Aπεργία στην ΥΠΑ

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
sky is NOT the limit":3pdsez8f said:
Κρίμα στους επιβάτες που ένα ταξιδάκι είπαν να πάνε και τους σώζουν 15 φορές μέσα σε λίγες ώρες. Ο πρώτος που τους σώζει είναι ο ταξιτζής που καταφέρνει να τους πάει στο αεροδρόμιο χωρίς να τους σκοτώσει... Μετά έρχεται ο οδηγός του λεωφορείου στο περιφεριακό αεροδρόμιο ή ο χειριστής της φυσούνας στα μεγαλύτερα που τους βάζουν στο αεροπλάνο χωρίς να αφήσουν την τελευταία τους πνοή στην πίστα, άλλο ένα close call... Έπειτα ερχόμαστε εμείς οι χειριστές, εμείς κι αν τους σώζουμε αφου προσγειωνόμαστε χωρίς να χτυπήσουμε πετρέλαιο στον διάδρομο ενώ πολύτιμη και η συμβολή των παιδιών της καμπίνας που τους σώζουν επίσης, λειτουργώντας αποτρεπτικά σε πιθανούς πνιγμούς από φυστίκια και μπισκότα. Και φυσικά έρχονται και οι ελεγκτές οι οποίοι δίνουν direct ablon και αυτό σημαίνει ότι οι 164 επιβάτες του SKG-ATH μπορούν να αναπνέυσουν ξανά γιατί σώθηκαν από βέβαιο θάνατο...

:twisted: Πολύ ωραίο..... οτι πρέπει για να χαλαρώσουμε λιγο !! :twisted:

Άσχετα με την προσωπική και κλαδική μου στάση απέναντι στους ΕΕΚ, οφείλω να πώ οτι οσον αφορά το επίπεδό τους δεν το βλέπω και άσχημο (αγγλικά- ευελιξία στη δουλειά κλπ) και σε συγκρίσεις που μπόρεσα να κάνω προσωπικά αλλά και απο παραδοχές άλλων συναδέλφων στο Eurocontrol οι ελληνες ΕΕΚ είναι αρκετά καλύτεροι απο άλλους Ευρωπαίους- πάντα μιλώντας γενικά και όχι σκεπτόμενοι κάποιους μεμονωμένους.
Την τελευταία δεκαετία συντελείται στην Ελλάδα αυτό που ξεκίνησε στις ΗΠΑ, δηλαδή η απαξίωση του αεροπορικού επαγγέλματος, τόσο σε prestige οσο και οικονομικά. Φτάσαμε σε σημείο να παίρνουν "ξεφτίλα" μισθούς οι πιλότοι της Aegean - και πλέον και της ΟΑ, οι ιπτάμενοι συνοδοί ακόμα χειρότερα και σε λίγο θα πλησιάσουν τους αμερικάνους συναδέλφους τους που αναγκάζονται να κάνουν και δεύτερη δουλειά..
Εκεί λοιπόν στο Αμέρικα έφτασαν στο σημείο να κοιμούνται στη κονσόλα κάποιοι ΕΕΚ, λόγω εξάντλησης, συνεχών ξενυχτιών, μόνοι στη βάρδια κλπ.... μήπως θέλουμε να συμβούν και εδώ τέτοια φαινόμενα ?
Μήπως θέλουμε να αντιγράψουμε επακριβώς τα κακώς κείμενα εκεί που η φιλελεύθερη πολιτική τα έχει ήδη ισοπεδώσει όλα ?
Θα συμφωνήσω με την άποψη μερικών που μιλούν "για το κακό που βρήκε το γείτονα" και αύριο θα είναι η δική μας σειρά και δεν θα έχει μείνει κανείς πλέον για να γελάσει χαιρέκακα !!

Αλήθεια, αναρωτήθηκε κανείς απο τους "ιπταμένους" του forum γιατί άραγε οι συνθήκες μόλις μπαίνουν στο ελληνικό FIR είναι ίσως χειρότερες? γιατί δεν έχουμε Mode S, γιατί δεν έχουμε ακόμα εναρμονιστεί με τις Ευρωπαϊκές ντιρεκτίβες για κοινά συστήματα, για αναβάθμιση πολλών συστημάτων, για υλοποίηση πειραματικών προγραμμάτων, όπως ADS-B σε μικρά αεροδρόμια κλπ κλπ.... φταίνε οι ΕΕΚ ? οι αυτοί που διαβάζουν εισηγήσεις και τις απορρίπτουν για πολλούς και διάφορους λόγους ?
 
