ΑΜΜΑΝ!!! Μας καλεί το καθήκον!!!

  • Thread starter Thread starter fotis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
συνέχεια από το προηγούμενο.....


Τρίτη 13 Μαϊου

Αφύπνιση στις 4:30. Γρήγορο ντους και απόπειρα(!) check out στη ρεσεψιόν.
Η διαφορά μας με τον ρεσεψιονίστ ήταν 9,5 δηνάρια τα οποία είχαν χρεωθεί στο δωμάτιό μου. Ήμουν 1000% βέβαιος ότι δεν είχα κάνει αυτή τη χρέωση διότι εξοφλούσα τα πάντα μετρητοίς. Αυτό που με πείραξε ήταν το "πλήρωσε τα γιατί δε φεύγεις από εδώ" ύφος του ρεσεψιονίστ. Ευτυχώς επικράτησε το δικό μου "δείξε μου την απόδειξη που υπόγραψα για τη χρέωση, γιατί θα πεις το δεσπότη Παναγιώτη" ύφος μου και έπειτα από (αρκετό) ψάξιμο βρήκε την απόδειξη την οποία μου έδειξε με περίσσιο χαμόγελο. Όταν όμως σύγκρινε την υπογραφή της απόδειξης με την δική μου υπογραφή στο check-in sheet και είδε ότι δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ τους, το χαμόγελό του εξαφανίστηκε... Κάποιος κύριος Willfort είχε χρεώσει στο δικό μου δωμάτιο τον δικό του καφέ.
Τέλος καλό, όλα καλά, κάναμε check out και 5 και κάτι και ξεκινήσαμε για το αεροδρόμιο αφού η πτήση μας (αρχικά για Λάρνακα και κατόπιν για Αθήνα) αναχωρούσε στις 7:00. Ευτυχώς που στο check in πρόσεξα ότι το tag στη βαλίτσα μου έγραφε Λάρνακα και όχι Αθήνα. Το επισήμανα στον υπάλληλο ο οποίος το διόρθωσε, άρα θα την παραλάμβανα στην Αθήνα (όπως και έγινε).
Το αεροδρόμιο είπαμε….. ούτε καν αδιάφορο.
Μικρό, άσχημο, με ελάχιστα μαγαζιά… Ο εφιάλτης του transit.
Στην πύλη 9 μας περίμενε ο Akamas, το Α320 (5B-DBB) της Cyprus Airways. Επιβίβαση από φυσούνα, πρώτη εντύπωση του Αkama καλή, πλήρωμα κακάσχημο αλλά χαμογελαστό. Δεύτερη επισταμένη ματιά για να δω αν υπάρχει το απαραίτητο για την πτήση αξεσουάρ......... και απογοήτευση πλήρης.
Ο Akamas δεν έχει υποπόδιο!!! :wall:
Πληρότητα ίσως κάτω του 30%. Push back ακριβώς στις 7:00, τροχοδρόμηση για το διάδρομο προσαπογείωσης περνώντας δίπλα από τα εγκαταλειμμένα αεροσκάφη της Iraqi τα οποία όμως (προς απογοήτευση του συμφορουμίτη seven4seven) ήταν στην άλλη πλευρά από αυτή που καθόμουν και δεν κατάφερα να φωτογραφίσω, ήρεμη απογείωση και πτήση στα 28000 πόδια (απ’ ότι είπε ο κυβερνήτης στη μοναδική ενημέρωση που έκανε).
Κατά τη διάρκεια της πτήσης και κάπου μέσα στη ζάλη του ύπνου μου καταλάβαινα πολύ μικρές αναταράξεις οι οποίες βοηθούσαν στο νανούρισμα. Η φωνή του κυβερνήτη να δέσουμε τις ζώνες μας γιατί αρχίζει η κάθοδος με ξύπνησε χωρίς να έχω καταλάβει πότε ανεβήκαμε και πότε κατεβήκαμε (55 λεπτά πτήση όλη και όλη, τι να καταλάβει κανείς). Ο χυμός που βρήκα δίπλα μου ήταν για μένα μια ευχάριστη έκπληξη. Το μοναδικό που μοιράστηκε, αλλά εκείνη τη στιγμή μάλλον και το μοναδικό που ήθελα.
Με τα πολλά προσγειωθήκαμε στο αεροδρόμιο της Λάρνακας και μας παρέλαβε το λεωφορείο που μας μετέφερε στο κτίριο. Εκεί μία και μοναδική υπάλληλος προσπαθούσε να εξυπηρετήσει περίπου 35-40 transit επιβάτες. Με πολλή καλή θέληση από την υπάλληλο και με ακόμα περισσότερη από τους επιβάτες, πήραμε τις κάρτες επιβίβασης και περάσαμε στην αίθουσα-δωμάτιο για να περιμένουμε να μας παραλάβει άλλο λεωφορείο και να μας οδηγήσει στις αίθουσες αναχωρήσεων.

