Airspace Traffic monitoring

Και εδώ βλέπουμε μια πτήση με προορισμό τα Σκόπια να προσγειώνεται στην Θεσσαλονίκη. Καιρός να υποθέσουμε;
 

Attachments

  • IMG_20221217_043130.jpg
    IMG_20221217_043130.jpg
    1.021 KB · Προβολές: 34
Δε γνωρίζω ακριβώς το λόγο, αλλά ίσως έχει να κάνει με αυτό.
 
Ομίχλη στη Σαντορίνη! Πολύ πιθανό να γυρίσουν Αθήνα...
1671311313884.png
Post automatically merged:

Και οι 2 πτήσεις σε πολύ ψηλές θέσεις στις most tracked του FR24:mrgreen:

Η A3 γυρίζει Αθήνα, η GQ δείχνει να το παλεύει
Post automatically merged:

Το προσπάθησε λίγο περισσότερο, αλλά τελικά και η GQ επιστρέφει στην Αθήνα
 
Last edited:
Σχετική ηρεμία στο FIR Αθηνών, φαίνεται ότι η πρώτη προσγείωση για το 2023 στον ΔΑΑ θα είναι το business jet 9H-VTD από Τελ-Αβίβ. Πρώτη τακτική εμπορική πτήση η AZ722/ITY722 με A319 EI-IML.

Στην Ελευσίνα αναμένεται το C-27J "4121"
 
Αυτή τη στιγμή Α380 της Qantas προσγειώνεται στο LGAV .
Είναι η QF1 από Σιγκαπούρη για Λονδίνο.
Diversion....θα απογειωθεί λογικά με το φως της ημέρας...
Πρώτη φορά 380 της Qantas στην Αθήνα;;;

Μου κάνει εντύπωση που δεν έκανε diversion προς Κωνσταντινούπολη..
 

Attachments

  • Screenshot_2023-01-03-06-41-17-587_com.flightradar24free.jpg
    Screenshot_2023-01-03-06-41-17-587_com.flightradar24free.jpg
    794,2 KB · Προβολές: 26
Για ιατρικούς λόγους έγινε το diversion. Πράγματι φαίνεται λίγο μακρινή η επιλογή για Αθήνα μιας και βρισκόταν στη Ρουμανία, ίσως όμως έχει να κάνει με την κατανάλωση καυσίμων που έπρεπε να κάνει. Στην Κωνσταντινούπολη υπάρχει επίσης αρκετή κίνηση και ίσως δεν υπήρχε διαθεσιμότητα για να προσγειωθεί εκεί.

 
Τελικά έφυγε σήμερα το Α380 λόγω υπέρβασης ωρών εργασίας του πληρώματος. Ξέρει κανείς τι γίνεται σε παρόμοιες περιπτώσεις με τον επιβάτη; Δηλαδή, γίνεται το diversion, το αεροσκάφος μένει κάτω και φεύγει μετά από κάποιες ώρες ή την επόμενη μέρα. Φαντάζομαι σημαίνει ότι αδειάζουν τις βαλίτσες για να βρουν την αποσκευή του άρρωστου επιβάτη. Μετά τι γίνεται με τον επιβάτη; Φροντίζει η εταιρία να πάει στον προορισμό του όταν γίνει καλά, με έξοδα της εταιρίας;
 
Να συνεχίσω και εγώ την απορία σου σχετικά με τους υπόλοιπους επιβάτες. Πρέπει να μείνουν στο ξενοδοχείο μαι συνεχίζουν με την ίδια ή θα μπορούσαν να φύγουν με εναλλακτικές (QR, EK ή απευθείας) αν τους μεταφέρουν πιο γρήγορα. Επίσης τα πράγματα των επιβατών; Δηλαδή αν αναγκάσουν κάποιον να μείνει και χάσει σημαντικό meeting ή εργασία; Η αν χρειάζεται ρούχα ή φόρτιση laptop απο τη βαλίτσα γιατί χρειάζεται να δουλέψει κτλ;
 
Παρακολουθούσα το FR24 και είδα την GQ681 να κάνει go around. Πηγαίνοντας στο ιστορικό του FR24 και αν ισχύουν ακριβώς αυτά που δείχνει, είδα πως τη στιγμή του go around (ήταν στα 550 ft), είχε μπει για απογείωση (νωρίτερα ;; ) η Α3142, όπως φαίνεται στην 1η εικόνα παρακάτω.

Στη συνέχεια άλλαξε και η κατεύθυνση προσγειώσεων/απογειώσεων, οπότε το go around ακολούθησε τη πορεία που φαίνεται στη 2η εικόνα.

Υπάρχει τρόπος να ακούσουμε τις ομιλίες εκείνη τη στιγμή μεταξύ πύργου και των 2 πτήσεων, ώστε να καταλάβουμε τι έγινε ;
 

Attachments

  • image1.png
    image1.png
    183,1 KB · Προβολές: 36
  • image2.png
    image2.png
    282,1 KB · Προβολές: 34
Top