Airsickness

• Thread starter Thread starter planck
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

planck

Low-Cost-Class-Member
Website
www.aviators.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
NAX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Χαιρετώ!

Είμαι νέος μαθητής PPL με 5-6 ώρες πτήσης...
Θέλω γνώμες των έμπειρων για το πως μπορεί κάποιος να το αντιμετωπίσει, γιατί με πιάνει δυσφορία/αναγούλα όταν υπάρχουν ανέμοι και κάνουμε ασκήσεις με τον flight instructor. Συνδιασμός ανέμων και πάνω-κάτω...στροφές 45 μοιρών σκοτώνει :)
Όταν δεν υπάρχει δυνατός άνεμος δεν έχω κανένα πρόβλημα.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Α.

Και που να κάνεις 60άρα στροφή και stall. Εκεί να δείς... :twisted:

Ρώτησε κάποιον γιατρό (κυρίως ΑΜΕ) , αν υπάρχουν χαπάκια που μπορείς να πάρεις πριν την πτήση, καθώς επίσης μια λύση είναι να σφίγγεις το στομάχι πριν την έναρξη της άσκησης.

Επίσης, αφού το συζητήσεις με τον εκπαιδευτή σου, προσπάθησε στην αρχή να κάνεις ήπιες ασκήσεις και με τον καιρό αφού συνηθίσεις, το "ζορίζετε" το πράγμα. Όλα είναι μέρος της εκπαίδευσης και πρέπει να γίνουν. Τι θα κάνεις αν αργότερα πετάξεις σόλο ή πας μια βόλτα με τους φίλους σου?

Όλα είναι αντιμετωπίσιμα. Εκεί που δυσκολεύει η κατάσταση είναι όταν σε πιάσει κ@τούρημα ή χ@σιμο :lol: :lol:

Φίλε Planck,

Υποστηρίζω τα λεγόμενα του φίλου μας Asterixx25, καλό θα είναι να μιλήσεις με έναν AME, μην κάνεις το λάθος να πάρεις κάτι χωρίς την έγκριση του διότι κάποια χάπια "του ραφιού" δεν είναι εγκεκριμένα για χειριστές, καθώς έχουν μη αποδεχτές παρενέργειες.

Μην σε αγχώνει πολύ το θέμα, εάν δεν έχεις πρόβλημα με το στομάχι σου στην καθημερινότητα σου, τότε το ποιο πιθανό είναι πως θα συνηθίσεις με τον καιρό. Ότι πιθανόν είσαι αγχωμένος ως νέος χειριστής σίγουρα επιβαρύνει την κατάσταση.