1.Σχετικά με την περί χειρουργών (και όχι χειρούργων,επαναλαμβάνω) ατάκα:
Πόσες φορές ένας ΕΕΚ είδε δυό αεροπλάνα σε conflicting courses και ειδοποίησε έγκαιρα τους πιλότους,αποτρέποντας ένα midair collision;Μιά μόνο φορά να το'κανε σ''όλη του την καριέρα,έσωσε τουλάχιστον 200-300 άτομα από βέβαιο θάνατο.Πόσον καιρό πρέπει να εργάζεται ένας χειρουργός γιά να κάνη 200-300 εγχειρήσεις;

2.Εχω βαρεθεί αυτήν την καραμέλα "γιά όλα τα κακά φταίει η φιλελεύθερη πολιτική".Αμα είναι φιλελεύθερη,σημαίνει ότι αφήνει τον κόσμο να επιλέξη το επάγγελμα που θέλει,να εργαστή όπου και όπως και όσο θέλει,να δημιουργήση την περιουσία που θέλει-τον αφήνει δηλαδή ελεύθερο.Μήπως προτιμάτε την φιλόδουλη πολιτική τών κολχόζ και τών σοβιέτ,όπου ο καθένας ζούσε όπως τού καθώριζε το κράτος,έκανε όποιο επάγγελμα τον διέταζε το κράτος και όχι όποιο επάγγελμα ήθελε αυτός,κατοικούσε όπου τον διέταζε το κράτος και όχι όπου ήθελε αυτός;

3.Τελικά αυτό που έχουν καταφέρει οι απεργίες στην Ελλάδα είναι να βάλουν τίς διάφορες ομάδες εργαζομένων να τσακώνωνται μεταξύ τους.Πιλότοι εναντίον ΕΕΚ,φορτηγατζήδες εναντίον ταξιτζήδων,μέντιουμ εναντίον αστρολόγων και πάει λέγοντας.Κανείς δέν καταλαβαίνει πως κάθε απεργία ενός κλάδου βλάπτει όλους τούς υπόλοιπους,κανείς δέν καταλαβαίνει ότι όλοι είμαστε εναλλάξ πελάτες και εξυπηρετούντες.Ισως ήρθε η ώρα να βρεθούν άλλοι τρόποι διεκδίκησης τών δίκιων μας.....
 
Hastaroth":wxo08jxa said:
2.Εχω βαρεθεί αυτήν την καραμέλα "γιά όλα τα κακά φταίει η φιλελεύθερη πολιτική".Αμα είναι φιλελεύθερη,σημαίνει ότι αφήνει τον κόσμο να επιλέξη το επάγγελμα που θέλει,να εργαστή όπου και όπως και όσο θέλει,να δημιουργήση την περιουσία που θέλει-τον αφήνει δηλαδή ελεύθερο.Μήπως προτιμάτε την φιλόδουλη πολιτική τών κολχόζ και τών σοβιέτ,όπου ο καθένας ζούσε όπως τού καθώριζε το κράτος,έκανε όποιο επάγγελμα τον διέταζε το κράτος και όχι όποιο επάγγελμα ήθελε αυτός,κατοικούσε όπου τον διέταζε το κράτος και όχι όπου ήθελε αυτός;

