spy1
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 23/06/2010
- Μηνύματα
- 217
- Likes
- 10
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- KLM
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
1) H Ιταλία διαθέτει τουλάχιστον άλλες δύο μεγάλες εταιρίες ανταγωνιστριες εντός Ιταλίας όπως η Meridiana, με στόλο 30 περίπου αεροσκαφών και την Air Italy. ΦΥσικά αν βάλουμε και την ΝΕΟΝ που είναι η Ιταλική εταιρία της Tui Fly, για πτήσεις σε προορισμούς εκτός Ιταλίας, τότε ναι είναι τελείως διαφορετικό από την συγχώνευση OAL & AEE.
2) H συγχώνευση OAL & AEE, δε σταμάτησε μόνο για την έλλειψη ανταγωνισμού, αλλά για τις μεθοδευμένες ενέργειες των δύο εταιριών στις οποίες προέβησαν πριν από την αναγγελία της πιθανής συγχώνευσής τους, με ένωση δρομολογίων, καρτελοποίηση τιμών εισητηρίων στις εσωτερικές πτήσεις κτλ. Μην ξεχνάμε ότι πριν καλά καλά ανακοινωθεί πιθανή συγχώνευση, η ΟAL ξεπούλησε το σύνολο των πτήσεών της εξωτερικού προς την ΑΕΕ. (Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία και μετά Αγγλία, σταμάτησαν εν μια νυκτί..... τα δε slot δόθηκαν, άγνωστο αν έγινε έναντι τιμήματος ή όχι προς την ΑΕΕ)!!!!
3) Η συγχώνευση των δύο εταιριών θα επέφερε έλεγχο της εσωτερικής αγοράς σε ποσοστό 90% από τη μια εταιρία. ΑΥτό δε συμβαίνει στην Ιταλιά!
ΆΛλωστε δεν βλέπω το λόγο για εμάς τους καταναλωτές, το λόγο να επιθυμούμε την ύπαρξη μονοπωλίου και όχι ύπαρξη ανταγωνιστσικών εταιριών. Σε τελευταία ανάλυση προς κέρδος δικό μας είναι.
Επομένως πριν δαιμονοποιήσουμε την όποια απόφαση, με το γνωστό αντιευρωπαϊκό αίσθημα που μας διακατέχει για οτιδήποτε στραβό γίνεται στην Ελλάδα, ας εξετάζουμε το σύνολο των δεδομένων.
2) H συγχώνευση OAL & AEE, δε σταμάτησε μόνο για την έλλειψη ανταγωνισμού, αλλά για τις μεθοδευμένες ενέργειες των δύο εταιριών στις οποίες προέβησαν πριν από την αναγγελία της πιθανής συγχώνευσής τους, με ένωση δρομολογίων, καρτελοποίηση τιμών εισητηρίων στις εσωτερικές πτήσεις κτλ. Μην ξεχνάμε ότι πριν καλά καλά ανακοινωθεί πιθανή συγχώνευση, η ΟAL ξεπούλησε το σύνολο των πτήσεών της εξωτερικού προς την ΑΕΕ. (Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία και μετά Αγγλία, σταμάτησαν εν μια νυκτί..... τα δε slot δόθηκαν, άγνωστο αν έγινε έναντι τιμήματος ή όχι προς την ΑΕΕ)!!!!
3) Η συγχώνευση των δύο εταιριών θα επέφερε έλεγχο της εσωτερικής αγοράς σε ποσοστό 90% από τη μια εταιρία. ΑΥτό δε συμβαίνει στην Ιταλιά!
ΆΛλωστε δεν βλέπω το λόγο για εμάς τους καταναλωτές, το λόγο να επιθυμούμε την ύπαρξη μονοπωλίου και όχι ύπαρξη ανταγωνιστσικών εταιριών. Σε τελευταία ανάλυση προς κέρδος δικό μας είναι.
Επομένως πριν δαιμονοποιήσουμε την όποια απόφαση, με το γνωστό αντιευρωπαϊκό αίσθημα που μας διακατέχει για οτιδήποτε στραβό γίνεται στην Ελλάδα, ας εξετάζουμε το σύνολο των δεδομένων.