AMM-LCA
CY403

Αεροσκάφος: Α320 (5B-DBB) αδιάφορο 6,5/10
Πληρότητα: 30%
Θέση: 11Α (έξοδος κινδύνου)
Seat Pitch:έξοδος κινδύνου, άρα εκτός συναγωνισμού
Φαγητό: μόνο χυμός, υπάρχουν και χειρότερα (low cost) 5/10
Πλήρωμα: Άσχημο αλλά χαμογελαστό 6,5/10
On time: Εγγλέζοι στο ραντεβού τους 10/10
IFE: Νομίζω ότι έπαιξε «Φιλαράκια» (για 55 λεπτά ούτε καν χρειαζόταν) 8/10
Σύνολο: 7/10

Θα ξαναπετούσατε μαζί τους;
Αν δε γίνεται αλλιώς







......Ευτυχώς ο χρόνος ανάμεσα στις δύο πτήσεις ήταν μιάμιση ώρα, που σημαίνει ότι αν αφαιρέσουμε το χρόνο παραλαβής των νέων καρτών επιβίβασης και του μπες βγες από/στο αεροπλάνο, δεν περίσσευε πολύς χρόνος για να βαρεθούμε στο, φτωχό πλην τίμιο, αεροδρόμιο της Λάρνακας.
Επιβίβαση από την πύλη 7, όπου πριν από εμάς επιβιβαζόταν η πτήση CY418 για Παρίσι μέσω Θεσσαλονίκης. Η δική μας πτήση ήταν on time αλλά κάποιοι επιβάτες της πτήσης Λάρνακα - Θεσσαλονίκη/Παρίσι δεν ήταν on time και καθυστέρησαν τη δική μας επιβίβαση.
Τελικά η επιβίβασή μας ξεκίνησε στις 9:30, η οποία ήταν και η ώρα αναχώρησής μας. Το λεωφορείο μας μετέφερε στο Agapinor A320 (5B-DAW). Αυτή τη φορά το πλήρωμα ήταν γλυκύτατο, ομορφότατο και με χαμόγελο να το ερωτεύεσαι. Προσεγμένο εσωτερικό του αεροσκάφους (το εσωτερικό του πληρώματος δεν το είδα), με άνετο seat pitch στην 14Α, αλλά.........χωρίς υποπόδιο :wall: .
Επίδειξη σωστικών μέσων από τις οθόνες και push back στις 10:00 αντί για τις 9:30. Ομαλότατη απογείωση, μηδέν ενημέρωση από τους κυβερνήτες και μοίρασμα εφημερίδων από το πλήρωμα.
Αυτή τη φορά δεν πήρα εφημερίδα γιατί ο «Κύρηξ» και ο «Φιλελεύθερος» δεν μπορούσαν να συνοδεύσουν αρμονικά το κουτί που μας έφεραν για πρωινό και περιείχε ένα κρουασάν ζαμπόν τυρί (νόστιμο), ένα μπισκότο πασαλειμένο με σοκολάτα (άνοστο), ένα ποτηράκι νερό και ποτήρι για καφέ.
Πτήση χωρίς ούτε μία ανατάραξη, χωρίς ούτε ένα κενό αέρα και ύπνος μέχρι τη Νάξο και την Πάρο. Ξύπνημα από τα λόγια του κυβερνήτη ο οποίος επιτέλους(!) μας ενημέρωσε ότι αρχίσαμε την κάθοδο και ότι αριστερά μας βλέπουμε τη Νάξο και την Πάρο και δεξιά μας τη Μύκονο (για τον Τζων Τζων Γαλάτη δεν είπε κάτι, άρα πρέπει να ήταν στην Αθήνα).
Μετά από περίπου 20-25 λεπτά οι ρόδες του Agapinor ακουμπούσαν στο διάδρομο του Ελ. Μπένι.
Πέρασμα πάνω από την Αττική Οδό και γραμμή για το stand Α13 (νομίζω) όπου περιμέναμε ένα πεντάλεπτο για να «ξεπαρκάρει» μια άλλη Cyprus.


