Airspace Traffic monitoring

  • Thread starter Thread starter kostisgiap
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τελικά έφυγε με αρκετή καθυστέρηση η 511, αυτή την στιγμή δεν ακολουθεί το γνωστό route
 

Attachments

  • IMG_20151023_023637.JPG
    IMG_20151023_023637.JPG
    307,2 KB · Προβολές: 1.626
GIANNHST":1c66lu0m said:
Όπως έγινε γνωστό, έξι αεροσκάφη δεν κατάφεραν να πλησιάσουν τον αεροδιάδρομο του
Τον "αεροδιάδρομο του" τον πλησίασαν πολύ εύκολα, εκεί που δυσκολεύτηκαν ήταν όταν προσπάθησαν να προσεγγίσουν τον διάδρομο προσγείωσης.
 
Αυτή την ώρα. Γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να "παίχτηκε" ;
 

Attachments

  • Air Europa.png
    Air Europa.png
    490,6 KB · Προβολές: 1.488
Holding για Istanbul
 
Και όμως προσγειώθηκε στην Αθήνα. ....
 
κλεινει το AXD τοσο νωρις? μισο τσιγαρο φασαρια για να κατεβει ηταν.... και μετα αλλο μισο για να παει "διπλα"


τα holding της Κων/Πολης γινονται "πανω" απο αλεξ/πολη? ή απλα για αυτη την περιπτωση?
 
Το έχω δει πολλές φορες αυτό holding πανω ή κοντά στο AXD, αλλά μήπως παίζει ρόλο η πυρασφάλεια και οι υποδομές; ο διάδρομος είναι για τεράστια αεροσκάφη, δεν πιστεύω να υπάρχει πρόβλημα. Αλλά μάλλον γίνεται το εξής,όλες οι αεροπορικές εταιρείες,αν προκύψει πρόβλημα στην πτήση να χρησιμοποιήσουν των Αθηνών ή της Θεσσαλονίκης εκτάκτως όταν βρίσκονται εντός Ελλάδας.
Πολλές φορές γίνονται holding στο CFU λόγω καιρού και απορώ γιατί δεν πάνε Πρέβεζα ή Γιάννενα.
 
υποδομες υπαρχουν

θυμαμαι στα νιατα μου 747 της ΟΑ να κανουνε "touch and go"

τεχνικες υποδομες δεν υπαρχουν ομως

αλλα ο τιτλος "ΔΙΕΘΝΗΣ" σε εναν αερολιμενα πιστευω θα πρεπει να αποτελει εγγυηση....
 
Λονδίνο Κουάλα Λουμπούρ μέσω Αθηνών;Λίγο παράδοξη αυτή η πορεία μου φαίνεται...
 

Attachments

  • Screenshot_1.jpg
    Screenshot_1.jpg
    375,6 KB · Προβολές: 1.373
Καθόλου... μιας και η Ουκρανία και η Συρία είναι "κλειστές" και εξαιρετικά "θερμές"...
 
Top