alliances kai OA???

  • Thread starter Thread starter alexander
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

se poia alliance thelete tin NOA??

  • Star Alliance

    Votes: 1 100,0%
  • OneWorld Alliance

    Votes: 0 0,0%
  • SkyTeam

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    1

alexander

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
01/01/2003
Μηνύματα
1.876
Likes
14
Περιοχή
Jumpseat!
Website
axelphotography.tripod.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
apo to Skytrax:

STAR ALLIANCE EMERGES AS PASSENGERS FAVOURITE
---------------------------------------------------------------------
The Skytrax Alliance Survey closed 19th June 2003, with a total of
38,446 nominations. Airline passengers voted Star Alliance as the best
global Alliance. Star received 54 per cent of the nominations,
Oneworld in 2nd place with 20 per cent of nominations, and SkyTeam 3rd
with 19 per cent - the SkyTeam input less than 400 votes behind
Oneworld Alliance.

se poia alliance tha thelate na mpei i NOA
eseis poia alliance protimate kai giati???

egw proswpika tha epelega tin Star, giati exei ena poly kalo diktyo, megalo, kai san omilos einai poly kala organwmenos, se olous tous tomeis, toso tou marketing kai tou promotion (pou mporei na voithisei tin OA) oso kai tou management.
 
Oneworld....kata tin gnomi mou i kaluteri alliance.I O.A tha mporouse me tin cathay kai tin american na epektini kata polu to diktuo tis eno i star exei idi paaaaara polla meli kata tin gnomi mou.Skyteam...an itan ekei tha eixe pollous "antipalous" kai malista isxurous opos i alitalia .
 
kai ego eimai pio poly gia tin one world. ama i NOA tha ebene stin star allance o rolos tis tha eitan ekei tha eitan poly mikros – kathos ehei tosa mely. tha katandouse „regional carrier“ pou petaei tous epibates sta megala hub tis europis (FRA kai MUC ph.). ta taksidia gia Ameriki kai Apo Anatoli tha ta ta ekanan alles eteries (United kai Thai).
Stin oneworld tha mporouse na gini basi gia taksidia pros anatoli, kati pou tha eitan kalo kai gia ton eleutherio benizelo.
 
ontws symfwnw oti i Oneworld einai mallon pio idaniki apo tin Star apo tin apopsi twn ligoterwn melwn kai tou proterimatos twn taksidiwn gia anatoli, stin periptwsi pou i OA ta epanekinisei

alla edw den dexontousan olokliri Swiss pou tous parakalouse gonatisti, tha dexontousan tin OA?

gia skyteam den nomizw genika pws tha aksize
 
Γενικά έχω μάλλον κακή γνώμη για την Korean Air, κυρίως λόγω του κάκιστου δείκτη ασφαλείας της (δε θα πετούσα ποτέ μαζί τους...) και για το λόγο αυτό δε συμπαθώ ιδιαίτερα τη Skyteam. Βέβαια, είναι μια συμμαχία που δηλώνει ότι προτιμάει εταιρίες που έχουν ως hubs κάποια αεροδρόμια με μεγάλες δυνατότητες επέκτασης (π.χ. CDG, Seoul/Incheon), οπότε το Ελ. Βενιζέλος ίσως να τους τραβήξει την προσοχή. Αλλά είναι γεγονός ότι η Alitalia έχει πολύ σημαντική παρουσία στην Ελλάδα και η Air France δεν τα πάει και άσχημα, που σημαίνει ότι πιθανότατα δεν έχουν ανάγκη την ΟΑ. Επίσης, ήδη η παρουσία τους στη νότια και την ανατολική Ευρώπη είναι αξιοπρεπής (με AZ και CSA, αντίστοιχα). Άλλωστε και η Aegean σκεφτόταν τη Skyteam, αλλά μάλλον ούτε την Α3 είχαν ανάγκη (για ποιο λόγο άλλωστε; δε θα τους προσέφερε και τίποτε το ιδιαίτερο από πλευράς δικτύου...)

