Τις τελευταίες μέρες, παρατηρώ ότι ελληνική κρατικοποιημένη τράπεζα, διέθεσε ένα σεβαστό ποσό για τον επανασχεδιασμό της εταιρικής της ταυτότητας, που εκτός από τον επανασχεδιασμό του λογοτύπου, περιλαμβάνει μία ευρείας έκτασης αναδιαμόρφωση της εσωτερικής και της εξωτερικής εικόνας των υποκαταστημάτων της. Τώρα διαβάζω ότι η ITA διέθεσε €290 εκατ. για να εξασφαλίσει τα δικαιώματα χρήσης του brand της Alitalia. Φαίνεται πως το κρατικό χρήμα εξακολουθεί να ρέει και στην ITA. Θα πει κανείς βέβαια, ότι είναι ένα brand που δεν το αφήνεις εύκολα, παρ' όλους τους αρνητικούς συσχετισμούς του.
Αυτό που μου προξενεί εντύπωση είναι το γεγονός ότι ολόκληρη SkyTeam, εξακολουθεί να παρουσιάζει την Alitalia ως μέλος. Δηλαδή, ξέρουν εδώ και αρκετούς μήνες ότι το μαγΑΖί πρόκειται να κλείσει και δε μπαίνει κανείς στον κόπο να κάνει την προετοιμασία και να την αφαιρέσει από τη λίστα μελών;
Καλά θα πάει κι αυτό.