Alitalia

Για να είμαστε και δίκαιοι, δεν είναι εύκολα τα πράγματα, όσες προσπάθειες και να κάνουν.
Στο εσωτερικό έχουν πλέον τεράστιο ανταγωνισμό από τις δύο lowcost (easyjet, ryanair).
Επιπλέον έχουν τρομερό χάσιμο πελατών από το τρένο.
Το Ρώμη-Μιλάνο με το Frecciarossa, πλέον γίνεται σε 3 ώρες και ένα τέταρτο, από το κέντρο της Ρώμης στο κέντρο του Μιλάνου. Για να πας από κέντρο πόλης σε κέντρο πόλης (στο Ρώμη Μιλάνο πάντα) με το αεροπλάνο θες τουλάχιστον 5 ώρες (fiumicino-linate) ή ακόμα και 6 (fiumicino-malpensa), ακόμα κι αν έχεις μόνο τη χειραποσκευή.
Κάνουν και τις π.... τους, π.χ. νομίζες σε κάποια εσωτερικά ότι ταξιδεύεις με Alitalia, ενώ το έχει δώσει στη Ρουμάνικη Carpatair, που σε ταξίδευε με αεροσκάφος με τα χρώματα της Alitalia, αλλά με σημαιούλα ρουμάνικη αντί για ιταλική. Κι ευτυχώς δηλαδή που έγινε το τελευταίο ατύχημα στο Fiumicino χωρίς θύματα, κι έτσι απλά έπεσαν στα μάτια του πελάτη. Και πλέον, μέχρι νεωτέρας, μπλόκαραν τη συνεργασία με την Carpatair. Αν είχε νεκρούς το συγκεκριμένο συμβάν, δε νομίζω να ξαναταξίδευε εύκολα ιταλός μαζί τους.
 
Σε κάποιο άλλο άρθρο διάβασα ότι η υπόθεση αυτή πάει πίσω στο 2002, επί κρατικής ιδιοκτησίας. Προφανώς η νέα ιδιοκτησία πλέον αποφάσισε να ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα...
 
Kαλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω το εξής.. Τη μέρα με το περιστατικό στο fiumicino (όπου έκλεισε ένας διαδρομος εξαιτίας του ατυχήματος της wizzair) είχαμε καθυστερηση σε βραδινή πτήση προς Αθήνα με την alitalia 5 ώρες. έστειλα σήμερα claim στο email στα γραφεία τους στην Ελλάδα, και ζητάω (μέσω ενός εγγράφου που έχουν για αυτές τις περιπτώσεις) την νόμιμη αποζημείωση. Δε μας προσφέρθηκε τίποτα κατά την αναμονή, (γεύμα, τηλεφωνήματα, ξενοδοχείο), ούτε καν ενημέρωση είχαμε για αρκετές ώρες. Περιμέναμε χωρίς να ξέρουμε τι έχει γίνει.. Δε ζητησα συγκεκριμένο ποσό, απλά έγραψα πως ζητάμε (εγώ και ο συνταξιδιώτης μου) τη νόμιμη αποζημείωση που δικαιούμαστε. Έγραψα πως πέρα από την ταλαιπωρία, είχαμε και έξτρα έξοδα για φαγητό στο αεροδρομιο, τηλεφωνήματα σε συγγενείς που ανησυχούσαν, πήραμε ταξί όταν φτασαμε Ελλάδα λόγω της ώρας και χάσαμε και μια μέρα δουλειάς γιατί φτάσαμε πρωί εντελώς άυπνοι.. Τι μπορώ να περιμένω;
 
Ειδικός δεν είμαι,αλλά αφού το φταίξιμο δεν ήταν της εταιρείας δεν νομίζω ότι μπορείτε να περιμένετε και πολλά,αλλιώς θα πρέπει να καταβάλλουν όλες οι εταιρίες που πετούσαν από FCO και καθυστέρησαν, αποζημίωση..Εύχομαι να διαψευστώ...
 
