να ανταγωνιστεί. Just my 2 cents...

Ωχχχ, μας την πέσανε απ τα κεντρικά (KBFI) με ad campaign :mrgreen: Πλάκα κάνω φίλε Μικε_ και thanks for sharing
Υποψιάζομαι ότι ίσως γνωρίζεις πολλά περισσότερα αλλά βασικά το θέμα δεν το πήγαινα πλέον Airbus Vs Boeing αλλά μάλλον US Vs EU. Όσο αφορά την United και εγώ δεν νομίζω να πάει σε Airbus αφού μετά την κόβω να κάνει feeder για την Colgan ή άγονα Μοντάνα-Νεμπράσκα :mrgreen:
 
Δεν μπορείς να φανταστείς το πόσο άσχημο όνομα έχει η Airbus αυτή την περίοδο σε επαγγελματικούς - ακόμα - κύκλους της αεροπορικής κοινότητας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ευτυχώς, ΕΥΤΥΧΩΣ, οι επαγγελματίες χειριστές σε συντριπτικό έως ολικό ποσοστό δεν συμμερίζονται αυτούς τους "φόβους" τους οποίους θεωρώ γελοίους. (Ας ανατρέξουν μερικοί στην κατάθεση στην Γερουσία εχθές του νέου διοικητή της FAA για την ανάγκη regulation των αερομεταφορών. Είναι ΕΓΚΛΗΜΑ να μπαίνουν πίσω από τα yokes rookies με βάση τα minimum στανταρντς της FAA τα οποία αλλάζουν λίαν συντόμως). Ωστόσο, οι επιβάτες και οι είδικοί (pundits) τους συμμερίζονται. The perception is worse than reality, όπως λένε και στο χωριό μου.

Από την άλλη, η United και η κάθε United θα βάλει κάτω συγκεκριμένα κριτήρια. ΣΙΓΟΥΡΑ θα είναι twin-engine τα αεροσκάφη. ΣΙΓΟΥΡΑ. Οπότε 747-800 / Α380 τα ξεχνάμε. Από εκεί και πέρα, επειδή δεν νομίζω η εταιρία να παρει τις αποφάσεις της μέσα στους επόμενους μήνες, η Airbus δεν πρέπει να αποκλειστεί απο το παιχνίδι. Τα δεδομένα αλλάζουν.

Όσον αφορά την Boeing, αλλά και την Airbus, οι στόχοι των εταιριών είναι να μην βρεθούν σε αρνητικό πρόσημο φέτος στις παραγγελίες. Ήδη η Boeing έχει αποφασίσει να μειώσει σε 5 τον αριθμό παραγωγής των 777 ανα μήνα, αλλά και προέβη σε αλλαγές και στις γραμμές παραγωγής και άλλων αεροσκαφών (767/757). Και πριν λίγες ώρες ανακοίνωσε και μέιωση των προβλέψεων εως το 2020 για την ζήτηση αεροσκαφών. Δεν είναι παροδική η κρίση στις αερομεταφορές παιδιά, ΔΕΝ είναι. Οι αλλαγές στις ΗΠΑ θα είναι συντριπτικές, αλλά αν οι αποφάσεις παρθούν εν θερμώ, εν μέσω κρίσης ακόμα, είμαι βέβαιος πως η Boeing θα είναι η μεγάλη κερδισμένη.

ΕΙΔΙΚΑ αν η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ ξαναδώσει το συμβόλαιο (Άνοιξη 2010) για τα τάνκερς στην συμμαχία Northrop/Airbus και η Boeing μείνει στην απ΄έξω για δεύτερη φορά, και ενώ η United δεν θα έχει ακόμα πάρει απόφαση. Τα παιχνίδια που παίζονται είναι για μεγάλα παιδιά. Και ναι, συμφωνώ εν μέρει, μαζί σου πως είναι και θέμα US-EU αλλά όχι στο επίπεδο που ήταν πριν λίγους μήνες.
 
Mike_":1uarctrz said:
Και ναι, συμφωνώ εν μέρει, μαζί σου πως είναι και θέμα US-EU αλλά όχι στο επίπεδο που ήταν πριν λίγους μήνες.
Δηλαδή? Έχει ξεφύγει η κατάσταση ή ομαλοποιείται? Γιατί πλέον δεν μιλάμε απλά για λεφτά, αλλά μιλάμε και για unemployment rates, για subsidies, για pension funds και δεν συμμαζεύεται. Κάτι απο Αλβανική πυραμίδα θυμίζει η σημερινή κατάσταση.
Κατα τα άλλα, πολύ κατατοπιστικός (ίσως και "απολαυστικός" για τους πορωμένους) και thanks again for sharing and not being biassed :thx: .
Και μιας και σε βρήκαμε, με όλο το θάρρος :mrgreen: , τι ακούγεται στα σκοτεινά υπόστεγα και τούννελ του KBFI? A or B for our legacy carrier?
-edit-
Γνωρίζεις το βιβλίο Boeing Versus Airbus: The Inside Story of the Greatest International Competition in Business του John Newhouse? :mrgreen:
 
Top