Aπεργία στην ΥΠΑ

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
spinal":ldc5kiae said:
Πολλές εταιρίες αναχωρώντας από τη Ρόδο ειδικά, έβγαιναν από το Ελληνικό FIR χρησιμοποιώντας ως exit point το BENEM (που βρίσκεται δίπλα στο Καστελόριζο) και εν συνεχεία από τον αεροδιάδρομο UN127 ξαναπερνούσαν περί τα 20ΝΜ βορείως της Ρόδου μέσα όμως από το Τουρκικό FIR. Βέβαια μέσα από αυτή τη διαδρομή χάνουν σε μίλια αλλά κερδίζουν σε καθυστέρηση από το να φύγουν όπως κάνουν κλασσικά από τα βόρεια σύνορά μας.
Προχθές το έμαθα κι εγώ, οι γείτονες πετάνε απ' τη χαρά τους ενώ οι αεροπορικές όχι και τόσο γιατί κάνουν ολόκληρο κύκλο...
 
Αγαπητά μέλη, να κανω μία + 1/2 ερώτηση εντελώς διευκρινιστική για τον εν λόγω κλάδο; Μπορούμε να δούμε μία δυνητική μισθολογική κατάσταση (σαν ποσόστοση αλλά τυχαία και χωρίς ονοματεπώνυμο !!! ενός ΕΕΚ που δουλεύει π.χ. στο Ελευθέριος Βενιζέλος) και να μας εξηγούνται τα ποσά που εισπράττει από το ελληνικό κράτος και τα ποσά που εισπράττει από άλλες πηγές πλην ελληνικού κράτους; Να έχουμε μία ολοκληρωμένη εικόνα βρε παιδιί μου. Να δούμε πού γίνεται αυτός ο καβγάς. Και μία υποερώτηση. Τί επίπτωση μπορεί να έχει η όποια χρηματοδότηση του υπαλλήλου λ.χ. από Ευρωπαϊκή πηγή στην κρατική αεροπορική μας αρχή, σαν Ελλάδα ρε παιδί μου;

δικός σας
 
Δεν πρόκειται για χρηματοδότηση απο κάποιον ξένο οργανισμό... το Eurocontrol ενεργεί ώς ο ταμίας των κρατών μελών του και μαζεύει τα route charges για λογαριασμό τους.. Αυτά όμως δεν πηγαίνουν στον γενικό κορβανά , αλλά έχει συμφωνηθεί να πηγαίνουν ανταποδοτικά σε πολλούς τομείς της αεροναυτιλίας, μισθοί, βελτιώσεις, συντηρήσεις ακόμα και ενα σωρο άλλα πράματα που συντελούν στο να ρυθμιστεί το ύψος του route charge για το κάθε κράτος - μέλος. Περισσότερα έχει το
http://www.eurocontrol.int/sites/defaul ... -rates.pdf
Θα έπρεπε το unit rate για την Ελλάδα να είναι πολύ υψηλότερο απο τα 37 Ευρώ και με τα περισσότερα χρήματα να καναμε ένα σωρό upgrades και να είχαμε ανταλλακτικά για τα πάντα και όχι π.χ. να περιμένουμε την υπογραφή ενός άσχετου με το αντικείμενο που χρειάζεται λεπτομερή δικαιολόγηση για την αγορά - αντικατάσταση λυχνιών radar που είναι αναλώσιμα !!!

εδώ στην Ελλάδα, οι εργαζόμενοι στην ΥΠΑ -ιδιαίτερα στην αεροναυτιλία δεν διαφέρουν απο άλλους δημοσίους υπαλλήλους, το συνταξιοδοτικό τους πληρώνεται απο το Δημόσιο, το οποίο όμως έχει πάρει πολλά περισσότερα λεφτά απο την άλλη πόρτα, αφού για τα unit rates έχουν υπολογιστεί και αυτά τα εξοδα.... θεωρητικά ακόμα και ο λογαριασμός της ΔΕΗ και των γραμμών του ΟΤΕ της ΥΠΑ μπαίνει μέσα ..
 
