Airline pilot και ηλικια

kostas83

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
18/09/2006
Μηνύματα
6
Likes
0
Γεια σας
Μεχρι ποια ηλικια μπορει καποιος να ελπιζει οτι θα τον προσλαβει μια αεροπορικη εταιρεια, πχ αν αρχισει την εκπαιδευση ATPL στα 27 του, full time και σε 2 χρονια (με αρκετη προσπαθεια βεβαια) εχει το πτυχιο + ωρες πτησεις, εχει ελπιδα να τον παρει καποια εταιρεια στα 29 του?
thanks
 
Χωρίς να σημαίνει ότι είναι αδύνατο καταλαβαίνεις πως είναι πιο σύσκολο από κάποιον που έχει τα ίδια προσόντα στα 24.Πάντως πιστεύω πως η ηλικία σου δεν είναι απαγορευτική...
 
Φιλε μου,η ηλικια σου δεν ειναι καθολου απαγορευτικη κατα την γνωμη μου και κατα την εμπειρια μου-ιδικα για τα αμερικανικα προτυπα δεν υπαρχει απολυτως κανενα προβλημα μεχρι τα 55 σου.για την ευρωπη και συγεκριμενα Ελλαδα δεν ειμαι ο απολυτα ιδικος στο θεμα αλλα εαν δεν εχεις airline experience μετα τα 33-35 δεν εχεις τυχη.Οπως καταλαβαινεις και ξερεις επισης, υπαρχει και το γνωστο (βισμα) στην Ελλαδα οποτε ολα αυτα μπορει να ειναι και τιποτα αν εχεις καποιον ....γνωστο στο χωρο.
Το οριο της ηλικιας (30-35) στην Ελλαδα και Ευρωπη θα καταργηθει συντομα λογω εληψης χειριστων στον χωρο.
Προσωπικα πειστευω οτι εχεις αρκετο χρονο να κανεις το ονειρο σου πραγματικοτητα αν ειναι αυτο που πραγματικα θελεις.

flight-instructor
 
Φίλε kostas83 τα αεροπορικά πράγματα στην Ελλάδα είναι απρόβλεπτα και εξελισσόμενα προς το χειρότερο.
Ας πούμε ότι παίρνεις το πτυχίο σου (Επαγγελματίου χειριστού με όλες τις ειδικότητες , τις ικανότητες κλπ και παγωμένο Εναερίων Γραμμών) και βγαίνεις στην αγορά εργασίας .. Πού να πας? Πού να βάλεις ώρες?
Στις μεγάλες εταιρίες? Θα βρεις μπροστά σου τους απόστρατους από τα τρία Οπλα (Αεροπορία Στρατού, Ναυτικό, Αεροπορία), απο το Λιμενικό, από την Πυροσβεστική, από την Αστυνομία...Θα βρεις μπροστά σου τους γιούς και τις κόρες των χειριστών από όλα τα παραπάνω καταστήματα συν Ολυμπιακής, Αιγαίου, κλπ κλπ. Θα βρεις μπροστά σου και όλα τα ανταλλάξιμα βύσματα ("Κανε μου να σου κάνω") εκτός κι αν είσαι ήδη κομπλέ οπότε μην ανησυχείς καθόλου (άλλωστε αν είχες βύσμα δεν θ ανησυχούσες για την ηλικία και τις ώρες, θα είχες την πρόσληψη στην κωλότσεπη...).
Στις μικρές εταιρίες?Δεν το συζητάμε, ουδεμία τύχη! Εκεί παίζονται άλλα κόλπα, πρέπει να πετάς αμισθί, να αγοράσεις μετοχές της κάθε εταιρίας που θες να πιάσεις δουλειά, να πληρώσεις την εκπαίδευσή σου επί κάποιου τύπου, να βασανίζεσαι και να ταλαιπωρείσαι...
Στο Δημόσιο? Στην 359 ΜΑΕΔΥ? Λυπούμεθα πολύ, είναι κλειστή απ το 1991 για τους πολίτες χειριστές. Οχι ότι οι εκεί εργαζόμενοι απόστρατοι έχουν περισσότερη πείρα από πολλούς πολίτες της αγοράς σε μονοκινητήρια ελικοφόρα, αλλά δεν είναι κι ότι καλύτερο να αποστρατεύεσαι με 2500 ευρώ σύνταξη ολόκληρος ταξίαρχος και να κάθεσαι σπίτι σου. Γιαυτό υπάρχει η 359 ΜΑΕΔΥ και τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ για να δουλεύουν οι απόστρατοι παραιτούμενοι απ τη σύνταξη και να φτάνει ο μισθός και το εκτός έδρας τους συνολικά το χρόνο 50-60000 ευρώ. Γιαυτό σε κάθε κυβέρνηση υπάρχουν Κουρήδες και Χηνοφώτηδες...
Αν νομίζεις κι εσύ κι εγώ κι όλοι μας ότι το κράτος ενδιαφέρεται για τους ανέργους χειριστές, είμαστε μακριά νυχτωμένοι.

