satcorfu
Business-Class-Member
sky is NOT the limit":3pdsez8f said:Κρίμα στους επιβάτες που ένα ταξιδάκι είπαν να πάνε και τους σώζουν 15 φορές μέσα σε λίγες ώρες. Ο πρώτος που τους σώζει είναι ο ταξιτζής που καταφέρνει να τους πάει στο αεροδρόμιο χωρίς να τους σκοτώσει... Μετά έρχεται ο οδηγός του λεωφορείου στο περιφεριακό αεροδρόμιο ή ο χειριστής της φυσούνας στα μεγαλύτερα που τους βάζουν στο αεροπλάνο χωρίς να αφήσουν την τελευταία τους πνοή στην πίστα, άλλο ένα close call... Έπειτα ερχόμαστε εμείς οι χειριστές, εμείς κι αν τους σώζουμε αφου προσγειωνόμαστε χωρίς να χτυπήσουμε πετρέλαιο στον διάδρομο ενώ πολύτιμη και η συμβολή των παιδιών της καμπίνας που τους σώζουν επίσης, λειτουργώντας αποτρεπτικά σε πιθανούς πνιγμούς από φυστίκια και μπισκότα. Και φυσικά έρχονται και οι ελεγκτές οι οποίοι δίνουν direct ablon και αυτό σημαίνει ότι οι 164 επιβάτες του SKG-ATH μπορούν να αναπνέυσουν ξανά γιατί σώθηκαν από βέβαιο θάνατο...
:twisted: Πολύ ωραίο..... οτι πρέπει για να χαλαρώσουμε λιγο !! :twisted:
Άσχετα με την προσωπική και κλαδική μου στάση απέναντι στους ΕΕΚ, οφείλω να πώ οτι οσον αφορά το επίπεδό τους δεν το βλέπω και άσχημο (αγγλικά- ευελιξία στη δουλειά κλπ) και σε συγκρίσεις που μπόρεσα να κάνω προσωπικά αλλά και απο παραδοχές άλλων συναδέλφων στο Eurocontrol οι ελληνες ΕΕΚ είναι αρκετά καλύτεροι απο άλλους Ευρωπαίους- πάντα μιλώντας γενικά και όχι σκεπτόμενοι κάποιους μεμονωμένους.
Την τελευταία δεκαετία συντελείται στην Ελλάδα αυτό που ξεκίνησε στις ΗΠΑ, δηλαδή η απαξίωση του αεροπορικού επαγγέλματος, τόσο σε prestige οσο και οικονομικά. Φτάσαμε σε σημείο να παίρνουν "ξεφτίλα" μισθούς οι πιλότοι της Aegean - και πλέον και της ΟΑ, οι ιπτάμενοι συνοδοί ακόμα χειρότερα και σε λίγο θα πλησιάσουν τους αμερικάνους συναδέλφους τους που αναγκάζονται να κάνουν και δεύτερη δουλειά..
Εκεί λοιπόν στο Αμέρικα έφτασαν στο σημείο να κοιμούνται στη κονσόλα κάποιοι ΕΕΚ, λόγω εξάντλησης, συνεχών ξενυχτιών, μόνοι στη βάρδια κλπ.... μήπως θέλουμε να συμβούν και εδώ τέτοια φαινόμενα ?
Μήπως θέλουμε να αντιγράψουμε επακριβώς τα κακώς κείμενα εκεί που η φιλελεύθερη πολιτική τα έχει ήδη ισοπεδώσει όλα ?
Θα συμφωνήσω με την άποψη μερικών που μιλούν "για το κακό που βρήκε το γείτονα" και αύριο θα είναι η δική μας σειρά και δεν θα έχει μείνει κανείς πλέον για να γελάσει χαιρέκακα !!
Αλήθεια, αναρωτήθηκε κανείς απο τους "ιπταμένους" του forum γιατί άραγε οι συνθήκες μόλις μπαίνουν στο ελληνικό FIR είναι ίσως χειρότερες? γιατί δεν έχουμε Mode S, γιατί δεν έχουμε ακόμα εναρμονιστεί με τις Ευρωπαϊκές ντιρεκτίβες για κοινά συστήματα, για αναβάθμιση πολλών συστημάτων, για υλοποίηση πειραματικών προγραμμάτων, όπως ADS-B σε μικρά αεροδρόμια κλπ κλπ.... φταίνε οι ΕΕΚ ? οι αυτοί που διαβάζουν εισηγήσεις και τις απορρίπτουν για πολλούς και διάφορους λόγους ?