Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition
Αγαπητε koust,
Δεν θελω και ουτε ειναι στις προθεσεις μου να παραπλανησω κοσμο. Οπως αναγραφεται σε ολες τις αναρτηθησες ανακοινωσεις, η ΥΠΑ αποφασισε:
Επιλέγουμε τις κάτωθι εταιρίες ως φορείς παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης προς τρίτους για τις κατηγορίες υπ’ αριθμ. 5 «υπηρεσίες στην πίστα» (Ramp Handling) και υπ’ αριθμ. 3 «υπηρεσίες αποσκευών» (Baggage Handling) κατά σειρά βαθμολόγησης :....
...Σημειώνεται ότι οι ανωτέρω επιλεγείσες εταιρίες προκειμένου να δραστηριοποιηθούν ως φορείς παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης προς τρίτους στους εν λόγω Κρατικούς Αερ/νες και να τύχουν έγκρισης από τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων οφείλουν να πληρούν τις απαιτήσεις του άρθρου 4 του Βασικού Κανονισμού. Θα ακολουθήσει πρόσκληση προς τις ως άνω εταιρείες προκειμένου να προβούν σε εφαρμογή των προβλεπομένων από το άρθρο 4 του Βασικού Κανονισμού για την εν συνεχεία χορήγηση της κατά νόμο Εγκρισης από τον κ. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Διαβαζοντας τα παραπανω φαινεται οτι η Swissport προηγειται (μιας και η καταταξη τους ειναι κατα σειρα βαθμολογησης) εναντι των υπολοιπων ΟΗ και Goldair στα μεγαλα αεροδρομια της χωρας. Τωρα αν τα καταφερει η Swissport και παρουσιάσει ελλειπή δικαιολογητικα στις αρμοδιες αρχες τοτε τι να πει κανεις;. Ιδιαιτερα αν λαβουμε υποψιν και την κατασταση που επικρατει αυτη τη στιγμη στην ΟΗ τοτε τα πραγματα μιλανε απο μονα τους.
Θα χαρω πολυ αν εσυ η οποιοσδηποτε αλλος φιλος απο εδω θελει να συζητησει μαζι μου για αυτο το θεμα περισσότερο μεσω ΠΜ μιας και νομιζω οτι ειναι λιγο off-topic το θεμα handling εδω...
Και να κλεισω δανειζομενος μια προταση απο τον προλαλισαντα payneful_tales: Επειδή παίζονται πολλά πολιτικά και μη παίγνια, ήρθε η ώρα νομίζω να αφήσουμε τα μίση -και εδώ μέσα- και να καθαρίσουμε το μυαλό μας με μια μεγάάάάάλη... υπομονή.
Φιλικα
Αγαπητε koust,
Δεν θελω και ουτε ειναι στις προθεσεις μου να παραπλανησω κοσμο. Οπως αναγραφεται σε ολες τις αναρτηθησες ανακοινωσεις, η ΥΠΑ αποφασισε:
Επιλέγουμε τις κάτωθι εταιρίες ως φορείς παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης προς τρίτους για τις κατηγορίες υπ’ αριθμ. 5 «υπηρεσίες στην πίστα» (Ramp Handling) και υπ’ αριθμ. 3 «υπηρεσίες αποσκευών» (Baggage Handling) κατά σειρά βαθμολόγησης :....
...Σημειώνεται ότι οι ανωτέρω επιλεγείσες εταιρίες προκειμένου να δραστηριοποιηθούν ως φορείς παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης προς τρίτους στους εν λόγω Κρατικούς Αερ/νες και να τύχουν έγκρισης από τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων οφείλουν να πληρούν τις απαιτήσεις του άρθρου 4 του Βασικού Κανονισμού. Θα ακολουθήσει πρόσκληση προς τις ως άνω εταιρείες προκειμένου να προβούν σε εφαρμογή των προβλεπομένων από το άρθρο 4 του Βασικού Κανονισμού για την εν συνεχεία χορήγηση της κατά νόμο Εγκρισης από τον κ. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Διαβαζοντας τα παραπανω φαινεται οτι η Swissport προηγειται (μιας και η καταταξη τους ειναι κατα σειρα βαθμολογησης) εναντι των υπολοιπων ΟΗ και Goldair στα μεγαλα αεροδρομια της χωρας. Τωρα αν τα καταφερει η Swissport και παρουσιάσει ελλειπή δικαιολογητικα στις αρμοδιες αρχες τοτε τι να πει κανεις;. Ιδιαιτερα αν λαβουμε υποψιν και την κατασταση που επικρατει αυτη τη στιγμη στην ΟΗ τοτε τα πραγματα μιλανε απο μονα τους.
Θα χαρω πολυ αν εσυ η οποιοσδηποτε αλλος φιλος απο εδω θελει να συζητησει μαζι μου για αυτο το θεμα περισσότερο μεσω ΠΜ μιας και νομιζω οτι ειναι λιγο off-topic το θεμα handling εδω...
Και να κλεισω δανειζομενος μια προταση απο τον προλαλισαντα payneful_tales: Επειδή παίζονται πολλά πολιτικά και μη παίγνια, ήρθε η ώρα νομίζω να αφήσουμε τα μίση -και εδώ μέσα- και να καθαρίσουμε το μυαλό μας με μια μεγάάάάάλη... υπομονή.
Φιλικα