Απελευθέρωση επίγειας εξυπηρέτησης ελληνικών αερολιμένων

  • Thread starter Thread starter LEKPO1A
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Αγαπητε koust,

Δεν θελω και ουτε ειναι στις προθεσεις μου να παραπλανησω κοσμο. Οπως αναγραφεται σε ολες τις αναρτηθησες ανακοινωσεις, η ΥΠΑ αποφασισε:

Επιλέγουμε τις κάτωθι εταιρίες ως φορείς παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης προς τρίτους για τις κατηγορίες υπ’ αριθμ. 5 «υπηρεσίες στην πίστα» (Ramp Handling) και υπ’ αριθμ. 3 «υπηρεσίες αποσκευών» (Baggage Handling) κατά σειρά βαθμολόγησης :....
...Σημειώνεται ότι οι ανωτέρω επιλεγείσες εταιρίες προκειμένου να δραστηριοποιηθούν ως φορείς παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης προς τρίτους στους εν λόγω Κρατικούς Αερ/νες και να τύχουν έγκρισης από τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων οφείλουν να πληρούν τις απαιτήσεις του άρθρου 4 του Βασικού Κανονισμού. Θα ακολουθήσει πρόσκληση προς τις ως άνω εταιρείες προκειμένου να προβούν σε εφαρμογή των προβλεπομένων από το άρθρο 4 του Βασικού Κανονισμού για την εν συνεχεία χορήγηση της κατά νόμο Εγκρισης από τον κ. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.


Διαβαζοντας τα παραπανω φαινεται οτι η Swissport προηγειται (μιας και η καταταξη τους ειναι κατα σειρα βαθμολογησης) εναντι των υπολοιπων ΟΗ και Goldair στα μεγαλα αεροδρομια της χωρας. Τωρα αν τα καταφερει η Swissport και παρουσιάσει ελλειπή δικαιολογητικα στις αρμοδιες αρχες τοτε τι να πει κανεις;. Ιδιαιτερα αν λαβουμε υποψιν και την κατασταση που επικρατει αυτη τη στιγμη στην ΟΗ τοτε τα πραγματα μιλανε απο μονα τους.
Θα χαρω πολυ αν εσυ η οποιοσδηποτε αλλος φιλος απο εδω θελει να συζητησει μαζι μου για αυτο το θεμα περισσότερο μεσω ΠΜ μιας και νομιζω οτι ειναι λιγο off-topic το θεμα handling εδω...
Και να κλεισω δανειζομενος μια προταση απο τον προλαλισαντα payneful_tales: Επειδή παίζονται πολλά πολιτικά και μη παίγνια, ήρθε η ώρα νομίζω να αφήσουμε τα μίση -και εδώ μέσα- και να καθαρίσουμε το μυαλό μας με μια μεγάάάάάλη... υπομονή.

Φιλικα
 
Μεταφέρθηκαν στο σωστό topic και μπορείτε να συνεχίσετε τη συζήτηση εδώ.

Τι ακριβώς όμως σχέση έχει η βαθμολόγηση στο διαγωνισμό με το πόσα συμβόλαια έχει και πόσες εταιρείες εξυπηρετεί ο κάθε handler; :with:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Αγαπητε AirLaw

δες σε παρακαλω παραπανω τα link που κοινοποιησε ο christos-uoa και καθησε και σκεψου(οπως και η παπαρηζου)και δες και πες σε ποσα αεροδρομια ειναι η SW και σε ποσα η GH. :D
 
Αγαπητοι φιλοι,
Γνωριζει κανεις τι γινεται με τις ενστασεις που υπαρχουν και απο τους τρεις handlers σχετικα με την αποφαση της ΥΠΑ στο σχετικο διαγωνισμο?

Επισης ακουσα οτι στην SKG το handling της SAS αναλαμβανει η ΟΗ απο 21/02 αντι για την GH?Αληθευει αυτο,και αν ναι,ισυει για ολα τα αεροδρομια?
 
Η Goldair για παραδειγμα...Εχει πολυ πολυ μικρη πελατεια το καλοκαιρι σε νησια που διακαως ηθελε και τελικα μπηκε..Γιατι?

Αντε παλι σκαλωμα με την Goldair....Την πελατεια που εχει στην Αθηνα την αντιλαμβανεσαι καθολου????
http://www.travelpassion.gr/goldair-han ... dling.html
λιγο παλιο αλλα ριξε ενα βλεφαρο και ειδικα στην τελευταια παραγραφο.
thumbs up αν καποιος εχει κολλησει με την ΠοΑ...
 
Aγαπητε φιλε Sinpmbre,
Aυτα που γραφεις για την goldair handling και ειδικα για την Αθηνα τα γνωριζω.Ομως εγω αναφερομαι στα περιφερειακα αεροδρομια στα οποια μπηκε το καλοκαιρι και για αυτα που μπηκε στον προσφατο διαγωνισμο.Η πελατεια της εκει ειναι ελαχιστη εως μηδαμινη.Παραδειγμα,στην εξυπηρετουσε το καλοκαιρι 04 πτησεις εβδομαδιαιως,στην Καβαλα μια πτηση,στην Σκιαθο 04 πτησεις εβδομαδιαιως,κτλ....,και δεν προβλεπεται,τουλαχιστον μεχρι τωρα,αυξηση της πελατειας τους...
Για τις εταιρειες δε που αναφερονται οτι εξυπηρετει στο link που παρεθεσες την CY δεν την εχει ποια,την Alitalia σε ορισμενα αεροδρομια μονο...
Ας ελπισουμε να πανε καλα και να μην χρειαστει να απολυσουν ολους αυτους που προσελαβαν εν οψει διαγωνισμου.
 
Επειδή όντως έχετε λυσάξει πια...
Για να ανοίγει στάθμους κάτι θα σημαίνει αυτό.
Είτε συνεργασία με Α3 είτε με ΟΑ.
Δε νομίζω χωρίς λόγο να ανοίγουν σταθμούς μόνο για το όνομα, εξοδά πολλά χωρίς λόγο.
 
Αγαπητε φιλε,
Με Α3 συνεργαζεται ηδη η GH,μαλιστα ακουγεται οτι ο Βασιλακης εχει αγορασεικαι ποσοστο 65%.Τωρα,τι παιχνιδια παιζονται θα δουμε,γιατι δεν νομιζω να στηριζονται μονο στο γεγονος της συνεργασιας τους με Α3,εξαλλου η Α3 δεν πετα σε πολλα απο τα αεροδρομια που η GH εχει ηδη παρουσια..
 
O Βασιλάκης είχε απο παλιά μετοχές στην GH. Επίσης σε κάποια αεροδρόμια η συνεργιασία της Α3 είναι με swissport. Προς το παρόν μόνο σε Αθήνα και Θεσ/νικη έχουν συνεργασία a3-gh.
 
Μέχρι στιγμής μόνο σε Αθήνα-Θεσ/νίκη γιατί στα άλλα αεροδρόμια υπάρχουν συμβόλαια. Τα οποία φυσικά δεν συμφέρει οικονομικά να ''σπάσουν''. Ο στόχος είναι από Οκτώβρη και μετά που λήγουν πολλά συμβόλαια με τη Swissport να περάσει η επίγεια εξυπηρέτησή της στην Goldair και σε αυτά τα περιφερειακά αεροδρόμια.
 
Top