Πριν λιγο μιλησα με την ενωση Ελεγκτων Εναεριας Κυκλοφοριας και μου ειπαν οτι μαλλον παμε για 24 ωρη την Τεταρτη 05 Οκτωβριου, μαζι με την ΑΔΕΔΥ. Αλλα μου ειπαν δεν ειναι σιγουρο γιατι εχουν καποιες εξελιξεις και μου ειπαν να ξανακαλεσω την Παρασκευη, διοτι τοτε θα ξερουν.
 
Πηρα για ακομα μια φορα στην Ενωση ΕΕΚ και μου ειπαν οτι θα συμμετασχουν κανονικοτατα στις 05/10 στην απεργεια της ΑΔΕΔΥ.

Μιλησα ομως και με την εταιρεια που εχω κλεισει τα εισητηρια μου και μου ειπαν οτι δεν εχουν λαβει καποια ανακοινωση.
 
Σχετικό με το θέμα μας, σε ιδιωτικές εταιρίες ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας της Ισπανίας.
http://www.tanea.gr/kosmos/article/?aid=4660620

Η ισπανική κυβέρνηση ανέθεσε σήμερα τις υπηρεσίες ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας 13 αεροδρoμίων σε όλη τη χώρα, στις ιδιωτικές εταιρείες Ferronats και Saerco, που θα καταβάλουν η κάθε μια τίμημα 18,1 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο

Μια «ανεπίσημη» απεργία των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, σε διαμαρτυρία ενάντια στις νέες συνθήκες εργασίας τους, είχε παραλύσει τη χώρα για 24 ώρες στις αρχές Δεκεμβρίου του 2010 και ανάγκασε την κυβέρνηση να κηρύξει κατάσταση έκτακτης ανάγκης, για πρώτη φορά στην ιστορία της Ισπανικής δημοκρατίας. Σύμφωνα με το υπουργείο, ο έλεγχος της εναέριας κυκλοφορίας έχει πλήρως «απελευθερωθεί» στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Σουηδία, και εν μέρει στη Δανία και την Ιταλία.
 
Πφφφ με 24 ωρες σε κατασταση εκτακτης αναγκης?? Δεν ρωτουσαν απο δω μερια, μια χαρα θα περνουσε το 24ωρο! :twisted:
 
Καλησπέρα!

Τελικά η απεργία στισ 5/10/2011 θα πραγματοποιηθεί? Έχετε κανένα νεότερο?

Απόσο γνωρίζω η ΑΔΕΔΥ έχει κηρύξει πανελλαδική απεργία και στις 19/10/2011...
Εγώ πετάω 12/10/2011 προς Λονδίνο και επιστρέφω 19/10/2011...

Τι να κάνω? Να ψάξω να βρω από τώρα ΚΑΙ άλλο εισητήριο για την επιστροφή?

Σε περίπτωση απεργίας και στις 19/10/2011 ακυρώνεται η πτήση? Υπάρχει αποζημείωση? Με βάζουν στην επόμενη?

Ευχαριστώ προκαταβολικά αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει..
 
Αυτο το πραγμα εδω στην Ελλαδα δεν περιγραφεται.

Η ΕΕΕΚ εβγαλε ανακοινωση με την οποια ανακοινωνει την απεργια στις 05/10. Το θεμα ομως τωρα ειναι οτι δεν εχουν στειλει επισημη ανακοινωση στις εταιρειες. Δηλαδη τωρα, πρεπει να περιμενουμε ποτε θα στειλουν οι ΕΕΚ ανακοινωση στιε εταιρειες για να αλλαξουμε την πτηση. Με την ψυχη στο στομα ολα πραγματικα, στην ομορφη Ελλαδιτσα μας.

Εγω πεταω για Αμστερνταμ κανονικα στις 05/10, αλλα τωρα δεν εχω ιδεα καν ποτε θα φυγω.

edit: Ξαναμιλησα με ΕΕΕΚ και ρωτησα ποτε προκειται να σταλει η ανακοινωση της απεργιας στιες εταιρειες και μου ειπαν

-"φιλε μου τις εχω στειλει με mail"
-μα η εταιρεια που ενδιαφερομαι δεν εχει καποια σχετικη ανακοινωση?
-"ααα καλως θα τις ξαναστειλω"

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Top