Αμερικανικες αεροπορικες εταιριες στην Ελλαδα!

Εγγραφή
18/12/2004
Μηνύματα
119
Likes
0
Καποτες πετουσαν πολλες Αμερικανικες εταιριες στην Ελλαδα οπως η TWA, Pan Am, Tower και United, σημερα μονο Delta Air πεταει! Ποιος ειναι ο λογος αραγε? Μπορει να εχουν κλεισει η ΤWA, Pan Am και Tower αλλα υπαρχουν τοσες αλλες εταιριες!! Γιατι δεν επιλεγουν την Ελλαδα :?:
 
Πετά και η North American ...Η Tower ήταν charter,έκλεισε..Η Pan Am δεν είμαι σίγουρος ότι πετούσε αλλά και να πετούσε ήταν μέσω κάπου..οπότε φαντάσου ότι αντί να πετά με 727 μέσω κάποιας ευρωπαικής πόλης πετά με τον ευρωπαίο συνέτερο της που έχει hub σε κάποια απο αυτές τις πόλεις.Επίσης ο αριθμός των αμερικανών προς την Ελλάδα έχει μειωθεί πάρα πολύ και φαντάζομαι και ο αριθμός των Ελλήνων προς Αμερική μετά της νέες απαιτήσεις για βίζα. Πολλές εταιρίες έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για να έρθουν στην Ελλάδα όπως η continental και πρόσφατα η Νοrthwest αλλά μέχρι να γίνει το Open skies της EU με την Αμερική μην περιμένεις πολλά απο την ΥΠΑ (όσο υπάρχει η Ο.Α )
 
Min ksexnas kai tin World ;) pou eixe ptisis charter, prin na ksekinisi i Northamerican,

episis endiaferon, ta traffic rights KJFK-LGAT (LGAV) tis TWA ta "agorase" i American Airlines, masi me tin Trans World...

tora ama isxoune akoma... ?
 
Einai apolyta logiko na yparxei meiomenh epivatikh se sxesh me tis USA afoy logo toy Eyro skeftontai na erthoyn.
Gia na paron as poyme 100E tha prepei na dosoyn periopoy 130$!
Fantasteite ti oikonomikh epyvarynsh yfistantai polloi omogeneis gia na ertoyn sthn patrida toys.
 
Η μεγαλη κινηση αμερικανικων εταιρειων οφειλοταν και στην υπαρξη της αμερικανικης βασης. Η Panam ερχοταν με 747, μετα το κλεισιμο της βασης εβαλε για ενα διαστημα 732 απο Βερολινο και μετα το εκοψε. Επισης μπορω να θυμηθω schedule πτησεις της Transamerican με 747 και charter της Total Air με Tristar.
 
Και η American International (νυν Kalita) πετούσε στο Ελληνικό, καλοκαίρι του 1998, με 1-2 πτήσεις κάθε Παρασκευή και Κυριακή, προς JFK...
H World κάνει ακόμα charters LGAV-KJFK (πιθανον να έχει κάποια απο τα slots της Tower???)
Γνωρίζει κανείς τί ακριβώς έχει υπ'όψη της η Delta με το δρομολόγιο για KATL? Ερχόταν Ελληνικό για 2 χρόνια (αν θυμάμαι καλά) με ΜD11, και πέρυσι, μόνο το καλοκαίρι, γινόταν πάλι αυτό το δρομολόγιο, με Β763 (και πιό σπάνια με MD11)
 
Apo oti thimame san pio megalos se ilikia i TWA petage nonstop apo JFK kai eixe hub stin ATH 2x 727 pou sinexizan gia TLV-CAI-FCO...
I UA petage me 727 apo CDG , kai i AA apo FRA..
Meta ti bomba sto 727 tis TWA sto Elliniko kai ti piratia se ena cruasieroplio kai tin taxidiotiki odogia gia Ellada o aritmos ton Amerikanon turiston miothike para poli....
 
Επισης (τωρα που μου ηρθε) για ενα μεγαλο διαστημα η Express One εκτος απο τα 727 cargo που εφερνε, ερχοταν 2 (νομιζω) φορες τη βδομαδα με DC-10 και μαλιστα με γυναικες πιλοτους!!! :wink:
 
GP707":2zf7ky0o said:
Επισης (τωρα που μου ηρθε) για ενα μεγαλο διαστημα η Express One εκτος απο τα 727 cargo που εφερνε, ερχοταν 2 (νομιζω) φορες τη βδομαδα με DC-10 και μαλιστα με γυναικες πιλοτους!!! :wink:

Απόλυτο δίκιο! Την ξεχάσαμε αυτήν! Ερχόταν με τα OH-LHA, OH-LHD (ex-Finnair) και με το F-OKBB,όλα DC-10-30.Το LHA και το ΟΚΒΒ ήταν βαμμένα με τα πλήρη χρώματά της.
Tα 727 της,Γιώργο,έρχονταν για την DHL.
 
Top