Από την BAA στην GIP το Gatwick

  • Thread starter Thread starter avrojet
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

avrojet

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
29/07/2008
Μηνύματα
55
Likes
0
Περιοχή
Europe, Everywhere
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
CUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Πωλήθηκε τελικά το Gatwick από την BAA έναντι 1.51 δισ. λιρών/ 1.67 δισ. euros στην GIP, εταιρία στην οποία ανήκει από το 2006 και το London City Airport. Η πώληση αναμένεται να ολοκληρωθεί την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου, οπότε μεταξύ άλλων θα υπάρξει η σχετική έγκριση από την Ευρωπαϊκή Ένωση.


Δελτίο Τύπου BAA Gatwick:

London Gatwick Airport has been sold by BAA to an entity controlled by Global Infrastructure Partners for £1.51 billion.

Of the sale price, £55 million is conditional on future traffic performance and the buyer’s future capital structure. Proceeds will be used to repay part of BAA’s existing debt.
Andy Flower, managing director of London Gatwick Airport said: “Today’s announcement is a landmark day for the airport, our staff, airlines and business partners, members of the local community and of course, the 34 million passengers* who choose to fly through Gatwick each year.”
Andy added: “ We now look forward to working with Global Infrastructure Partners to maximise the potential of Gatwick.”

The sale is subject to, among other things, EU merger regulation clearance. Completion of the sale is scheduled for early December.

London Gatwick is the UK’s second largest airport and the busiest single runway airport in the world. It serves over 200 destinations in 90 countries for around 34 million passengers a year* on full service, charter and short-haul leisure airlines. It is also a major economic driver for the south-east region, generating around 23,000 on-airport jobs and a further 13,000 through related activities. The airport is situated 28 miles south of London with excellent public transport links, including the award winning Gatwick Express.

* Based on figures to the end of 2008.
 
Όσοι περνάτε συχνά από LGW, ετοιμαστείτε για τις πρώτες πινελιές από τον νέο ιδιοκτήτη...

Lounge για εξυπηρέτηση της business κίνησης, επέκταση των σημείων ελέγχου και αναδιάταξη των check-in χώρων, για αρχή...

Θα ακολουθήσουν και άλλες παρεμβάσεις με χρονικό ορίζοντα τους 18 μήνες για να γίνει εμφανής η νέα εικόνα του Α/Δ στους χρήστες του...

:arrow: http://business.timesonline.co.uk/tol/business/industry_sectors/transport/article6937018.ece
 
Είσοδος νέων μετόχων στο Gatwick

Ακόμη δεν το χάρηκε η GIP το LGW και βρήκε (ή την βρήκαν) επενδυτές...

Με την οικονομική κρίση να καθιστά αβέβαιες τις επενδύσεις σε πολλούς κλάδους, πολλά funds το έριξαν στις υποδομές... Σίγουρο asset σου λένε, που να ρισκάρεις τώρα...

Έτσι, σύμφωνα με εκτιμήσεις, συνολικά 27% των μετοχών άλλαξε χέρια, με την Aμπουνταμπιότικη Adia να αποκτά το 15% και το National Pension Service της Ν. Κορέας άλλο ένα 12%...
:arrow: http://www.reuters.com/article/idUSTRE61403S20100205
:arrow: http://www.reuters.com/article/idUSTRE6111SP20100202

Όχι σαν τα δικά μας ταμεία που τζογάραν (και έχασαν) δις στο χρηματιστήριο...
 
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για το Gatwick... Αναφέρει την σημερινή κατάσταση και τα προβλήματα ανταγωνιστικότητας που αντιμετωπίζει ενώ εμβαθύνει αρκετά στην πιθανή μελλοντική πορεία του σε συνάρτηση με πολλές παραμέτρους...

Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στους νέους μετόχους του Α/Δ, οι οποίοι κυριολεκτικά "το φυσάνε" και σε συνδυασμό με την GIP δημιουργούν μια πανίσχυρη χρηματοδοτική ομάδα...

:arrow: http://www.centreforaviation.com/ne...und--is-that-what-the-airlines-expected/page1
 
Top