Η Star μου φαίνεται πληρέστατη από πλευράς αριθμού μελών και, επιπλέον, η θέση (και η εικόνα) της Lufthansa στην Ελλάδα είναι ισχυρότατη :!: Εξάλλου, η Star έχει και ένα εξαιρετικό δίκτυο προορισμών παγκοσμίως και δε νομίζω ότι θα της προσέφερε κάτι ιδιαίτερο η Ολυμπιακή (ή οποιαδήποτε άλλη ελληνική εταιρία).

Μένει, λοιπόν, η oneworld, η οποία πιστεύω ότι ψάχνει αεροπορικές εταιρίες (και εντός Ευρώπης) για να γίνουν μέλη της. Σ' αυτήν πάει η ψήφος μου, μόνο και μόνο αποκλείοντας τις άλλες δύο.

Βέβαια, η άποψή μου είναι ότι καμία συμμαχία δε θα θέλει να προσεγγίσει μια ελληνική εταιρία απλά και μόνο για να έχει πρόσβαση στην Ελλάδα και στα αεροδρόμια Αθηνών και Θεσσαλονίκης. Δεν είναι δα και τόοοσο μεγάλος ο πληθυσμός μας. Θα ενδιαφερθούν, όμως, για μια ελληνική εταιρία, εάν και εφόσον έχει ένα καλό δίκτυο που να συνδέει από τη μία πλευρά την κεντρική-δυτική Ευρώπη (ίσως και την Αμερική) και από την άλλη τα Βαλκάνια και τη Μέση Ανατολή (ίσως και την Ασία, για να μην πω και Αυστραλία). Και φυσικά, μόνο στην περίπτωση που η ελληνική αυτή εταιρία είναι υγιής, βιώσιμη και με δυνατότητες ανάπτυξης (ίσως η διστακτικότητα απέναντι στη swiss να είναι ακριβώς η όχι και τόσο καλή οικονομική κατάστασή της). Αν αυτά ικανοποιούνται, τότε μια παγκόσμια συμμαχία πιστεύω ότι θα ενδιαφερθεί και για την καλή θέση της Ελλάδας και για τις δυνατότητες του νέου αεροδρομίου της Αθήνας (αλλά και του Μακεδονία, με την αναβάθμιση που είναι σε εξέλιξη).

Το εύχομαι ειλικρινά, πάντως, να δούμε την ΟΑ σε μια συμμαχία μέσα στα επόμενα χρόνια, όχι μόνο για το καλό της ίδιας, αλλά και για το καλό των αερομεταφορών στην Ελλάδα γενικότερα. Η στασιμότητα τόσων χρόνων στην Ολυμπιακή έχει φέρει και μια σχετική στασιμότητα και διστακτικότητα και στις άλλες εταιρίες, που δεν πρόκειται ποτέ να μπουν σε παγκόσμια συμμαχία, αν δεν αναπτυχθούν και αυτές επαρκώς.
 
Nomizw oti sizitate askopa. Kamia elliniki etairia den mporei na mpei se kamia simmaxia giati aploustata apo ton dekembrio tou 2000 i FAA exei xaraktirisei tin Ellada ws xwra katigorias B apo pleuras safety ptutikwn protupwn (den exei sxesi me to security aerodromiwn). Auto den epitrepei amerikanikes etairies na exoun kamia apolitos sxesi me tis ellinikes. Den mporoun na kanoun oute ena aplo codesharing. Kai apo ti stigmi pou se kathe alliance iparxei kai mia amerikaniki etairia i eisodos se mia simmaxia ek twn pragmatwn apokleietai. Auto pou sas lew einai poli psagmeno kai de tha to diabasete se efimerides. Otan allaksei to kathestos auto ta ksanaleme. Auto einai ntropi gia tis ellinikes aerometafores kai den ftaine oi aeroporikes etairies alla oi epoptikoi foreis
 
se auto tha me endiefere, ti klassi ehoun i korea (korean air), i thailandi (thai air) kai i malaysia (malaysian airlines).