Έχεις δίκιο σε αυτό αλλά άλλες πτησεις, νωρίτερα απτη δική μας που ήταν και πιο κοντά με το περιστατικό είχαν 1-2 ώρες καθυστέρηση, όχι 5.. Εμάς η καθυστέρηση ήταν αθροιστική γιατί προφανώς περιμέναμε να φτάσουν και άλλες πτήσεις για να βολευτούν κάποιοι με ανταπόκριση με τη δική μας. Άρα σε σημαντικό βαθμό ευθύνεται και η εταιρία. Και για τα παραπάνω, και επειδή δε μας παρείχε τίποτα μέσα σε αυτό το μεταμεσονύκτιο 5ωρο σε σχέση με άλλες εταιρίες που από το 2ωρο προσέφεραν γεύμα και συνεχή ενημέρωση..
 
Restructuring ανακοίνωσαν και οι Ιταλοί, μη διαφέρουν απ' τους υπόλοιπους. Το CAPA μας ενημερώνει σε δύο μέρη, δεν τους κόβω και πολύ ενθουσιασμένους απ΄τα πλάνα των Ιταλών. Το ρεζουμέ των πλάνων:
Air One will focus on point-to-point routes from Italian regions – specifically Sicily, Tuscany and the northeast – while Alitalia will focus on the hubs at Rome Fiumicino and the two Milan Airports.

The group will add international routes and, on a number of European destinations, it will increase its level of competition with LCCs. New pricing strategies may possibly increase the number of low fares with Alitalia, but will not fundamentally address the problem that it has a higher cost base than these competitors.

On long-haul destinations, its possible new routes will face less competition, but expansion of its intercontinental network will still leave Alitalia’s operations looking sub-scale in this segment.

Moreover, the addition of six long-haul aircraft raises questions about how these assets will be funded.
...
If, as seems likely, a growing number of domestic passengers shift from air to rail, it makes sense for Alitalia to develop partnerships with rail operators. The purpose of such relationships should be to maintain a relationship with these passengers and to facilitate their transfer onto the international air network. Collaboration between air and rail loyalty schemes should form part of these agreements.
...
Alitalia Loyalty is a new subsidiary company of the Group, formed in late 2012, dedicated to the development of Alitalia’s MilleMiglia frequent flyer programme. Under the Group’s 2013-2016 Plan, Alitalia aims to enhance the programme in a number of ways.

These are by growing the scheme’s membership, developing new ways to redeem miles on flights and other services, creating partnerships with banks and credit card companies, collaborating with a “coalition of many loyalty programmes” in order to increase opportunities to earn and redeem Alitalia miles, and improving communication with MilleMiglia members.
:arrow: http://centreforaviation.com/analys...-part-2013-2016-industrial-plan-part-1-118038
:arrow: http://centreforaviation.com/analys...ure-partnerships-and-loyalty-programme-118254
 
Τα ίδια χαρακτηριστικά της Νότιας Ευρώπης, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα η ΑΖ και έχουμε συρρίκνωση στο εσωτερικό -10,3% με 21 εκατ. επιβάτες και οριακή αύξηση 0,2% στο εξωτερικό με 31,1 εκατ επιβάτες
Για αυτό το λόγο αυξάνει τα δρομολόγια εξωτερικού από Οκτ. 2013 αρχίζουν
Bilbao AZ057 (3.5.7)
Krakow AZ489 (1.7)
London City AZ211 (daily)
Oran AZ799 (2.4.5)
Podgorica AZ7691 or AZ559 (x3)
Τον Νοέμβριο αρχίζει
Yekaterinburg AZ553 (3.5.7)
Δεκέμβριο αρχίζει
Montpellier AZ399 (4.7)
Ibiza AZ8327 (6)

Τέλος για το καλοκαίρι 2014 σχεδιάζει να αρχίσει Antalya,Djerba, Palma de Mallorca.
 
Top