Αναγνωριση αεροσκαφους!!!

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.979
Likes
3.823
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
http://www.airliners.net/open.file/478574/L/
Μηπως εχει κανεις πληροφοριες για το DC-6 ή DC-7 που φαινεται στο φοντο της φωτο? Πρεπει να ηταν stored στον 03/21 απο το 1972 εως το 1974.
 
Πιθανότατα είναι DC-7 χωρίς άλλες λεπτομέρειες αφού και η φωτογραφία δεν βοηθάει.. :(
 
mikro mou fenetai gia dc-7 pistevw prepei na einai dc-4
 
Σοβαρευτειτε!!!!
Δεν ρωτησα να μου κανετε υποθεσεις. Ειναι ή DC-6 ή DC-7. Το πιθανοτερο να ειναι 7αρι. Ρωτησα αν ξερει κανεις λεπτομερειες, οχι να μου απαντατε "μαλλον ειναι DC-6" "μαλλον ειναι DC-4" κλπ. Αν το ξερει καποιος το γραφει αλλιως μη γεμιζουμε ανουσια posts!!!
 
GP707 duskola vazeis hehehehehehe den fenetai re c polu tholi einai anyway
 
Το φόρουμ ΔΕΝ είναι chat!!!!!! Δεν είναι αναγκαίο ότι μας έρχεται να το γράφουμε. Μετά την παρατήρηση του GP707 γιατί τώρα το παραπάνω ποστ; Πόσες παρατηρήσεις σου έγιναν από τους συντονιστές! Λίγο πιο χαλαρά, μιας και είναι οι πρώτες σου μέρες στο φόρουμ και δε θέλω να αρχίσεις εδώ με αποβολή από το φόρουμ.

Διάβασε:
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=2141
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=145

ΣΥΝΕΧΙΑ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟΥ GP707.

Όποιος ξέρει = γράφει
Όποιος ΔΕΝ ξέρει = ΔΕΝ γράφει
 
Φίλε Γιώργο,

Έχοντας δει την φώτο στο airliners.net εδώ και 1½ χρόνο περίπου είχα ψάξει μανιωδώς για να ανακαλύψω την πραγματική ταυτότητα του DC-6 ή 7 (όπως αναρωτηθήκατε και εσείς).

Από τα στοιχεία της ΥΠΑ γνωρίζουμε ότι η πλειονότητα των DC-6Β ακυρώθηκαν από το ελληνικό νηολόγιο τον 08/1972.

Ένα συγκεκριμένο το SX-DAD c/n.45539 και l/n.1010 πουλήθηκε στην αμερικανική εταιρεία Concare A/c Leasing ως Ν111AD και αργότερα την ΠΑ της Γουατεμάλας (Fuerza Aérea Guatematelca) και πήρε κωδικό FAG926. Μετέπειτα μετατράπηκε σε Cargo παίρνοντας το χαρακτηριστικό τύπο DC-6BF και πολιτικό νηολόγιο πλέον TG-WOP.

Αν συγκρίνουμε την πρώτη και την δεύτερη φώτο του airliners.net μπορούμε να πούμε ότι βρισκόμαστε πολύ κοντά στην ταυτοποίησης αλλά όχι 100%. Αν είναι έτσι, διατήρησε τα ίδια χρώματα για τόσα χρόνια; Τι χρώματα έφερε με την FAG; Ποιά ήταν η «καριέρα» του με την Concare A/c Leasing και ποιοι η χρήστες του (Leasers) στις ΗΠΑ αφού η Concare A/c Leasing ΔΕΝ είναι ο χρήστης. Πότε έφυγε από την Ελλάδα για να γίνει Ν111AD; Γνωρίζουμε πολλές περιπτώσεις αγοράς αεροσκαφών – αλλαγής νηολογίου αλλά όχι απαραίτητα και τόπου ή ένα αεροσκάφος να νηολογείται και να φεύγει μετά από αρκετό καιρό (γραφειοκρατία / τεχνικοί λόγοι).

Πολλά τα νέα ερωτήματα! Πάντως τον 06/2000 επιβίωνε σε αποθήκευση στο MGGT αν και έχει αναφερθεί πως έχει διαλυθεί το 2004. Η έρευνα συνεχίζεται και δεν πρόκειται για το μοναδικό πρόβλημα πραγματικά είναι παρά πολλά τα αεροσκάφη με τόσο ή και περισσότερο μπλεγμένες ιστορίες.

The truth is out there 8)
 
... και άλλη μία φώτο του TG-WOP που ξέχασα.
 
Kai gia tnv istoria voila mia foto tou me to original livery... :P ;)
 
Και εγω στην αρχη κατευθυνθηκα προς την πιθανοτητα να ειναι ex-ΟΑ αλλα αυτο το ασημι livery σε ολη την ατρακτο με παραξενεψε. Λες να βαφτηκε ολο ασημι για να πουληθει? Τοο much για DC-6!!! Και εξ'αλλου το TG-WOP ειναι και αυτο λευκο με γαλαζια ριγα. Να το ξαναβαψανε ολο λευκο παλι, απο ασημι???. Φυσικα οι ημερομηνιες ταιριαζουν αλλα απο πληροφοριες που εχω το αεροπλανο αυτο εμεινε τουλαχιστον 2 χρονακια εκει!!! Αυτο λοιπον που με παραξενευει στα λεγομενα σου ειναι το χρωμα ολου του αεροπλανου.
Υπαρχει παρ'ολα αυτα μια μικρη πιθανοτητα το αεροπλανο που φαινεται στον 03/21 να μην ειναι ασημι αλλα λευκο και ενω υπαρχει πολυ καλος ηλιος στο DC-8, να υπαρχει συννεφο πανω απο το DC-6 και φαινεται σκοτεινο!!!! :?
Τελος το Ν111AD σαν livery ηταν λευκο με κοκκινη cheatline (Ζantop).
 
Top