denpiseuo oti einai anoteres tis eladas
 
file alex opws anefera parapanw den exei na kanei me tis aeroporikes etairies. kaneis den amfisfitei to epipedo asfaleias ptisewn tis OA kai kathe ellinikis etairias. exei na kanei me to thesmiko plaisio elegxou safety kai ptutikwn protypwn kathe xwras diladi tin ipiresia politikis aeroporias . Sti katigoria B einai xwres opws Namimbia, Libui,Nigiria. Elpizw me tin sosti efarmogi kai elegxo twn JAR Ops i Ellada tha anavathmistei.
 
Mayday

pragmati...to thema pou anafereis fainete na exei ksexastei!!!!Olo eksaggelies apo ton upourgo oti tha anavathmistei i ellada ktlp alla pali mono logia! Ti egine me auti tin periptosi???

vevaia na anaferoume oti to idio provlima exei kai i Emirates kai giauto den mporei na arxisei ptiseis pros ameriki.Alla to na sugrinoume tin O.A me tin Emirates einai mallon atopo :D
 
mayday, καλά έκανες και μας θύμισες αυτή την πτυχή του θέματος. Νομίζω ότι η υπόθεση αυτή είναι λίγο-πολύ γνωστή σε όλους μας και είχε αναφερθεί στον τύπο τότε, αλλά έκτοτε δε διάβασα κανένα σχετικό νέο.

Μάλιστα, θυμάμαι ότι περίπου εκείνη την περίοδο είχε καταγραφεί ένα συμβάν με Α340-300 της ΟΑ στη Νέα Υόρκη, το οποίο είχε κράτηση ενός κινητήρα λίγο μετά την απογείωση. Βέβαια το αεροπλάνο γύρισε στο JFK με απόλυτη ασφάλεια και χωρίς κανένα άλλο πρόβλημα. Θυμάμαι, όμως, ότι στον ελληνικό τύπο είχε γραφτεί (μάλλον ως υπονοούμενο) ότι το περιστατικό αυτό ήταν μια αφορμή (όχι η πραγματική αιτία) για την υποβάθμιση της Ελλάδας από την FAA, προβάλλοντας τη δικαιολογία ότι η ΥΠΑ θα έπρεπε να κάνει αυστηρότερους ελέγχους κ.λ.π. Υπονοήθηκε, επίσης, σε ελληνικά έντυπα ότι η μάλλον απότομη αυτή αντίδραση της FAA σχετιζόταν και με το ότι η Ολυμπιακή (και κατ' επέκταση η ελληνική κυβέρνηση) προτίμησε ευρωπαϊκά αεροσκάφη για την αντικατάσταση των Β747-200 και όχι αμερικανικά...

Η ιστορία αυτή όπως καταλαβαίνετε είναι μεγάλη και θα παρακαλούσα όποιον θυμάται τα γεγονότα εκείνης της περιόδου καλύτερα, να με διορθώσει αν κάπου κάνω λάθος. Δυστυχώς δεν έχω κρατήσει τα σχετικά με το θέμα δημοσιεύματα.

Για να επανέλθουμε στο θέμα μας, όμως, πιστεύω ότι έτσι κι αλλιώς η ένταξη της ΟΑ σε μια παγκόσμια συμμαχία δεν πρόκειται να γίνει στο πολύ κοντινό μέλλον. Πρώτα πρέπει η εταιρία να συσταθεί στη νέα της μορφή, μετά να αποδείξει ότι μπορεί να είναι επιτυχημένη και βιώσιμη και αργότερα θα τεθεί σοβαρά το θέμα επιλογής συμμαχίας. Αν και, φυσικά, η διοίκηση της εταιρίας θα πρέπει να έχει το θέμα αυτό στις άμεσες προτεραιότητές της από το ξεκίνημα της νέας μορφής της εταιρίας.
 
Top