Alitalia

  • Thread starter Thread starter LondonAkis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
1) H Ιταλία διαθέτει τουλάχιστον άλλες δύο μεγάλες εταιρίες ανταγωνιστριες εντός Ιταλίας όπως η Meridiana, με στόλο 30 περίπου αεροσκαφών και την Air Italy. ΦΥσικά αν βάλουμε και την ΝΕΟΝ που είναι η Ιταλική εταιρία της Tui Fly, για πτήσεις σε προορισμούς εκτός Ιταλίας, τότε ναι είναι τελείως διαφορετικό από την συγχώνευση OAL & AEE.
2) H συγχώνευση OAL & AEE, δε σταμάτησε μόνο για την έλλειψη ανταγωνισμού, αλλά για τις μεθοδευμένες ενέργειες των δύο εταιριών στις οποίες προέβησαν πριν από την αναγγελία της πιθανής συγχώνευσής τους, με ένωση δρομολογίων, καρτελοποίηση τιμών εισητηρίων στις εσωτερικές πτήσεις κτλ. Μην ξεχνάμε ότι πριν καλά καλά ανακοινωθεί πιθανή συγχώνευση, η ΟAL ξεπούλησε το σύνολο των πτήσεών της εξωτερικού προς την ΑΕΕ. (Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία και μετά Αγγλία, σταμάτησαν εν μια νυκτί..... τα δε slot δόθηκαν, άγνωστο αν έγινε έναντι τιμήματος ή όχι προς την ΑΕΕ)!!!!
3) Η συγχώνευση των δύο εταιριών θα επέφερε έλεγχο της εσωτερικής αγοράς σε ποσοστό 90% από τη μια εταιρία. ΑΥτό δε συμβαίνει στην Ιταλιά!

ΆΛλωστε δεν βλέπω το λόγο για εμάς τους καταναλωτές, το λόγο να επιθυμούμε την ύπαρξη μονοπωλίου και όχι ύπαρξη ανταγωνιστσικών εταιριών. Σε τελευταία ανάλυση προς κέρδος δικό μας είναι.

Επομένως πριν δαιμονοποιήσουμε την όποια απόφαση, με το γνωστό αντιευρωπαϊκό αίσθημα που μας διακατέχει για οτιδήποτε στραβό γίνεται στην Ελλάδα, ας εξετάζουμε το σύνολο των δεδομένων.
 
1) Η Air Italy και η Meridiana γίνοντε ένα. Η αγορά της Ιταλίας δεν έχει καμία σχέση με την Ελληνική γιατί δεν υποφέρει απο άγωνες γραμμές και νησιά (στο σύνολο).

2) Η συνχώνευση σταμάτισε για το ποσοστό αγοράς και γιατί ο ΔΑΑ είναι πανάκριβος κάτι που δεν απασχολεί την ΟΑ και την Α3 δεν φτένε αυτές για το κόστος όποτε το πράγμα κάνει μπάμ ότι είναι απόφαση του κ.....!

3) Καρτέλ έχει και η Star σε δρομολόγια εξώτερικου μεταξή βασίκων αεροδρομίων ''βάση'' αεροπορικών της Star η έρευνα εδώ και ένα χρόνο δεν έχει καταλήξει κάπου ενα περίεργο πράγμα!!

4) Η Εξαγορά της ΒΜΙ απο την ΒΑ θα δώσει μεγάλο έλενχο στην ΒΑ στο LHR το οποίο βάση νόμου δεν επιτρέπετε αλλά όμως και έκει δεν υπάρχει πρόβλημα ΒΑ είναι αυτή τι να κάνουμε!

Και τέλος δεν είναι το δικό μας αντιευρωπαϊκό αίσθημα αλλά το δικό τους ανθελληνικό αίσθημα για να μην υπάρχει ένας δυνατός εθνίκος αερομεταφορέας και να μην μπορεί να πατήσει στα πόδια του με τη καμία!
 
Kiwi Jumbo":3eqc4hdp said:
Δηλαδή οι 3-4 πόλεις πού εξυπηρετεί η easy μέσα στην Ιταλία απο κάθε πόλη είναι ανταγωνισμός??

Εσωτερικό δίκτυο Ryanair στην Ιταλία...

Bologna: Bari, Brindisi, Lamezia, Palermo, Trapani
Bari: Cagliari, Rome, Pisa, Genoa, Milan, Bologna, Verona, Venice, Trieste
Rome: Bari, Brindisi, Cagliari, Alghero, Trapani, Milan, Genoa
Brindisi: Rome, Pisa, Bologna, Venice, Verona, Turin, Milan
Pisa: Bari, Brindisi, Lamezia, Cagliari, Alghero, Palermo, Trapani
Milan (Bergamo): Rome, Pescara, Bari, Brindisi, Cagliari, Alghero, Trapani, Palermo, Lamezia
Trapani: Cagliari, Rome, Perugia, Ancona, Pisa, Bologna, Trieste, Venice, Verona, Parma, Genoa, Turin, Cuneo, Milan
Cagliari: Trapani, Rome, Bari, Pescara, Perugia, Pisa, Cuneo, Genoa, Parma, Venice, Trieste, Milan
Alghero: Rome, Ancona, Pisa, Parma, Verona, Venice, Milan
Pecara: Milan, Cagliari
Palermo: Verona, Venice, Pisa, Bologna, Milan

Μην γράφουμε ό,τι θέλουμε.
 
