OA277
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 08/05/2003
- Μηνύματα
- 460
- Likes
- 25
- Περιοχή
- Athens/London U.K.
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EGLL
Τόσο η ΒΑ οσο και η ΑΑ, κάνουν μια προσπάθεια αυτήν την στιγμή, να συγχωνεψουν τις υπηρεσίες τους χωρίς όμως να υποφέρει το individual brand της κάθε εταιρείας. Ανάλογα προσπάθεια γίνεται και με την ΒΑ-ΙΒ.
Το προϊόν της ΑΑ και της ΙΒ, σε σχέση με αυτό της ΒΑ, ειναι αρκετά χαμηλότερα. Εδω και περίπου 6 μήνες η ΒΑ, έχει "στείλει" project managers να δουλέψουν με την ΑΑ και την ΙΒ, με σκοπό την βελτίωση του brand- που ειναι και το πιο δύσκολο πράγμα, γιατί δεν απαιτεί μόνο χρήματα. Απαιτεί και αλλαγή κουλτούρας σε μια εταιρεία.
Τα tablets ειναι κάτι που ήδη έχουν οι CSM/CSD/PSR, στην ΒΑ εδώ και ένα χρόνο. Εκτός απο τις ταξιδιωτικές συνήθειες ενός πελάτη, τα πληρώματα έχουν πρόσβαση και σε αλλού είδους πληροφορίες. Για παράδειγμα, involuntary upgrades, involuntary downgrades, compensation information, onward connections, etc. Επίσης το σύστημα δίνει την δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ των SCCM's για της επόμενες πτήσεις. Αν για παράδειγμα είμαι στο LED-LHR, και έχω έναν πελάτη που ταξιδεύει LED-LHR-JFK, και ο λόγος για τον οποίο ταξιδεύει ειναι ένας γάμος ή μια κηδεία, τότε έχω την δυνατότητα μέσω του iPad, να βάλω κάποια σημείωση στην κράτηση του πελάτη, έτσι ώστε το προσωπικό εδάφους αλλά και το επόμενο πλήρωμα να γνωρίζουν την κατάσταση και να δώσουν την κατάλληλη συμπεριφορά.
Το άλλο cost cutting solution μέσω πάντα του iPad, ειναι το onboard compensation, που μπορεί να δίνει ένας SCCM, για service recovery. Δίνεται η δυνατότητα miles, duty free vouchers etc.
Το tablet ειναι μόνο η αρχή. Οσον αφορά το υπόλοιπο προϊόν, και οι 3 εταιρείες συγχωνευουν όσο το δυνατόν περισσότερες υπηρεσίες- κυρίως αυτές που δεν έχουν front line staff. Τέλος απο τα μέσα του 2012, τα πληρώματα και των 3 εταιρειών, μετακομίζουν στα ίδια ξενοδοχεία στους διάφορους προορισμούς, με σκοπό πάντα την εξοικονόμηση.
ΟΑ277
Το προϊόν της ΑΑ και της ΙΒ, σε σχέση με αυτό της ΒΑ, ειναι αρκετά χαμηλότερα. Εδω και περίπου 6 μήνες η ΒΑ, έχει "στείλει" project managers να δουλέψουν με την ΑΑ και την ΙΒ, με σκοπό την βελτίωση του brand- που ειναι και το πιο δύσκολο πράγμα, γιατί δεν απαιτεί μόνο χρήματα. Απαιτεί και αλλαγή κουλτούρας σε μια εταιρεία.
Τα tablets ειναι κάτι που ήδη έχουν οι CSM/CSD/PSR, στην ΒΑ εδώ και ένα χρόνο. Εκτός απο τις ταξιδιωτικές συνήθειες ενός πελάτη, τα πληρώματα έχουν πρόσβαση και σε αλλού είδους πληροφορίες. Για παράδειγμα, involuntary upgrades, involuntary downgrades, compensation information, onward connections, etc. Επίσης το σύστημα δίνει την δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ των SCCM's για της επόμενες πτήσεις. Αν για παράδειγμα είμαι στο LED-LHR, και έχω έναν πελάτη που ταξιδεύει LED-LHR-JFK, και ο λόγος για τον οποίο ταξιδεύει ειναι ένας γάμος ή μια κηδεία, τότε έχω την δυνατότητα μέσω του iPad, να βάλω κάποια σημείωση στην κράτηση του πελάτη, έτσι ώστε το προσωπικό εδάφους αλλά και το επόμενο πλήρωμα να γνωρίζουν την κατάσταση και να δώσουν την κατάλληλη συμπεριφορά.
Το άλλο cost cutting solution μέσω πάντα του iPad, ειναι το onboard compensation, που μπορεί να δίνει ένας SCCM, για service recovery. Δίνεται η δυνατότητα miles, duty free vouchers etc.
Το tablet ειναι μόνο η αρχή. Οσον αφορά το υπόλοιπο προϊόν, και οι 3 εταιρείες συγχωνευουν όσο το δυνατόν περισσότερες υπηρεσίες- κυρίως αυτές που δεν έχουν front line staff. Τέλος απο τα μέσα του 2012, τα πληρώματα και των 3 εταιρειών, μετακομίζουν στα ίδια ξενοδοχεία στους διάφορους προορισμούς, με σκοπό πάντα την εξοικονόμηση.
ΟΑ277