Ακυρωμένες πτήσεις

  • Thread starter Thread starter rotomano
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
aakunz":3v3wmrdt said:
δ) Τα reprotected εισιτήρια δεν ακυρώνονται και ενδεχομένως να μην μπορούν να αλλαχθούν. Από τη στιγμή που συναινείτε στο να γίνει reprotection, χάνετε το δικαίωμα του refund.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τις κρατήσεις της Olympic για να αλλάξω πτήση SKG-LGW μου είπαν πράγματι ότι μετά το reprotection χάνεται η δυνατότητα για επιστροφή χρημάτων αλλά μου τόνισαν ότι αν επιλέξω να ακυρώσω αργότερα την κράτηση, η διαφορά που θα προκύψει από τον ναύλο και το τέλος ακύρωσης θα είναι σχεδόν μηδενική.

Θεώρησα τότε ότι αυτό έχει να κάνει με το booking class του εισιτηρίου μου και επειδή πρέπει οπωσδήποτε να πετάξω το σκέλος δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία... Αν φανεί χρήσιμο σε κάποιον, ας κάνει μια προσπάθεια!

Μου κάνει επίσης εντύπωση η περίπτωση του φίλου sourdman. Έλαβα κανονικά ενημέρωση με e-mail για την ακύρωση της πτήσης στις 4/3 και επικοινώνησα μαζί τους στις 7/3. Μάλιστα επειδή τη μέρα που πετούσα αρχικά δεν υπήρχε διαθέσιμη πτήση της BA, μου πρότειναν τελικά να με προωθήσουν μέσω ATH (Α3) στο LHR (BA). Επιτέλους, πρώτη εντύπωση από Τ5 :banana:
 
aakunz":1lr75v6t said:
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων και εσφαλμένων πληροφοριών:

α) Η Olympic Air ανακοίνωσε τις ακυρώσεις σε διάστημα μεγαλύτερο των 14 ημερών, που αποτελεί το χρονικό όριο που την υποχρεώνει να προσφέρει αποζημιώσεις και φροντίδα στους επιβάτες της (reprotect κτλ.). Βάσει της συγκεκριμένης νομοθεσίας, στην περίπτωση που η εταιρεία ενημερώσει τον επιβάτη ότι ακυρώνεται μία πτήση της (πριν από το 14ήμερο που προηγείται της πτήσης), δεν έχει άλλη υποχρέωση εκτός από το refund.

Το πιο πάνω είναι ΛΑΘΟΣ :4:

Από τη στιγμή που η ακύρωση έγινε πριν από 14 ημέρες τουλάχιστον ΔΕΝ υπάρχει υποχρέωση ΧΡΗΜΑΤΙΚΗΣ αποζημίωσης.

Υποχρέωση για δωρεάν μεταφορά σε άλλη πτήση (reprotect) υπάρχει σε κάθε περίπτωση ακύρωσης, ανεξαρτήτως χρόνου ποροειδοποίησης (δες πιο πάνω ποστ μου με τη σχετική νομοθεσία)
 
Έχεις δίκιο. Το 14ημερο ισχύει μόνο για τις αποζημιώσεις.
 
rotomano":3msrxe33 said:
NFEEFE":3msrxe33 said:
Εχω την αισθηση οτι λογω του οτι η ακυρωση εγινε περισσοτερο απο 14 μερες πριν τη πτηση δε δικαιουσαι κατι.

Χρηματική αποζημίωση ΔΕΝ δικαιούται εάν η ενημέρωση για την ακύρωση γίνει τουλάχιστον 14 ημέρες πριν το ταξίδι.

Όμως δικαιούται θέσεις σε παρόμοια πτήση, και εάν δεν του βρουν την ίδια μέρα και δωρεάν ξενοδοχείο !!!!! Ίσως να το ζητήσεις να κάτσει και μια μέρα παραπάνω σε κάνα καλό ξενοδοχείο
!!!
Επίσης η νομοθεσία μιλάει για μεταφορά με τη "νωρίτερη δυνατή πτήση σε συγκρίσιμες συνθήκες", δηλαδή εάν υπάρχει θέση σε Μπίζνες, θα πρέπει να δωθεί μπίζνες !
Δεν χάνεις τίποτα να τηλεφωνήσεις στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, να κάνεις το παράπονό σου και να τους ρωτήσεις στο 210 891.6150


Η σχετική νομοθεσία ΕΔΩ:
Λοιπον, αρνουνται πεισματικα να μου δωσουν αυτες τις θεσεις και μου προσφερουν ως μοναδικη επιλογη την επιστροφη χρηματων. Με ταλαιπωρησαν αρκετα καθοτι μου ηταν δυσκολο να συνδυασω το εργασιακο μου ωραριο με τις πολυλεπτες αναμονες και συνομιλιες με την opodo και την Olympic γιατι φυσικα οταν γυρναω σπιτι τα γραφεια ειναι κλειστα. Εγω θα παρω τα λεφτα και θα κοψω τον λαιμο μου να βρω εναλλακτικη λυση αλλα 1. Η Ολυμπιακη (με οποιαδηπωτε ονομασια) εχει τελειωσει απαξ δια παντως για μενα και αλλα 7 ατομα του οικογενειακου μου κυκλου που καθε χρονο εδω και χρονια της εχουμε αφησει πολλα και για european αλλα και domestic flights και μαλλον το ιδιο ισχυει και με την opodo.
 
Top