Thanasis_U2
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 19/03/2006
- Μηνύματα
- 1.193
- Likes
- 0
- Περιοχή
- Krakow
- Website
- taxidiarapsyxh.wordpress.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- WZZ
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EPKK
- YAHOO
- thanasis172003@yahoo.gr
Απρίλιος, κι καθόμουν στην εστία ψάχνοντας κάποιο τρόπο για να πάω στην Βαρσοβία για την συναυλία του μοναδικού Elton John. Αεροπορικός από Κρακοβία για Βαρσοβία, χμμμ, καλό αλλά 30 ευρώ δε γουστάρω να πληρώσω. ICE? Δε τρελάθηκα ακόμα να σκάσω 40 ευρώ για να πάω με τα άθλια βαγόνια του PKP προς Βαρσοβία.
Ο συνδυασμός με κάποια ενδιάμεση πόλη? Γιατί όχι! Ακούγετε υπέροχη ιδέα.
Για να δούμε τι έχουμε, από Κρακοβία όχι κι τίποτα σπουδαίο, αλλά από το hub της φούξιας (W!zz Air δε!) στο Κατοβίτσε είχαμε ποίκιλες επιλογές. Η καλύτερη? KTW-CRL (Charleroi-Brussels South) & CRL-WAW. Αλλά να πάω Βέλγιο μόνο για λίγες ώρες? Αμαρτία ρε γαμώ το, τόσο λίγο για να γευτώ τις υπέροχες μπύρες. Ας το κάνουμε 2ήμερο το ταξίδι κι μετά πάμε Βαρσοβία!
27 Μαΐου. Ξυπνάμε πρωί πρωί για να πάμε στο σταθμό του τρένου της Κρακοβίας, για να πάρω το τρένο για Katowice. Μιας κι πάμε με low budget, επιλέγουμε το Inter Regio για το ταξίδι μας, κι με 10 ζλότυ κι 1 ½ ώρα έφτασα στο πανάθλιο σταθμό των τρένων στο Katowice. Ένας από τους σταθμούς ορόσημο στην δεκαετία 70 κ 80, τώρα εκτός από αργοπορημένα τρένα, έβρισκες μεθυσμένους, βρώμιες, δυσοσμίες κι χίλια αλλά πράγματα που περήφανο δε με κάναν. Μιας κι το λεωφορείο για το αεροδρόμιο το είχα σε μια ώρα, αποφάσισα να κάνω μια βόλτα στην πόλη, για καφέ με μια φίλη μου που σπουδάζει εκεί.
Το Katowice ξεκίνησε την αναπαλαίωσησε πολλά παλιάκτήρια, φτιαγμένα ακόμα από την εποχή της Πρωσίας, κι με γρήγορα ρυθμό πάντως.
Η ώρα πέρναγε όμορφα, αλλά είχα κι ένα λεωφορείο να πιάσω. Φιλιά, αγκαλιές κι δρόμο με το λεωφορείο για το αεροδρόμιο. Η ποιο φθηνή λύση για να πάει κανείς στο αεροδρόμιο Katowice-Pyrzowicze είναι με το λεωφορείο του PKM Katowice (γραμμή LOTNISKO), άλλα κι λίγο τσουχτερό για τα πολωνικά δεδομένα, γύρω στα 5 ευρώ.
H άφιξη στο αεροδρόμιο έγινε ακριβώς 2 ώρες πριν την πτήση, στην 1 το μεσημέρι. Μιας κι είχα κάνει e check in κι είχα μόνο μια χειραποσκευή , πήγα να χαζέψω στο καλύτερο μέρος σε ένα αεροδρόμιο (το οποίο το υπερσύγχρονο αεροδρόμιο Αθηνών δε έχει) το observation deck. Η κίνηση για ένα τέτοιο αεροδρόμιο είναι μικρή σχετικά
Ένα Α321 της Nouvelair από τυνήσια
Embraer της Cirrus από Φρανκφούρτη
Και την νεοσύστατη Πολωνική εταιρία Charter Enter Air με ένα Β735
Μετά από κάνα μισάωρο χαλάρωμα εκεί, άρχισα το περπάτημα προς το τον αντιτρομοκρατικό έλεγχο κι από εκεί προς την πύλη αναχώρησης. Κατά της 1400 άνοιξαν την πύλη, κι μας φόρτωσαν στο λεωφορείο για να μας πάνε στην τραγική απόσταση των 5 μέτρων, στο αεροπλάνο. Στην είσοδο το HA-LPX οι 2 ιπτάμενοι φροντιστές μας καλώς όρισαν στο αεροπλάνο κι μας είπαν να κάτσουμε όπου θέλουμε.