Με συγχωρείς, αλλά μου λές οτι πρέπει να επιλέξω είτε φιλελεύθερο είτε κομμουνιστικό περιβάλλον ? Θέλω να ελπίζω οτι δεν υποτιμάς τόσο τη δική σου όσο και των λοιπών εδώ μεσα, τη λογική !!!
Η πολιτική που ισχύει σήμερα στην Ελλάδα τί είναι, σοσιαλιστική μήπως ? μόνο το όνομα του κόμματος στην εξουσία το θυμίζει κάπως, αλλά στην ουσία υπηρετεί τα μεγάλα αφεντικά- τραπεζίτες !
Στις ΗΠΑ που εκεί ισχύει στη θεωρία ο ορισμός της φιλελεύθερης πολιτικής, μήπως οι ΕΕΚ και οι αεροπόροι επιλέγουν αυτοί τις συνθήκες ? μήπως ήρθαν όλα τούμπα μετά το "θρίαμβο" του Ρηγκαν με την απόλυση των ΕΕΚ και την τελική εξολόθρευση του συνδικαλιστικού κινήματος ? απ τη μία οι unionists έπαιρναν "τρελλά" λεφτά και απο την άλλη φτάσαμε σημερα να κοιμούνται στη δουλειά !!!
Αλήθεια, επιλέγω το επάγγελμα και τις συνθήκες που μου αρέσουν ??? μάλλον για το χρόνια που δεν έχω υποχρεώσεις, οικογένεια κλπ, μπορώ να πηδάω απο τη μια δουλειά στην άλλη, σκεπτόμενος έτσι !!!
Οταν όμως έχω πάρει ενα δάνειο για να πάρω το σπίτι που θα μείνω, έχω παιδιά με φροντιστήρια κλπ και έρχεται ο εργοδότης και μου λέει ... τόσα λιγότερα και αν θέλεις μένεις αν όχι φεύγεις, θά ήθελα να μου πείς εσύ τι θα έκανες... ας αφήσουμε τις "φιλοσοφίες" και ας δούμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον για εμάς και τα παιδιά μας. Αν εσένα αγαπητέ Hastaroth, δεν σε πειράζει να σου καθορίζουν άλλοι την ποιότητα ζωής σου, άσχετα με το πόσο έχεις κοπιάσει για να την φέρεις εκεί, εμένα με πειράζει και πολύ μάλιστα !! Πιστεύω οτι σε πειράζει , άρα γιατί αντιμάχεσαι αυτούς που διαμαρτύρονται για αυτό ακριβώς το λόγο ?

3.Τελικά αυτό που έχουν καταφέρει οι απεργίες στην Ελλάδα είναι να βάλουν τίς διάφορες ομάδες εργαζομένων να τσακώνονται μεταξύ τους.Πιλότοι εναντίον ΕΕΚ,φορτηγατζήδες εναντίον ταξιτζήδων,μέντιουμ εναντίον αστρολόγων και πάει λέγοντας.Κανείς δεν καταλαβαίνει πως κάθε απεργία ενός κλάδου βλάπτει όλους τούς υπόλοιπους,κανείς δέν καταλαβαίνει ότι όλοι είμαστε εναλλάξ πελάτες και εξυπηρετούντες. Ισως ήρθε η ώρα να βρεθούν άλλοι τρόποι διεκδίκησης τών δίκιων μας.....

