Ακύρωση σε Aegean???

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.151
Likes
433
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Λοιπόν, παιδία έχω μια ερώτηση.

Έχω κάνει booking ένα εισιτήριο με την Aegean για τον Ιούλιο. Ίσως τώρα να πρέπει να το ακυρώσω. Στις σελίδες της η Aegean γράφει:

Κυρώσεις-Αλλαγές/Ακυρώσεις:

V/E/O Class: Επιτρέπεται αλλαγή ημερομηνίας, ανά πάσα στιγμή, με € 30.00. Σε περίπτωση μη εμφάνισης στο αεροδρόμιο (no-show), χρέωση € 30.00

Επιστροφή ναύλου (ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗ):

V/E/O/Z Class: Οποιαδήποτε στιγμή, δεν επιτρέπεται επιστροφή χρημάτων

Αυτό τώρα τι σημαίνει :?: Αν ακυρώσε το ταξίδι τότε δε θα πάρω δεκάρα πίσω :!: Αν πάλι δεν εμφανιστώ στο αεροδρόμιο θα με χρεώσουν 30 € ... δηλ. αν δεν εμφασιστώ στο αεροδρόμιο θα πάρω τα λεφτά μου πίσω και θα κρατήσουν 30 € ή θα με χρεώσουν 30 € και επιπλέον δεν θα μου επιστρέψουν τα χρήματα :?:

Θα στείλω και email στην Aegean, αλλά τελευταία άργησαν να μου απαντήσουν, γι΄ αυτό ρωτάω μήπως γνωρίζει κανείς από εσας :!:
 
Άκη, καλησπέρα.

Κανονικά αν δεν έχει εκδοθεί εισιτήριο δεν μπορούν να σε χρεώσουν. Βέβαια δεν ξέρω για κρατήσεις μέσω ίντερνετ αν έχουν άλλους κανόνες. Διάβασε προσεκτικά τους όρους.

Αλέξανδρος
 
Ap oti katalavainw Aki, den bories na pareis ta lefta sou pisw. Boreis omws na zitiseis allagi imerominias me tin analogi xrewsi. An enimerwseis egaira oti den 8a taksidepseis, tote den exeis xrewsi. Apla xaneis to eisitirio. Afto exei ginei me mena palaiotera. Voi8isa i oxi :?:
 
Δυστυχώς κι εγώ έτσι το καταλαβαίνω... για να δούμε τι θα γίνει :?: Αν θα πρέπει να το ακυρώσω ή όχι :?

thanks πάντως :great:
 
Aki, steile email ston IATA/TASSO. autos prepei na kserei. Kai ego etsi to kalabeno , alla mou fenete periergo.
 
Στην Α3 οι υπάλληλοι είναι εκτός τόπου και χρόνου όσον αφορά τέτοια θέματα.

Θα αναφέρω δύο περιστατικά :
:arrow: Πέρυσι είχα κλείσει εισιτήριο ATH-CHQ-ATH με ναύλο προσφορά και τελικά χρειάστηκε να κάνω αλλαγή. Τηλεφωνικά την έκανα τελικά και μου είπαν ότι στο αεροδρόμιο θα πληρώσω κάποια τέλη για την αλλαγή και θα μου κολλήσουν και το stickeraki με τις νέες πτήσεις... Πήγα στο εκδοτήριο και δεν μου ζήτησε τίποτα να πληρώσω αλλά μόνο μου κόλλησε το sticker (και εγώ φυσικά δεν είπα τίποτε για το αν πρέπει να πληρώσω κάτι κ.τ.λ.). Δεν ξέρω ποιος φταίει στη συγκεκριμένη περίπτωση πάντως εγώ δεν πλήρωσα λεπτό παραπάνω!

