Το MLA είναι 2000LX ή ΕΧ με winglet-sharklets;
Μία ακόμη απορία που έχω βρε παιδί μου... Πόσες εταιρίες VIP χωράει αυτή η ταλαίπωρη και στα πρόθυρα πτώχευσης χώρα;
- Μπορεί να κάνω λάθος χρονολογικά, γνωρίζω όμως τις παρακάτω εταιρίες. -
1. Είχαμε και έχουμε την Interjet με αξιόλογο αριθμητικά και ποιοτικά στόλο. Έχουν αεροπλάνα για τον φτωχό {CE-560 Ultra}, τον μεσαίο {CE-560XL/XLS} & τον πλούσιο επιχειρηματία {F2000EX - Embraer Legacy} + 3 ελικόπτερα που πλασάρονται στην Ελλάδα για VIP, ενώ ο υπόλοιπος κόσμος τα έχει για τηλεοπτικές καλύψεις...
2. Ήρθε μετά η Κ2 με δύο αεροπλάνα, ένα Legacy & ένα CE-560XLS.
3. Μετά η Gain jet με δεν ξέρω πόσα gulfstreams G-150 ή G-200, 450, 550, MD-80, 757, 737 {το ρημάδι της HOLA είναι αυτό
που έγραφαν οι εφημερίδες όταν πετούσε για την ΟΑ
}
4. Premier Aviation με εκείνα τα "πανέμορφα κουνούπια"...
Έχουμε και την Airlift που πέραν των AS-355, έχει δύο πραγματικά VIP ελικόπτερα τα Bell 430, αλλά αναφέρομαι σε εταιρίες με αεροπλάνα.
Τώρα από ποια πίτα της αγοράς προσπαθούν να φάνε; {Η ερώτηση είναι σοβαρή χωρίς υπαινιγμό κομπίνας χρησιμοποιόντας τη λέξη φάνε}
Σαν να μου φαίνεται ότι ο VIP χώρος στην Ελλάδα έχει κορεστεί και η ύπαρξη τόσο πολλών εταιριών δε θα βγει σε καλό. Κάποια από αυτές θα λυγίσει...