Αυτό δεν το κατάφεραν οι ίδιες οι απεργίες αλλά η συντεταγμένη προσπάθεια εξουσίας- ΜΜΕ που κατάφεραν να στρέψουν τον έναν απέναντι στον άλλο...και φαίνεται το πέτυχαν !!!
δείτε για παράδειγμα στο εξωτερικό που και εκεί έχει απεργίες, πορείες, διαμαρτυρίες κλπ, που δεν φτάνουν σε τέτοια όρια, οι αστυνομίες δεν εξαντλούν τα αποθέματα χημικών στους διαμαρτυρόμενους, αλλά εκεί που πρέπει !!! Παντού οι απεργίες έχουν επιπτώσεις και αντί να λέμε οτι αφού "εγώ δεν μπορώ να πώ οτι θα κάνω απεργία γιατί θα με απολύσουν πριν προλάβω να τελειώσω την φράση μου" τότε να μην μπορεί ούτε και ο άλλος, θα πρέπει να αναρωτηθούμε γιατί φτάσαμε εκεί και δεν μπορούμε πλέον !! Γιατί ο εργαζόμενος σε ενα super market ούτε καν διανοείται να απεργήσει όταν κάνει η ΓΣΕΕ απεργία...γιατί υπάρχουν άλλοι που καιροφυλακτούν πότε θα "αδειάσει " η θέση για να πάρουν αυτοί τα 600 ευρώ μισθό, να εργάζονται όσο και όποτε τους πουν και να το βουλώνουν !!
Γιατί άραγε έχουμε τόσες πολλές απεργίες εδώ στη χώρα μας ? γιατί δεν προηγείται ΚΑΝΕΝΑΣ διάλογος εξουσίας- κυβέρνησης με εργαζόμενους- σωματεία... Έχω δεκάδες παραδείγματα που προχωράει νομοσχέδιο στη Βουλή και ο αρμόδιος Υπουργός ΑΡΝΕΙΤΑΙ να δεί και να ακούσει τους εμπλεκόμενους φορείς... και φτάνουν να προκηρύξουν ή να κάνουν απεργία για να καταδεχθεί να τους δεί...Πιστεύω δέ, οτι το κάνουν και επίτηδες για να δουν το "ειδικό βάρος" των συνδικαλιστών ανάλογα με τη συμμετοχή και την επίπτωση που έχει, ώστε να τους πάρουν στα σοβαρά ή να τους "γράψουν" και να προχωρήσουν με τη δική τους γραμμή !
Χρέος των εργαζομένων είναι να διεκδικούν για περισσότερη αμοιβή, καλύτερες συνθήκες εργασίας για τους ίδιους και τις επόμενες γενιές.. Τώρα απλά προσπαθούμε να περισώσουμε κάποια κεκτημένα που με κόπο οι προκάτοχοί μας κατάφεραν !!! Οσοι απο εμάς δεν διεκδικούν, τί θα πούν στα παιδιά τους ? οτι δεν έκαναν απεργία όταν έπρεπε γιατί τους "έκραζαν" κάποιοι και για το λόγο αυτό γύρισαν πίσω 100 χρόνια ??
Πόσες φορές ένας ΕΕΚ είδε δυό αεροπλάνα σε conflicting courses και ειδοποίησε έγκαιρα τους πιλότους,αποτρέποντας ένα midair collision;Μιά μόνο φορά να το'κανε σ''όλη του την καριέρα,έσωσε τουλάχιστον 200-300 άτομα από βέβαιο θάνατο
:D Σε αυτό, θα πρέπει να πάρει credit ο ηλεκτρονικός που έβαλε σε λειτουργία και συντήρησε σωστά το Radar, ρύθμισε σωστά τα φίλτρα του STCA ώστε να αναβοσβήσουν οι "στόχοι" και να ξυπνήσει ο ΕΕΚ και να κάνει αυτό που πρέπει !!! :D
 
Ειναι σωστο αυτο περι συγκρουσεων μεταξυ διαφορων κοινωνικων ομαδων λογο απεργιων...και ειναι και λογικο π.χ αν μια πτηση της Ryanair ακυρωθει προς Ελλαδα τοτε ο πιλοτος χανει το μεροκαματο του...
Απο την αλλη πως θα διεκδικησουν τα δικαιοματα τους???Κατα την αποψη μου πρεπει να ''χτυπανε'' με τις απεργιες τους σε εκεινους που θα καταλαβουν την αξια του καθε επαγγελματος...π.χ. Να μην δινουν αδεια απογειωσεις σε κυβερνητικα αεροσκαφη...
 
Θεωρώ άκρως προσβλητικό το να εννοείται ότι άγομαι και να φέρομαι από εξωγενείς παράγοντες όπως ΜΜΕ και τα όποια κέντρα εξουσίας. Απέναντι μας έχουν βάλει οι ελεγκτές με τη στάση τους, όπως παλιότερα με είχαν βάλει και οι αγρότες με το κλείσιμο των δρόμων και τα μέλη του ΠΑΜΕ με τα κρουαζιερόπλοια. Στις παραπάνω περιπτώσεις δεν απεργουν απλά, προσπαθούν ενεργά να δημιουργήσουν αναστάτωση στους συμπολίτες τους και στρέφονται με τις πράξεις τους εναντίων των ιδίων των πολιτών των οποίων τη συμπαράσταση ζητούν χρησιμοποιώντας τους ως μοχλούς πίεσης. Επαναλαμβάνω σε ότι με αφορά, μπράβο στους ελεγκτές που απεργούν, 24-48-72-όσεςώρεςθέλουν... ΑΠΕΡΓΙΑ ομως, όχι go-slow και όπως προειπώθηκε, και καλά δουλεύουμε αλλά φάτε τα CTOT με το τσουβάλι, ακολουθήστε το SID-STAR, follow flight plan route δε μπορείτε να πάρετε direct... Αν απεργήσουν, θα πάω μαζί τους με πλακάτ... Όσο με κρατάνε καθηλωμένο 2-3 ώρες στο έδαφος όμως,παρέα με 150 εξαγριωμένους, όπως με κρατούσαν οι αγρότες στα διόδια, θα τους σέρνω τα εξ αμάξης.