Αποψή μου: GOD BLESS AMERICA! Φύγε όσο είναι καιρός, σταδιοδρόμησε εκεί και μη γυρίσεις ποτέ πίσω παρά μόνο για διακοπές- αν σου λείπει η bella Grecia...
 
βασικα ειμαι 24, απλως υπολογιζω οτι σε 2 με 3 χρονια θα εχω συγκεντρωσει το απαιτουμενο ποσο που χρειαζεται η εκπαιδευση, σκεφτομαι για USA και εννοειται για καριερα οπουδηποτε εκτος Ελλαδας
 
kostas83":3ph2iunl said:
βασικα ειμαι 24, απλως υπολογιζω οτι σε 2 με 3 χρονια θα εχω συγκεντρωσει το απαιτουμενο ποσο που χρειαζεται η εκπαιδευση, σκεφτομαι για USA και εννοειται για καριερα οπουδηποτε εκτος Ελλαδας

Bravo φιλε . Ελα Αμερικη στη χvρα του AVIATION PARADISE και να εισαι σιγουροs θα εχεις παρα πολλες ευκαιριες και λαμπρο μελλον.
good luck and let me know if you need any help!!!!!!

Flight_instructor
 
The Land Of Opportunities!

Φίλε Κώστα,

Είσαι 24ν έχεις όλο το χρόνο μπροστά σου,είσαι πολύ νέος ακόμα για να ανυσυχείς για την ηλικία σου και για το πότε θα τελειώσεις!
Εδώ Αμερική στον ενάμισι χρόνο maximum θα'σαι τελειωμενος και όπως φυσικά με τα καλύτερα standards κατά την γνώμη μου. Άλλα παιδιά που είναι εδώ έχουν μεγαλύτερη ηλικία από σενα τουλάχιστον 10 χρόνια και τώρα ξεκίνησαν! Δεν είναι πρόβλημα η ηλικία,μην έχετε τον φόβο που επικρατεί στην Ευρώπη, είσαι άνω των 30 και τώρα θέλησες να γίνεις χειριστής = με το ότι "πάει τελείωσε για σένα η καριέρα ως πιλότος,το πουλί πάει πέταξε,λίγο πολύ αργα δεν το θυμήθηκες;;"
Aυτό είναι λάθος και διαφωνώ καθέτως δια τον λόγο ότι υπάρχουν πολλές ευκαιρίες να κάνεις αυτό που εσύ θές κι ας το αποφάσησες λίγο αργά,δεν πάβει να είναι ένα όνειρο που το υλοποιάς και το κάνεις στόχο!

Κοίταξε, εμείς σου λέμε τις απόψεις μας επάνω στην ερώτηση που είχες κάνει ,αλλά μόνο και παρά μόνο εσύ, θα καταλάβεις τί διαφορά έχει γενικά το σύστημα και η νοοτροπία που επικρατούν USA Vs Europe,αν έρθεις Αμερική και δείς ,και τι καταστάσεις επικρατούν σε Ευρώπη σε όλα τα θέματα περί AVIATION και ειδικά Ελλάδα!! -κι όπως είπε ένας φίλος πιο πάνω που με βρίσκει απολύτως σύμφωνη ,αν δεν έχεις Βύσμα = Μέσο δεν μπορείς να κάνεις τίποτα,δεν έχεις τύχη όπου και να πάς!!

Aμερική θα δείς της ευκαιρείες να ανοίγωνται μπροστά στα μάτια σου και δεν θα το πιστεύεις! Εξάλλου όπως είναι γνωστότατον :
America: The Land Of Opportunities!

Αν έχεις απόρειες περί Αμερικής Vs Ευρώπης ψάξε στα θέματα εκεί που τα έχουμε ξανασυζητήσει χιλάδες φορές και θα καταλάβεις!

Good Luck With Whatever You Decide To Do..!