:arrow: Κάτι πιο παρόμοιο στην περίπτωση του Άκη : Είχα κλείσει για τον αδελφό μου για τα Χριστούγεννα ένα εισιτήριο ATH-CHQ-ATH (ναύλος προσφορά) αλλά τελικά το ακυρώσαμε καμιά 30αριά ώρες πριν. Και τώρα το Πάσχα έκανα κράτηση (κανονικός ναύλος) και πήγα στα γραφεία της Α3 στο Σύνταγμα με το ακυρωμένο εισιτήριο για να το "φτιάξω"! Μιλάμε η κοπέλα ήταν σε άλλο κόσμο πραγματικά. Δεν καταλάβαινε τι θέλω να κάνω με το εισιτήριο που έχω, δεν καταλάβαινε ότι έχω κάνει κράτηση,ήθελε να μου κάνει άλλη κράτηση, μου είχε σπάσει τα νεύρα! Τελικά της είπα να συγκεντρωθεί στη δουλειά της επιτέλους γιατί έχω και άλλες δουλειές και έφερε την προϊστάμενή της να νταραβεριστούμε! ΑΦού της εξήγησα με όσο πιο απλά λόγια μπορούσα τι θέλω να κάνω μου λέει το γαμάτο : Ότι πρέπει να πληρώσω και ακυρωτικά τέλη και τη διαφορά στους ναύλους! Εκεί τα πήρα στο κρανίο και της λέω ότι αυτό που μου ζητάει είναι τελείως παράλογο! Τελικά αφού τσακωνόμασταν για κανά 10λεπτο και είδε ότι δε μασάω μου εισέπραξε μόνο τη διαφορά στους ναύλους και μου είπε ότι το δέχεται μόνο επειδή υπάρχει η διαφορά στην τιμή, αλλιώς θα έπρεπε να περιμένουμε κάποιες μέρες για να δει πότε ακύρωσα, γιατί ακύρωσα κ.τ.λ.

Αυτά! Ενδεχομένως λίγο άσχετα με το θέμα αλλά έπρεπε να τα πω γιατί θα έσκαγα με την κατά τα άλλα σοβαρή Aegean!
 
AKH KALYTERA NA MHLHSEIS APEUTHEIAS ME A3 ME THN ATHINA H ME THN SKG STA TOWN OFFIC OMOS .
THA PROSPATHISO NA SE BOITHISO OSO MPORO PANTOS KAI THA ROTHSO SHMERA KIOLAS .
ALLA PES MOU EINAI E TICKET ?

OSO JERRY GIA AUTO POU EIPES KAMIA FORA MAS KSEFEUGEI KAI KAPOIOS POU PREPEI NA PLHROSEI PENALTY GIA TO TICKET TOU .
BEBAIA POLY SPANIA THA GINEI AUTO . ISOS KAI H KOPELA POU HSOUN ESY NA HTAN KAINOURGIA KAI NA MATHENE TORA TH DOULEIA .
YPOMONH KANTE BRE KAI LIGO
 
jerry":1urpd0zm said:
[ :arrow: Κάτι πιο παρόμοιο στην περίπτωση του Άκη : Είχα κλείσει για τον αδελφό μου για τα Χριστούγεννα ένα εισιτήριο ATH-CHQ-ATH (ναύλος προσφορά) αλλά τελικά το ακυρώσαμε καμιά 30αριά ώρες πριν. Και τώρα το Πάσχα έκανα κράτηση (κανονικός ναύλος) και πήγα στα γραφεία της Α3 στο Σύνταγμα με το ακυρωμένο εισιτήριο για να το "φτιάξω"! Μιλάμε η κοπέλα ήταν σε άλλο κόσμο πραγματικά. Δεν καταλάβαινε τι θέλω να κάνω με το εισιτήριο που έχω, δεν καταλάβαινε ότι έχω κάνει κράτηση,ήθελε να μου κάνει άλλη κράτηση, μου είχε σπάσει τα νεύρα! Τελικά της είπα να συγκεντρωθεί στη δουλειά της επιτέλους γιατί έχω και άλλες δουλειές και έφερε την προϊστάμενή της να νταραβεριστούμε! ΑΦού της εξήγησα με όσο πιο απλά λόγια μπορούσα τι θέλω να κάνω μου λέει το γαμάτο : Ότι πρέπει να πληρώσω και ακυρωτικά τέλη και τη διαφορά στους ναύλους! Εκεί τα πήρα στο κρανίο και της λέω ότι αυτό που μου ζητάει είναι τελείως παράλογο! Τελικά αφού τσακωνόμασταν για κανά 10λεπτο και είδε ότι δε μασάω μου εισέπραξε μόνο τη διαφορά στους ναύλους και μου είπε ότι το δέχεται μόνο επειδή υπάρχει η διαφορά στην τιμή, αλλιώς θα έπρεπε να περιμένουμε κάποιες μέρες για να δει πότε ακύρωσα, γιατί ακύρωσα κ.τ.λ.