Έχετε σκεφτεί τι θα γίνει αν αρχίσουν και οι πιλότοι, μαζικά, προκειμένω να περάσει το δικό τους να παιρνουν deviation εξαιτίας "καιρού" direct για τον προορισμό τους; Ότι γουστάρουμε κάνουμε τελικά σε αυτή τη χώρα;
 
evarestos13":3b6c4omm said:
Κατα την αποψη μου πρεπει να ''χτυπανε'' με τις απεργιες τους σε εκεινους που θα καταλαβουν την αξια του καθε επαγγελματος...π.χ. Να μην δινουν αδεια απογειωσεις σε κυβερνητικα αεροσκαφη...

Και να βρεθούν στο Καστελόριζο σε 1 νύχτα;

satcorfu":3b6c4omm said:
Χρέος των εργαζομένων είναι να διεκδικούν για περισσότερη αμοιβή

Χρέος σου είναι να διεκδικείς την αμοιβή που αρμόζει στην εργασία σου και σε αυτή του διπλανού σου. Αλλά αν απλά λέμε περισσότερη, τότε καταλήγουμε σε φαινόμενα Φωτόπουλου-ΓΕΝΟΠ- αποφοίτων Λυκείου με 5 χιλιάρικα σύνταξη. Για να μην πιάσω και τους άλλους του ΟΣΕ που καθυστερούσαν επίτηδες τα τρένα στην μέση του πουθενά ως μέσο πίεσης, με 400 επιβάτες. Τώρα αν η Ελλάδα είναι φιλελεύθερο ή νεοφιλελεύθερο κράτος μάλλον θα πρέπει να σκεπτούμε σε ποια θεωρία υπάρχει τόσο Δημόσιο όσο στην Ελλάδα...
 
Μάλλον δεν ισχύει το μπράβο στους ελεγκτές που"απεργούν", αφού η ιστορία λέει οτι δεν μπορούν να απεργήσουν... όσες φορές έχουν εξαγγείλει αυτοί και οι άλλοι σύλλογοι της ΥΠΑ απεργία, το δικαστήριο τις βγάζει παράνομες και καταχρηστικές...
Τώρα, πώς μια εξαγγελία που βασίζεται στο επιχείρημα της μη αποδοχής μείωσης των αποδοχών- δίκαιο ή τουλάχιστον σεβαστό κατα τη γνώμη μου - κρίνεται απο την "τυφλή ελληνική δικαιοσύνη" ως μη δεκτό και απορρίπτεται, καλό θα είναι να το δικαιολογήσει όποιος πιστεύει ακόμα στο θεσμό αυτό !!!
Για να θυμίσω μόνο σε όσους δεν γνωρίζουν καλά : οι ΕΕΚ και οι όσοι άλλοι κλάδοι της ΥΠΑ έχουν κατα καιρούς υλοποιήσει απεργίες την τελευταία δεκαετία τουλάχιστον, αυτές ήταν στα πλαίσια απεργιών της ΑΔΕΔΥ - που εκεί δεν μπορούν να κριθούν παράνομες - και συνήθως ήταν 4ωρες στάσεις και όχι πλήρεις συμμετοχές σε 24-48ωρες !!
Είμαι δε σίγουρος οτι ούτε η τωρινή εξαγγελία πρόκειται να προχωρήσει ... η απόφαση είναι ηδη γραμμένη.... και μετά μιλάμε για δημοκρατίες και δικαίωμα στην διαμαρτυρία και την απεργία !

Σημείωση :1. τα καθήκοντα του προσωπικού ασφαλείας των ΕΕΚ , περιλαμβάνουν την υποχρέωση για έλεγχο στα ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ, VIP, νοσοκομειακά, στρατιωτικά και υπεριπτάμενα στη διάρκεια μιας απεργίας. Νομίζατε οτι οι πολιτικοί θα άφηναν τους εαυτούς τους εκτεθειμένους ???
2. Οταν ένας ιπτάμενος ή μια αεροπορική εταιρεία θεωρεί οτι υπάρχει δόλος ή κάτι άλλο απο τη μεριά ενός ΕΕΚ, μπορεί να κάνει αναφορά, βασισμένος στα γεγονότα, τους κανονισμούς κλπ... αυτά γίνονται αρκετά συχνά, για το λόγο αυτό καταγράφονται συνομιλίες, εικόνες radar..οπότε αν οι ΕΕΚ δεν κάνουν τη δουλειά τους σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς, υπάρχει και αυτή η λύση , ανοικτή για τον καθένα !
 