Captain_G

edit: έχουμε πει επανειλημένα για το κουμπί "επεξεργασία" για να διορθώσουμε κάτι στο post μας!
 
Καλά ρε flight_instructor και Captain_G. Κάποιος ρωτάει για το αν αξίζει να αρχίσει εκπαίδευση στα 27 και εσείς το γυρίζετε πάλι στη $%&§κισμένη προπαγάνδα υπέρ της Αμερικής; Ρε μπας και ψάχνετε απεγνωσμένα πελάτες για τις σχολές σας;; Έλεος πια...

Λοιπόν φίλε kostas83 αν αγαπάς το επάγγελμα δουλειά θα βρείς! Είτε Ευρώπη είτε Αμερική, Αφρική, ακόμα και στην Ανταρκτική!!!
27 χρονών δεν είσαι ιδιαίτερα μεγάλος. Για να ξεκινήσεις σε μια αεροπορική εταιρία μετά τα 35 θα έχεις προβλήματα. Αλλά αν υποθέσουμε ότι, στα 35 πάντα, ξεκινάς σαν εκπαιδευτής ή executive και μαζέψεις ώρες μετά πάλι δεν θα έχεις πρόβλημα στις αεροπορικές εταιρίες!
Οπότε μάζεψε το απαιτούμενο ποσό και κάνε το όνειρό σου πραγματικότητα!

Καλή τύχη!
 
File flight instructor kai CaptainG,είμαι και εγώ αμερική, και πάντοτε υποστηρίζω τις απόψεις σας γιατί πιστεύω ότι έχετε δίκαιο για το τι συμβαίνει στην αμερική.ΌΜΩΣ,10 χρονια που είμαι εδώ το μονο που κατάλαβα είναι ότι και στην αμερική του 2007 χρειάζεσαι κάποιον να σου ανοίξει την πόρτα για να πας μπροστά. έχω και εγώ το CPL μου, και έχω και MBA στο aviation management και τραβιέμαι να βρω μια δουλειά τις προκοπης και να κάνω λεφτά να πληρώνω τα έξοδα μου.(όχι παραπάνω). Ίσος η αμερική είναι μονο για λίγους? Γιατί εσείς ακούγεστε πως ζείτε στον παράδεισο. Εγώ πάντως όχι. Μπας και ξέρετε κάποιον να βοηθήσει και εμενα?γιατί έχω δώσει διορία ακόμα μερικούς μήνες στον εαυτό μου και μετά φεύγω για την πατρίδα. Like the Americans say, whatever sounds too good to be true, it probably is!!!
 
nikos_k.":2utqijmh said:
Καλά ρε flight_instructor και Captain_G. Κάποιος ρωτάει για το αν αξίζει να αρχίσει εκπαίδευση στα 27 και εσείς το γυρίζετε πάλι στη $%&§κισμένη προπαγάνδα υπέρ της Αμερικής; Ρε μπας και ψάχνετε απεγνωσμένα πελάτες για τις σχολές σας;; Έλεος πια...


Φιλε Νικολακη αν εχειs προσεξει ποτε δεν εχω κανει διαφημηση για καμια σχολη στην Aμερικη και δεν ειναι προπαγανδα αυτο που κανω. Aπλα κανω ενημερωση στα παιδια που ενδιαφερονται και προσπαθω να τους ανοιξω τα ματια γιατι στην Ευρωπη τους κοροιδυεουν και τους παιρνουν τα λεφτα τσαμπα να το πουμε και ετσι.αλλα τι να ασχολουμαι με σενα... τα ξερεις ολα και εισαι ο οιδιμων.

Τωρα οσο για τον φιλο μου τον cypilot1977 , . Και εγω ειμαι στην Αμερικη 10 χρονια φιλε μου και πεταω σε airlines εδω και 7 χρονια (και δεν ειχα την πρασινη καρτα στην αρχη).Μαλλον κατι δεν θα πηγε καλα με εσενα.Εχω και πολλους φιλους που εχουν κανει οτι εκανα και εγω και ειναι μαζι μου εδω και πετανε και αυτοι JET kai Turboprop σε εταιριες.
Δεν ξερω ομως αν κυνηγας μια pilot job or managment job. Σου ευχομαι καλη τυχη και αν ειναι για δουλεια πιλοτου στειλε μου ενα μηνυμα να τα πουμε και ισως να μπορω να κανω κατι για σενα.
καλη τυχη και καλα Χριστουγεννα

Flight_instructor
 
Top