Αυτά! Ενδεχομένως λίγο άσχετα με το θέμα αλλά έπρεπε να τα πω γιατί θα έσκαγα με την κατά τα άλλα σοβαρή Aegean!

Και για να ολοκληρώσω την ανικανότητα της συγκεκριμένης υπαλλήλου, να πω ότι φτάνοντας στο αεροδρόμιο ο αδελφός μου και πηγαίνοντας στο counter της Α3, του είπαν ότι η θέση του δεν υπάρχει!!! Διότι προφανώς η υπάλληλος αφού κόλλησε τα sticker, της πλήρωσα τη διαφορά, άφησε την κράτηση έτσι... Οπότε στο computer φαινόταν ότι δεν πήρα ποτέ το εισιτήριο παρότι το είχα στα χέρια μου! Και τελικά τον είχαν μέχρι τελευταία στιγμή, αν θα φύγει ή όχι και τελικά έφυγε!

Ε τώρα, μη μου πείτε ότι αυτό είναι "λογικό" λάθος :?: :?:
 
Τάσο σε ευχαριστώ. Πάντως από τον ΙΑΤΑ έμαθα ότι αν ακυρώσω μαλλον δεν θα πάρω τα λεφτά μου πίσω και σε περίπτωση no-show θα με χρεώσουν μάλλον μόνο τα € 30. :thx:

Πάντως, απλά ήθελα να το γνωρίζω, μιας και ακόμη δεν είναι τίποτε σίγουρο. Πάντως είναι e-ticket της Α3 στην κατηγορία Ο.
 
jerry":3bfv0eov said:
Στην Α3 οι υπάλληλοι είναι εκτός τόπου και χρόνου όσον αφορά τέτοια θέματα.


:arrow: Πέρυσι είχα κλείσει εισιτήριο ATH-CHQ-ATH με ναύλο προσφορά και τελικά χρειάστηκε να κάνω αλλαγή. Τηλεφωνικά την έκανα τελικά και μου είπαν ότι στο αεροδρόμιο θα πληρώσω κάποια τέλη για την αλλαγή και θα μου κολλήσουν και το stickeraki με τις νέες πτήσεις... Πήγα στο εκδοτήριο και δεν μου ζήτησε τίποτα να πληρώσω αλλά μόνο μου κόλλησε το sticker (και εγώ φυσικά δεν είπα τίποτε για το αν πρέπει να πληρώσω κάτι κ.τ.λ.). Δεν ξέρω ποιος φταίει στη συγκεκριμένη περίπτωση πάντως εγώ δεν πλήρωσα λεπτό παραπάνω!

Αυτά! Ενδεχομένως λίγο άσχετα με το θέμα αλλά έπρεπε να τα πω γιατί θα έσκαγα με την κατά τα άλλα σοβαρή Aegean!


Αν η ακύρωση έγινε περισσότερο από 24 ώρες πριν την πτήση, στο εσωτερικό και στα Booking Classes L, M, Y, δεν υπάρχουν ακυρωτικά.

Στις περιπτώσεις Χ class, το εισιτήριο είναι non refundable και οι κάθε αλλαγή χρεωνόταν, άσχετα με τη χρονική στιγμή που γινόταν.
 
Top