

Skyteam":k52s2hkr said:Νιαου Νιαου Νιαου, το μόνο που ξέρουν να κάνουν πια οι άνθρωποι της ΥΠΑ είναι απεργία. Ειδικά η πλειοψηφία των εναέριων ελεγκτών. Κλασικοί παραπονιάρηδες του δημοσίου. Δεν θέλουν να έχουν τα αεροπλάνα πιο κοντά το ένα από το άλλο σε απόσταση 10 μιλίων στην προσέγγιση και προσγείωση. Δεν θέλουν παράλλήλες προσγειώσεις στον LGAV γιατί φοβούνται υποτίθεται. Από ξένους πιλότους που έρχονται στην Ελλάδα το μόνο που έχω ακούσει είναι παράπονα και ένα χάος μόλις εισέλθουν στον ελληνικό εναέριο χώρο. Αίσχος Αίσχος Αίσχος!!!!!!![]()
![]()
![]()
Για φαντάσου πόσες ζωές κρέμονται από τις αποφάσεις ενός ελεγκτή κατά τη διάρκεια μιας βάρδιας... Τα λάθη μπορεί να κοστίσουν....Mike_":k52s2hkr said:αλλά όχι και πως είναι αγχωτική δουλειά
Και σκέψου ότι Ελλάδα δεν είναι μόνο το LGAV.Ας μην μιλήσω σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη...Mike_":k52s2hkr said:Παιχνιδάκι είναι σε σχέση με το εξωτερικό
Πιθανότατα σε ορισμένα αεροδρόμια να υστερούμε σε υλικοτεχνική υποδομή αλλά πόσα αεροδρόμια στην χώρα μας έχουν πια τόσες πολλές πτήσεις ώστε να "ζορίζονται" οι ΕΕΚ ???nclpao13":c1zl9snr said:Γνωρίζετε ότι κάποια αεροδρόμια με πάρα πολύ κίνηση και έσοδα δεν έχουν radar και κάνουν διαδιακασιακό έλεγχο και δεν έχουν παράλληλο τροχόδρομο οπότε τα α/φη αναγκάζονται να κάνουν backtrack;
Φυσικά και υπάρχουν , Αν δείς το οργανόγραμμα οποιουδήποτε κλάδου του Δημοσίου θα δείς ότι παντού θεωρούν ότι έχουν ελλείψεις προσωπικού!!nclpao13":c1zl9snr said:Γνωρίζετε ότι υπάρχουν κενές θέσεις σε πολλά αεροδρόμια
Όποιος δεν αντέχει να κάνει σωστά την δουλειά του ας παραιτηθεί , υπάρχουν χιλιάδες άλλοι άνεργοι επιστήμονες που μπορούν να τον αντικαταστήσουν .nclpao13":c1zl9snr said:ια φαντάσου πόσες ζωές κρέμονται από τις αποφάσεις ενός ελεγκτή κατά τη διάρκεια μιας βάρδιας... Τα λάθη μπορεί να κοστίσουν....
nclpao13":c1zl9snr said:Αλλά στην πατρίδα μας έχουμε φτάσει στο σημείο να συζητάμε για τα αυτονόητα...