Blade έγραψε:Δώστε ένα ctot 2.5 ωρών στο αεροπλάνο του ΓΑΠ αν τολμάτε.

ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΤΩΡΑ,,,,,, ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΕΑΝ ΤΥΧΟΝ ΞΕΡΑΤΕ ΑΠΟ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΞΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ STATE A/C, HEAD OS STATES etc etc δεν υποκεινται σε τετοιου ειδους ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.
Με τον προσηκοντα σεβασμο στην αυθεντια σας........



Τελικά εσύ μάλλον είσαι .... συνδικαλιστής!

ΕΥΤΥΧΩΣ για ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ειχα και πολλα αλλα να γραψω αλλα σε βαριεμαι αφορητα διοτι περα το επιχειρημα 40 μιλια τελικη ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ παρα αφορισμους και γενικοτητες.
Θ αηθελα να συμφωνησω με τον κυριο περι αντιπαλοτητας μεσα στην ελληνικη κοινωνια.... ολοι εναντιον ολων... αλλα οταν παρει το σπιτι του γειτονα φωτια θα ηταν καλο να μην φυγεις απο το δικο σου

Με τον προσηκοντα σεβασμο στην αυθεντια σας....
 
Hastaroth":2xyvg28t said:
Πόσον καιρό πρέπει να εργάζεται ένας χειρουργός γιά να κάνη 200-300 εγχειρήσεις;

Περίπου 1-2 χρόνια, σε Δημόσιο Νοσοκομείο (speaking by experience).

Και για να σταματήσει αυτή η ανούσια και άδικη σύγκριση, ο ΕΕΚ κάνει ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ και ο γιατρός ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ. Αν ο ΕΕΚ πει "δεν ελέγχω" ΔΕ θα πετάξουν τ' αεροπλάνα, θα ταλαιπωρηθεί ο κόσμος και θα γίνει πρώτο θέμα στις ειδήσεις και στο forum. Αν εγώ πω "ΔΕΝ χειρουργώ" θα πεθάνει κάποιος και θα γίνω πρώτο θέμα στις ειδήσεις και στα Δικαστικά Χρονικά. Επίσης, απ όσο ξέρω πλεον οι πιλότοι υποχρεωτικά υπακούν στο T-CAS κι όχι στον ΕΕK , οπότε το Τ-CAS σώζει καθημερινά περισσότερους απ' όσους εγώ σε όλη μου την καριέρα....

Δίκαια τα αιτήματα των φίλων ΕΕΚ που βλέπουν δραματικές μειώσεις στο παχουλό εισόδημά τους. Δίκαια όμως και τα δικά μου που βλέπω το ίδιο. Ένας μέσος ΕΕΚ, τελείωσε ενα ΑΕΙ των 4 ετών στο οποιό μπήκε με μ.ο 16-18, έδωσε εξετάσεις και από τα 30 του max παίρνει ΠΟΛΥ καλά λεφτά. Ένας γιατρός τελειώνει μια σχολή 6 ετών, στην οποία μπήκε με μ.ο 19-20, έκανε άλλα 6-7 χρόνια ειδικότητα για να μάθει να χειρουργεί (με ξενύχτια, απειλές, βρισιές και κατάρες από συγγενείς και ασθενείς και επιμελητές) και στα 40 του έφτασε να παίρνει πλέον 2000€ το μήνα ΚΑΘΑΡΑ με τον κίνδυνο του εισαγγελέα από πάνω του ΚΑΘΕ στιγμή.

Έτσι για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους
Τέρμα το off topic (αν και πιστεύω πως άνοιξα τον ασκό του Αιόλου).
 