Δυστυχώς αυτή η πτήση δε ήταν κι η ποιο άνετη τους, η θέση23Α δε ήταν κι καλύτερη, αλλά πάλι καλά οι καρέκλες δε ήταν recline. H απογείωσηέγινε on time με πορεία πάνω από την περιοχή Silesiaκι μετά, Γερμανία& Λουξεμβούργο. Ο πιλότος μετά από 10 λεπτά από την απογείωση, μας ενημέρωσε πως έχουμε ένα 10λεπτό με 15λέπτο καθυστέρηση, μιας κι πάνω από το Benelux υπάρχει μεγάλη κίνηση.
Η πτήση δε παρουσίασε τίποτα το σημαντικό, ομαλή , χωρίς αναταράξεις κι τα μόνα τοπία που είδαμε, ήταν λίγο πριν την προσγείωση πάνω από την Walonia. Όταν τα σύννεφα εξαφανίστηκαν, φάνηκαν τα πρώτα πράσινα λιβάδια του Charleroi. Μετά από λίγο ακουμπήσαμε στο αεροδρόμιοCharleroi – Gosselies – Brussels South (όπως θέλετε πείτε το). Πριν πάμε στο stand μας στα αριστερά μας υπήρχε παρκάρισμενο ένα Thunderbolt A-10!!!Όπως κι το κλασικό low cost αεροπλάνο 738 της FR. Αποβίβαση από το αεροπλάνο κι με τα πόδια φτάσαμε στο αεροδρόμιο.
Πληρότητα 40%
Πλήρωμα 8/10
Αεροσκάφος 7/10
On Time 9/10
Τιμή 10/10 σούπερ τιμή 5 ευρώ!
Άνεση 4/10 ε δε το λέμε κι άνετο
Ακολουθούν:
Πατάτες τηγανητές στο Βέλγιο
Ακλουθώντας τα κόμιξ στις Βρυξέλες
Ο συνδυασμός με κάποια ενδιάμεση πόλη? Γιατί όχι! Ακούγετε υπέροχη ιδέα.
Για να δούμε τι έχουμε, από Κρακοβία όχι κι τίποτα σπουδαίο, αλλά από το hub της φούξιας (W!zz Air δε!) στο Κατοβίτσε είχαμε ποίκιλες επιλογές. Η καλύτερη? KTW-CRL (Charleroi-Brussels South) & CRL-WAW. Αλλά να πάω Βέλγιο μόνο για λίγες ώρες? Αμαρτία ρε γαμώ το, τόσο λίγο για να γευτώ τις υπέροχες μπύρες. Ας το κάνουμε 2ήμερο το ταξίδι κι μετά πάμε Βαρσοβία!
27 Μαΐου. Ξυπνάμε πρωί πρωί για να πάμε στο σταθμό του τρένου της Κρακοβίας, για να πάρω το τρένο για Katowice. Μιας κι πάμε με low budget, επιλέγουμε το Inter Regio για το ταξίδι μας, κι με 10 ζλότυ κι 1 ½ ώρα έφτασα στο πανάθλιο σταθμό των τρένων στο Katowice. Ένας από τους σταθμούς ορόσημο στην δεκαετία 70 κ 80, τώρα εκτός από αργοπορημένα τρένα, έβρισκες μεθυσμένους, βρώμιες, δυσοσμίες κι χίλια αλλά πράγματα που περήφανο δε με κάναν. Μιας κι το λεωφορείο για το αεροδρόμιο το είχα σε μια ώρα, αποφάσισα να κάνω μια βόλτα στην πόλη, για καφέ με μια φίλη μου που σπουδάζει εκεί.
