Airspace Traffic monitoring

Καλησπέρα σε όλους! Έχει παρατηρήσει ποτέ ξανά κάποιος την Etihad (EY091) που έρχεται Αθήνα να κάνει τόσο μεγάλο κύκλο ώστε να έρθει στην προσέγγιση για προσγείωση στον 03L;
 

Attachments

  • τίτλο.jpg
    τίτλο.jpg
    129,4 KB · Προβολές: 1.424
Ισως λογο καιρου να μην μπορουσε να προσεγγισει την Αθηνα απο ΝΑ.Το εχω ξαναδει σε αλλη πτηση της AEGEAN κατα την επιστροφη απο την Κυπρο!
 
Πιστεύω αρκετά σπάνιο να διέλθει από την χώρα μας αεροσκάφος της Βασιλικής Πολεμικής Αεροπορίας της Αυστραλίας (RAAF)!!! :shock: :shock:
Είναι το Α36-002, Boeing 737-700 BBJ!
 

Attachments

  • τίτλο.jpg
    τίτλο.jpg
    115,5 KB · Προβολές: 1.337
Μήπως ήταν η πρωθυπουργός της Αυστραλίας που επιστρέφει από τον γάμο ?

--EDIT--
Μάλλον έτσι είναι, τα logs δείχνουν προσγείωση στην Ν.Α. Αγγλία στις 28-4-2011 και απογείωση από εκεί σήμερα 30-4-2011 07:09 GMT, διέλευση από Βέλγιο 07:30 GMT, Ιταλία 08:45 GMT, Μάλτα 09:30 GMT.
 
Ακούς το control στη Θεσσαλονίκη? Αν επιτρέπεται, από πού και με τί εξοπλισμό?
Εγώ πάντως με το φορητό μου (και με εξτρά τηλεσκοπική κεραία) δεν ακούω παρά μόνο το approach (120.800) και το πύργο (118.100, 118.500 ). Στη συχνότητα του control (όπως επίσης και γειτονικά control) ακούω μόνο τα αεροπλάνα και όχι το control. Από Χαλκιδική έχω ακούσει το control.


Θα μας πεις τελικα sw2hui πως και απο που ακους το μακεδονια κοντρολ το 133.575 :!: :wall:
 
Παρατήρησα χθες αλλά και σήμερα πως η πτήση DLH620 Frankfurt-Doha περνά από άλλο αεροδιάδρομο και συγκεκριμένα πάνω από τα παράλια του νομού Λάρισας.

Πολύ παράξενο μιας και ποτέ δεν έβλεπα 747 να περνά πάνω από την περιοχή μου.
Σημαντική αλλαγή αυτή ε;

Ελπίζω να περάσει και την Κυριακή που θα είμαι εκεί στο χωριό μου να το δω καλύτερα μιας και τώρα είμαι Λάρισα.

http://img291.imageshack.us/img291/1205 ... rtdoha.jpg
 
Καλημέρα σε όλους! Παρατήρησα σήμερα το πρωί το SX-DVH, A320 της Aegean, στην πτήση Α30853 TXL-ATH να εκτελεί διαδικασία go-around κατά την διάρκεια της προσέγγισής του στον 03R του LGAV. Γνωρίζουμε αν υπήρξε κάποιο πρόβλημα ή γενικότερα τι συνέβη;
 

Attachments

  • τίτλο.jpg
    τίτλο.jpg
    111,7 KB · Προβολές: 1.542
Πρέπει να πρόκειται για κάποιο λάθος γιατί αφενός η πτήση απ' ότι ακουσα μπήκε κανονικά στο approach, γύρισε στον πύργο και μετά δεν ξαναμίλησε στο approach ποτε (πράγμα που θα γινόταν αν έκανε go around) και αφετέρου γιατι οι στροφές που φαίνονται είναι πολύ κλειστές, πράγμα αδύνατο να το έκανε αυτό το αεροπλάνο.
 
Αρκετα συχνο φαινομενο αυτο. Οι χρηστες του AIS για την καλυψη των πλοιων θα εχουν δει πολλες φορες αντιστοιχες πορειες που μαλιστα περνανε πανω απο ξηρα πραγμα ολιγον δυσκολο για ενα πλοιο.
 
MerNion":3ez55zo7 said:
Πρέπει να πρόκειται για κάποιο λάθος γιατί αφενός η πτήση απ' ότι ακουσα μπήκε κανονικά στο approach, γύρισε στον πύργο και μετά δεν ξαναμίλησε στο approach ποτε (πράγμα που θα γινόταν αν έκανε go around) και αφετέρου γιατι οι στροφές που φαίνονται είναι πολύ κλειστές, πράγμα αδύνατο να το έκανε αυτό το αεροπλάνο.

Οσον αφορά τις κλειστές στροφές, αιτιολογείται η απεικόνηση της πορείας γιατί η ενημέρωση γίνεται κάθε 14 δευτ.
και με την πιθανότητα 28 δευτ κλπ, άν δεν έχουμε ενδιάμεσα δεδομένα. Επειδή δεν υπάρχει πλήρης ορατότητα από
τον δέκτη για το LGAV για υψόμετρα κάτω από 500 Ft αυτή η απεικόνηση πορείας είναι μεν άγαρμπη αλλά δεν
μπορούμε να την απορρίψουμε σαν ένδειξη πιθανού go around.
Εχουμε παρατηρήσει να συμβαίνει και αυτό που αναφέρει ο hlias* και αφού δεν ακούστηκε κάτι σχετικό για
go around φαίνεται να ήτανε λάθος δεδομένα ...?
 
Top