WhiskeyX-ray":2fit45g0 said:
To ΣΚ δεν αναμένεται ιδιαίτερη κινηση, άρα αρκούν 3 τομείς...κι άσε το CFMU να λέει για critical situation due to staffing κλπ κλπ...
- Τα CTOT των 2-2,5 ωρών του Σαββάτου και της Κυριακής (που προέκυψαν από collapsed sectors), ανήκουν στη σφαίρα του "δεν υπάρχει πρόβλημα"....
Προφανώς και δεν έγινα κατανοητός. Οι τομείς δεν συγχωνεύονται π.χ. τα μεσάνυχτα της Παρασκευής και ξαναγίνονται ας πούμε 5 τα ξημερώματα της Δευτέρας. Μέσα στην ίδια βάρδια ακόμα μπορούν να αλλάξουν και να γίνουν περισσότεροι ή να συγχωνευτούν με εντολή προϊσταμένου αναλόγως με την κίνηση που αναμένεται όπως προείπα. Υπάρχει άμεσο flexibility δηλαδή.
flying Doc":2fit45g0 said:
οι πιλότοι υποχρεωτικά υπακούν στο T-CAS κι όχι στον ΕΕK , οπότε το Τ-CAS σώζει καθημερινά περισσότερους απ' όσους εγώ σε όλη μου την καριέρα....
Ε τότε γιατί έχουν στην Ελλάδα 600 ΕΕΚ και χιλιάδες άλλους σε όλο τον κόσμο? Ας τους απολύσουν λοιπόν και ας αφήσουν καμιά 50αριά το πολύ να κάνουν εκεί τα βασικά στο FIR, κάνα τηλ τίποτα τέτοια δηλαδή. Αφού έχουμε το T-CAS μωρέ! :wall:
flying Doc":2fit45g0 said:
Ένας μέσος ΕΕΚ, τελείωσε ενα ΑΕΙ των 4 ετών στο οποιό μπήκε με μ.ο 16-18, έδωσε εξετάσεις και από τα 30 του max παίρνει ΠΟΛΥ καλά λεφτά. Ένας γιατρός τελειώνει μια σχολή 6 ετών, στην οποία μπήκε με μ.ο 19-20, έκανε άλλα 6-7 χρόνια ειδικότητα για να μάθει να χειρουργεί (με ξενύχτια
Ένα ΑΕΙ εκεί πέρα ο ΕΕΚ ενώ Ο γιατρός μια ΙΑΤΡΙΚΗ! Μάλιστα. Να σου πω ότι η πλειοψηφία των ΕΕΚ είναι απόφοιτοι Πολυτεχνείου (5 έτη) και επίσης με βαθμό εισαγωγής στο 19, κάποιοι έχουν μεταπτυχιακό και κάποιοι απ'αυτούς και διδακτορικό. Επίσης ξενύχτια ο ΕΕΚ ένα κάρο σε όλη την καριέρα του. Πριν μπεις όμως Ιατρική τα ήξερες όλα αυτά. Ότι η σχολή είναι 6 χρόνια και ότι η ειδικότητα είναι επίσης 6-7 χρόνια και τα αποδέχτηκες.
flying Doc":2fit45g0 said:
να παίρνει πλέον 2000€ το μήνα ΚΑΘΑΡΑ με τον κίνδυνο του εισαγγελέα από πάνω του ΚΑΘΕ στιγμή.
Ο εισαγγελέας επίσης να θυμίσω παραμονεύει σε κάθε συμβάν εναέριας κυκλοφορίας. Παραδείγματα άπειρα. Όσο για τα 2000 ευρώ το μήνα εννοείς τα καθαρά από το ΕΣΥ, το νοσοκομείο που παίρνει. Γιατί αν υπολογίσουμε και τα υπόλοιπα του 99% αυτών που έχουν και έξτρα ιδιωτικό ιατρείο δεν τα λαμβάνουμε υπ'όψιν γιατί τότε θα φτάσουμε σε δυσθεώρητα ύψη. Μην τρελαθούμε κιόλας δηλαδή.
Έχω ξεφύγει και εγώ εντελώς απ'το θέμα άλλά ήταν επιβεβλημένο. Σε κάθε περίπτωση δεν υιοθετώ με τίποτα το ότι
ένας ΕΕΚ σώζει καθημερινά περισσότερες ζωές απ 'οτι ένας χειρούργος σε όλη του τη καριέρα
.
 
Top