Το Katowice ξεκίνησε την αναπαλαίωσησε πολλά παλιάκτήρια, φτιαγμένα ακόμα από την εποχή της Πρωσίας, κι με γρήγορα ρυθμό πάντως.
Η ώρα πέρναγε όμορφα, αλλά είχα κι ένα λεωφορείο να πιάσω. Φιλιά, αγκαλιές κι δρόμο με το λεωφορείο για το αεροδρόμιο. Η ποιο φθηνή λύση για να πάει κανείς στο αεροδρόμιο Katowice-Pyrzowicze είναι με το λεωφορείο του PKM Katowice (γραμμή LOTNISKO), άλλα κι λίγο τσουχτερό για τα πολωνικά δεδομένα, γύρω στα 5 ευρώ.
H άφιξη στο αεροδρόμιο έγινε ακριβώς 2 ώρες πριν την πτήση, στην 1 το μεσημέρι. Μιας κι είχα κάνει e check in κι είχα μόνο μια χειραποσκευή , πήγα να χαζέψω στο καλύτερο μέρος σε ένα αεροδρόμιο (το οποίο το υπερσύγχρονο αεροδρόμιο Αθηνών δε έχει) το observation deck. Η κίνηση για ένα τέτοιο αεροδρόμιο είναι μικρή σχετικά
Ένα Α321 της Nouvelair από τυνήσια
Embraer της Cirrus από Φρανκφούρτη
Και την νεοσύστατη Πολωνική εταιρία Charter Enter Air με ένα Β735
Μετά από κάνα μισάωρο χαλάρωμα εκεί, άρχισα το περπάτημα προς το τον αντιτρομοκρατικό έλεγχο κι από εκεί προς την πύλη αναχώρησης. Κατά της 1400 άνοιξαν την πύλη, κι μας φόρτωσαν στο λεωφορείο για να μας πάνε στην τραγική απόσταση των 5 μέτρων, στο αεροπλάνο. Στην είσοδο το HA-LPX οι 2 ιπτάμενοι φροντιστές μας καλώς όρισαν στο αεροπλάνο κι μας είπαν να κάτσουμε όπου θέλουμε.
Δυστυχώς αυτή η πτήση δε ήταν κι η ποιο άνετη τους, η θέση23Α δε ήταν κι καλύτερη, αλλά πάλι καλά οι καρέκλες δε ήταν recline. H απογείωσηέγινε on time με πορεία πάνω από την περιοχή Silesiaκι μετά, Γερμανία& Λουξεμβούργο. Ο πιλότος μετά από 10 λεπτά από την απογείωση, μας ενημέρωσε πως έχουμε ένα 10λεπτό με 15λέπτο καθυστέρηση, μιας κι πάνω από το Benelux υπάρχει μεγάλη κίνηση.
Η πτήση δε παρουσίασε τίποτα το σημαντικό, ομαλή , χωρίς αναταράξεις κι τα μόνα τοπία που είδαμε, ήταν λίγο πριν την προσγείωση πάνω από την Walonia. Όταν τα σύννεφα εξαφανίστηκαν, φάνηκαν τα πρώτα πράσινα λιβάδια του Charleroi. Μετά από λίγο ακουμπήσαμε στο αεροδρόμιοCharleroi – Gosselies – Brussels South (όπως θέλετε πείτε το). Πριν πάμε στο stand μας στα αριστερά μας υπήρχε παρκάρισμενο ένα Thunderbolt A-10!!!Όπως κι το κλασικό low cost αεροπλάνο 738 της FR. Αποβίβαση από το αεροπλάνο κι με τα πόδια φτάσαμε στο αεροδρόμιο.
Πληρότητα 40%
Πλήρωμα 8/10
Αεροσκάφος 7/10
On Time 9/10
Τιμή 10/10 σούπερ τιμή 5 ευρώ!
Άνεση 4/10 ε δε το λέμε κι άνετο
Ακολουθούν:
Πατάτες τηγανητές στο Βέλγιο
Ακλουθώντας τα κόμιξ στις Βρυξέλες