Αναφερόμουν στην easy και έχεις δίκιο δεν ήθελα να πω αυτο όμως, θέλω να δω 18 πόλεις απο τη Ρώμη και αλλές τόσες απο Μιλάνο που είναι και η βασική αγορά όχι τα περιφεριακά με τα περιφεριακά εκέι χέρω πολύ η Alitalia δεν προσφαίρει και τοοοοσους πολούς εσωτερικούς προορισμούς απο περιφεριακά αεροδρόμια οπότε σίγα τον ανταγώνισμο!

Alghero: Bologna, Torino.
Bari: Bologna, Torino, Venezia.
Bologna: Alghero, Bari, Catania, Napoli, Palermo, Lamezia Terme,
Brindisi: Venezia
Catania: Bologna, Firenze, Genova, Napoli, Pisa, Venezia.
Firenze: Catania
Genova: Catania, Napoli, Trieste.
Lamezia Terme: Bologna, Pisa, Torino, Venezia.
Napoli: Bologna, Catania, Genova, Palermo, Torino, Trieste, Venezia.
Palermo: Bologna, Napoli, Torino, Venezia.
Pisa: Catania, Lamezia Terme
Torino: Alghero, Bari, Napoli, Palermo, Reggio Calabria, Lamezia Terme,
Trieste: Genova, Napoli
Venezia: Brindisi, Catania, Napoli, Palermo, Lamezia Terme


Ορίστε ο ανταγωνισμός φοβερό 1-2 το πολύ 3 αεροδρόμια να συμπίπτουν μόνο....για την Ryanair!! (πόλεις που δεν αναγράφοντε είναι γιατί συνδέοντε μόνο με την Ρώμη και το Μιλάνο)
 
Kiwi Jumbo":35760ic9 said:
4) Η Εξαγορά της ΒΜΙ απο την ΒΑ θα δώσει μεγάλο έλενχο στην ΒΑ στο LHR το οποίο βάση νόμου δεν επιτρέπετε αλλά όμως και έκει δεν υπάρχει πρόβλημα ΒΑ είναι αυτή τι να κάνουμε!

Θα δώσει μεγάλο έλεγχο στην ΒΑ στο LHR, αλλά αρκετά μικρότερο από τον έλεγχο που έχει η Air France στο CDG, η Lufthansa σε FRA και MUC και η KLM στο AMS.
H ΒΑ ΔΕΝ ελέγχει και τόσο μεγάλο ποσοστό των slots στο Heathrow όσο πιστεύουν οι περισσότεροι.
 
Ναι μόνο που τώρα θα ξεπεράσει το 54% αλλά είπαμε ΒΑ είναι αυτή τi να τη κάνουμε και τις άλλες φυσικά AF, KL, LH!!!
 
Καλά γιατί μαλώνουμε; Υπάρχει κανείς που να νομίζει ότι η εσωτερική αγορά όλων των χωρών της ΕΕ δεν είναι κοντρολαρισμένη; Αυτό είναι ουτοπία. Τώρα με τα ποσοστά παίζουμε και πολιτικές χαράσσουμε. Ο κανόνας είναι ο ίδιος το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό. Γιατί μαλώνουμε για τους Ιταλούς ή τους Έλληνες….
European Domestic Markets
France, Air France 80%
Finland, Finnair 64%
Portugal, TAP 57%
Germany Luft 56%
Denmark, Cimber 47%
Norway, SAS 35%
Italy, Alitalia 36% Ryanair 14% easyjet 24%
Spain, Iberia 34%, Spanair 14% AirEuropa 14%
UK, BA 21% Flybe 29% easyjet 24% bmi 22%
Για Ελλάδα Α3 55% ΟΑ 41% Άλλες 4%
 
Η Α3 έχει μεγαλύτερο μερίδιο από την ΟΑ στο εσωτερικό? Πως γίνετε αυτό? Αφού η ΟΑ πετάει σε περισσότερες πόλεις! Όχι? :?
 
Η αγορά μετριέται με βάση τη χωρητικότητα του αεροσκάφους, την πληρότητα και την απόσταση της πτήσης. Προφανώς η Α3 με τα Α320 σε βασικούς domestic προορισμούς υπερέχει σε μερίδιο αν και με λιγότερος προορισμούς από την ΟΑ
 
Top