AirUnion: Δημιουργία της 2ης μεγαλύτερης ρωσικής αεροπορικής

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

makedonas

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
06/09/2003
Μηνύματα
5.926
Likes
0
Website
avianewsgr.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
Τη δημιουργία της δεύτερης μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας της Ρωσίας -μετά την Aeroflot- ενέκρινε με σημερινή του απόφαση ο πρόεδρος της χώρας, Βλαντιμίρ Πούτιν.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Κρεμλίνου, με βάση την απόφαση, οι ρωσικές περιφερειακές αεροπορικές εταιρείες KrasAir, Domodedovo, Samara, Omskavia και Sibaviatrans θα ενωθούν για να μετεξελιχθούν στην AirUnion μέσα στους επόμενους έξι μήνες. Το κράτος θα κατέχει τουλάχιστον το 45% της νέας εταιρείας.

Σημειώνεται ότι η AirUnion υπήρχε από το 2005 ως χαλαρή συμμαχία των πέντε περιφερειακών εταιρειών και τον Απρίλιο έκλεισε μια συμφωνία για την απόκτηση της ουγγρικής Malev.

sources: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Γερμανικό Πρακτορείο, naftemporiki.gr




--------------------------------------------------------------------------

Αναμενουμε νεα και ελπιζουμε...
 
Οπότε ότι προλάβουμε να βγάλουμε με αυτά τα χρώματα που έχουν γιατί μετά.. Θα πήξουμε στο κίτρινο-μπλε..
Αλήθεια πάντως μπορεί να "χτυπήσει" την aeroflot μια τέτοια συμμαχία;
 
η 5 εταιρίες ανήκουν προς μέρoi, στους διδυμους αδελφούς Boris και Alexander Abramowitsch (καμια συγγένεια με το αφεντικό τις αστείας ποδοσφαιρικής ομάδας). οι δυο αδελφοί πρασπαθούσαν εδώ και πολύ καιρό να τις ενοποιήσουν αλλα το κρεμλίνο τους έκανε προβλήματα επειδή τους φοβόταν.

H Air Union θέλει να αντικαταστήσει όλα τα ρωσικα αεροπλάνα με δυτικά αεροπλάνα και θέλει να άνοιξη δρομολόγια προς την ευρώπη καθώς αυτά είναι πολύ κερδοφόρα. Partner τις Air Union θα είναι η Austrian η οποια τους βοηθάει και σε θέματα ασφαλειας. η Air Union επιθυμεί να γίνει του χρόνου μέλος τις IATA.
 
alex2":2bhqce04 said:
H Air Union θέλει να αντικαταστήσει όλα τα ρωσικα αεροπλάνα με δυτικά αεροπλάνα και θέλει να άνοιξη δρομολόγια προς την ευρώπη καθώς αυτά είναι πολύ κερδοφόρα. Partner τις Air Union θα είναι η Austrian η οποια τους βοηθάει και σε θέματα ασφαλειας. η Air Union επιθυμεί να γίνει του χρόνου μέλος τις IATA.

Τι αίσχη είναι αυτά που διαβάζω!!! Αν είναι δυνατόν η πάντα πρωτοπόρος ρωσική αεροναυπηγική να παρακάμπτεται και νεόκοπες ρωσικές εταιριούλες να στηρίζονται σε δυτική τεχνολογία. ΑΙΣΧΟΣ!!

Ας δημιουργηθεί όμως πρώτα η Air Union και βλέπουμε.

Για την ώρα η πραγματικά δεύτερη σε μέγεθος και πρώτη ιδιωτική εταιρία της Ρωσίας, που χρόνια τώρα πραγματοποιεί δεκάδες πτήσεις σε Ευρώπη, Ασία και U.S.A, είναι η Transaero στηριζόμενη δυστυχώς κι αυτή σε δυτικής τεχνολογίας αεροσκάφοι.
 
παντως στο site της transaero αναφερεται οτι η εταιρεια παρελαβε το πρωτο της TU214 το οποιο δρομολογησε ηδη απο 17.5 στη γραμμη Μοσχα-Ντουμπα'ι' ! TU214 και η αυτοκρατορια αντεπιτιθεται :great: :D
 
TU154":38p9sv74 said:
... και η αυτοκρατορια αντεπιτιθεται ...


Αλλα στο τελος εχασε! ;) Να δουμε τι θα γινει στη δικια μας περιπτωση...
 
Ήδη πούλησα το πρώτο μου (χάρτινο-χειρόγραφο) εισιτήριο με την AirUnion! ΑΤΗ-KSN μέσω DME. O πελάτης δεν είχε κανένα πρόβλημα να το δεχτεί, ειδικά όταν πλήρωσε συνολικά με φόρους 566 ευρώ και όταν η ΤΚ πουλάει το ATH-TSE στα 815 ευρώ και θα έπρεπε να πληρώσει και άλλα 180 για την πτήση της Αir Astana μέχρι το KSN. (Να σημειώσω ότι δεν μπόρεσα να βρω πουθενά στην Ελλάδα αντιπρόσωπο της Air Astana και δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να απαντήσουν στο e-mail από τα κεντρικά τους στη Άστανα.)

Σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι για τις πτήσεις της AirUnion μέσω του hub του DME (ζήσαμε για να το δούμε και αυτό!) είναι απαραίτητη η transit visa.

Κριμα που έχουν σκοπό να αποσύρουν τα ρωσικά τους αεροπλάνα. Το IL-96 είναι φοβερό.
 
Må ôçí ÌaLEV ôé èá ãßíåé? èá ìåßíåé ùò MALEV ç èá áëëÜîåé óå AIRUNION?
 
cavo_paradiso":3sfj6yij said:
Mε την ΜaLEV τι θα γίνει? θα μείνει ως MALEV η θα αλλάξει σε AIRUNION?

Η MALEV τι σχεση εχει με τις προαναφερθεισες KrasAir, Domodedovo, Samara, Omskavia και Sibaviatrans?????????????????
 
Re: Δημιουργία της δεύτερης μεγαλύτερης ρωσικής αεροπορικής...

makedonas":tlieto4l said:
Σημειώνεται ότι η AirUnion υπήρχε από το 2005 ως χαλαρή συμμαχία των πέντε περιφερειακών εταιρειών και τον Απρίλιο έκλεισε μια συμφωνία για την απόκτηση της ουγγρικής Malev.

sources: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Γερμανικό Πρακτορείο, naftemporiki.gr

*sing* open your eyes.. see the moonlight, shiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing lol
 
Top