LCA-ATH
CY312


Αεροσκάφος: Α320 (5B-DAW) Καλό 8/10
Πληρότητα: 70-75%
Θέση: 14 A
Seat Pitch: Καλό 8/10
Φαγητό: Έχουμε φάει και καλύτερα 6/10
Πλήρωμα: Γλυκύτατο 8/10
Οn time: 30 λεπτά καθυστέρηση 6/10
IFE: «Φιλαράκια» 7/10
Σύνολο: 7/10

Θα ξαναπετούσατε μαζί τους;
Γιατί όχι;





μείνετε μαζί μας για να δείτε στο επόμενο (τελευταίο) επεισόδιο:
εντυπώσεις από το ταξίδι,
εντυπώσεις από τις πτήσεις,
τι μας έλειψε,
συμβουλές και προτάσεις για όσους επισκεφτούν αυτή τη χώρα




συνεχίζεται...
 
ΑΜΜΑΝ !!! Μας καλεί το καθήκον!!!

συνέχεια από το προηγούμενο...

τι μας έκανε εντύπωση:
- ο "όλα τα λεφτά" Παλαιστινιορδανός ταξιτζής Hasem,
- η Πέτρα,
- η έντονη παρουσία του στρατού σε κάθε σημείο της χώρας,
- τα αναρίθμητα μπλόκα της τροχαίας στο δρόμο προς/από Πέτρα και
- η σταθερή δύναμη που φροντίζει για όλα και ονομάζεται Αγγελική!!!

Το Αμμάν σαν πόλη μου φάνηκε άσχημη.
Δε νομίζω πως χρειάζεται περισσότερο από δύο βράδια παραμονή σ’ αυτή την πόλη. Μία μέρα άφιξη, άλλη μία μέρα για αδιάφορα ψώνια (κυρίως σουβενίρ) από την μάλλον αδιάφορη αγορά της Downtown θαρρώ πως είναι αρκετά.
Δυστυχώς λόγω χρόνου δεν κατάφερα να πάω στη Νεκρά Θάλασσα. Απ’ ότι φάνηκε όμως από τα λεγόμενα όσων συναδέλφων διάλεξαν να πάνε στη Νεκρά Θάλασσα αντί για την Πέτρα, μάλλον δεν έχασα και κάτι σπουδαίο.
Απ’ ότι μας είπε ο Hasem πολύ καλή εκδρομή είναι να κάνει κάποιος σαφάρι με τζιπ στο Βαντιράμ. Δεν ξέρω αν ισχύει, αλλά εμπιστεύομαι Hasem.
Αν πάντως βρεθείτε στην Ιορδανία πρέπει να γνωρίζετε ότι θα τιμωρηθείτε με τρία χρόνια φυλάκιση αν βρίσετε τον Βασιλιά!!! Γι’ αυτό λοιπόν προσοχή στις κουβέντες σας.
Αν ταξιδεύετε με κάποιον που τον λένε Νίκο φροντίστε να τον φωνάζετε Νικόλα, Νικολάκη, Βασίλη, Γιώργο ή όπως αλλιώς θέλετε. Νίκο στη γλώσσα τους σημαίνει γαμ...@#%$&%$...άω. Επίσης αποφύγετε να προφέρετε στα ελληνικά τον αριθμό εικοσιοκτώ γιατί ακούγεται σαν νικοσοχτώ. Οχτώ σημαίνει αδελφή. Καλό είναι λοιπόν να μην πείτε σε Ιορδανό την απαγορευμένη λέξη για την αδελφή του.
Μπορείτε βέβαια άνετα και περήφανα να φωνάζετε «Μαλα...@%$$^...κία Ιορδανία». Μπορεί και να σας παρασημοφορήσει ο Βασιλιάς γιατί μεταφράζεται ως «Βασιλεία Ιορδανία».
Για φαγητό προτείνω ανεπιφύλακτα το «Diwan Al-Sultan Ibrahim Restaurant» στο ισόγειο του ξενοδοχείου Ocean Hotel.
Μην απογοητευτείτε από τη «φτωχή» είσοδο. Προχωρήστε όσο πιο μέσα μπορείτε και θα βγείτε στην «αυλή». Αξίζει τα λεφτά του. Επίσης, δε χρειάζεται να παραγγείλετε. Απλά πείτε τους «σαφάρ γιουνανία» (που σημαίνει ελληνική πρεσβεία) και αφήστε τους να σας φέρουν ότι αυτοί νομίζουν (δηλαδή τα πάντα), με κόστος 100 περίπου δηνάρια για 4 άτομα. Μη λησμονήσετε να παραγγείλετε «argile» (προφέρεται αργγίλε) διαλέγοντας τη γεύση της αρεσκείας σας.

