nikos_k.
Business-Class-Member
CONFIG2":vrx363pp said:Τεχνικα, μπορει να συμβει το εξης. Και δεν αναφερομαι στο συγκεκριμμενο περιστατικο.
Με το που χανεται ο ενας κινητηρας, αυτοματα χανεται το Bleed του κινητηρα αυτου. Αυτοματως, κλεινει και το pack (air condition) του κιντηρα αυτου. Ομως τυχαινει πολλες φορες, το μεγαλο και αποτομο demand, να προκαλεσει pack trip off της δευτερης pack (εχει δυο). Αν δεν γινει reset, η δεν ενεργοποιηθει η πρωτη, το αεροσκαφος αποσυμπιεζεται αμεσα.
Σύμφωνα με τα JAR´s το αεροσκάφος πρέπει να είναι σε θέση να πετάει με ένα pack και να μην υπάρχει πρόβλημα στην τροφοδοσία της καμπίνας με αέρα.
Επίσης τι εννοείτε με άμεση αποσυμπίεση; Rapid decompression;
Για να συμβεί αυτό πρέπει να ανοίξει τρύπα στην άτρακτο του αεροσκάφους!
Και ειδικά στην κάθοδο το μόνο που μπορώ να φανταστώ εγώ με το σύστημα συμπίεσης είναι να μπλοκάρουν οι outflow valves και το αεροσκάφος να έχει σταθερά ένα cabin altitude γύρω στα 8000 πόδια. Οπότε οι μάσκες δεν πέφτουν!
Άρα μήπως το πρόβλημα στο συγκεκριμένο περιστατικό ήταν καθαρά οι μάσκες; Οι οποίες έπεσαν χωρίς ίσως να χρειάζεται και μετά δεν παρείχαν και οξυγόνο...