Τι μου έλειψε από το ταξίδι:
-δεν κατάφερα, δυστυχώς, να συναντήσω τον Βασιλιά Abdullah (όχι ότι είχα όρεξη να δω τα μούτρα του αλλά θα ήταν ευκαιρία να συναντήσω την πανέμορφη Παλαιστινιακής καταγωγής σύζυγό του Ράνια).
-φυσικά.....το υποπόδιο.

Εντυπώσεις από τις πτήσεις:
-Η Royal Jordanian με εξέπληξε ευχάριστα. Ολοκαίνουριο αεροσκάφος (ή τουλάχιστον έτσι έδειχνε), χαλαρή πτήση και πολύ καλό service. Αν είχε και υποπόδιο...
Μη διανοηθείτε βέβαια να τολμήσετε πολύωρο transit στο Queen Alia International Airport.

-Η Cyprus Airways ήταν αυτό που πάντα είναι. Να την πω αδιάφορη, να την πω άχρωμη, να την πω προβλεπόμενη...
Ίσως όλα αυτά μαζί. Όχι ότι πήγε κάτι στραβά (εκτός της έλλειψης υποποδίου, σύντροφε πράχτορα), απλά ήταν σα να λείπει η φέτα λεμόνι από το τζιν τόνικ (ή κάπως έτσι τέλος πάντων).


Αντί επιλόγου...

Ο Ντιούι (χωρίς τον Χιούι και τον Λιούι αυτή τη φορά) ειλικρινά σας ευχαριστεί που μοιραστήκατε μαζί του αυτό το ταξίδι και θα χαρεί να σας δει σε κάποια από τις επόμενες πτήσεις του.
Και μην ξεχνάτε να χαμογελάτε!!!
 
Να σου πω, είσαι σίγουρος πως ο ξεναγός σας δεν λεγόταν Ατίφ; Ο ξεναγός μας, με σπουδές αγγλικής φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, μας είχε πει να μην πούμε τις παρακάτω λέξεις: Νίκο, Εικοσιοκτώ, Χαρά, Φως, Γενική Ιατρική.
 
Δεν είναι ξεναγός. Ταξιτζής είναι και απ' ότι μας είπε θέλει πάρα πολύ να έρθει στην Ελλάδα, άρα δεν έχει έρθει μέχρι τώρα.
Για το "φως" και για τη "γενική ιατρική" δε μας ανέφερε κάτι; Τι σημαίνουν; (δεκτά και πμ :D )
Ο Ατίφ σας τραγουδούσε τη "λυγαριά";
 
Αγαπητέ fotis, υπέροχη η καμήλα γονατισμένη μπροστά στο επιβλητικό μνημείο της Πέτρας. Σας ευχαριστούμε που την μοιραστήκατε μαζί μας.

δικός σας
 
Top