Αποχωρεί η SWISS από τη Θεσσαλονίκη

  • Thread starter osc4r
  • Ημερομηνία δημιουργίας
aakunz":1ke1vbo6 said:
Τιμωρήστε τις εναρμονισμένες πρακτικές, που σας ζητούν 500 για να πάτε Ευρώπη ή σας υποχρεώνουν να πάτε μέσω Αθηνών και αναγκάστε τους να "προσγειωθούν". Κοιτάξτε το συμφέρον σας λοιπόν, έστω κι αυτό λέγεται ΤΗΥ.

Έχω την εντύπωση πάντως ότι η ΤΗΥ (πέρα από τις πολύ κακές ώρες που πετάει) δεν είναι τόσο φθηνή όσο ήταν η SWISS σε τιμές προσφορών. Έτσι δεν είναι;
 
Κράτος πτωχευμένο είμαστε, έστω και αν δεν το έχουμε καταλάβει. Σ' ένα πτωχευμένο κράτος, την τελευταία επένδυση που κάνει μια εταιρία είναι να ενισχύει τις γραμμές προς αυτό αναλαμβάνοντας ρίσκο ζημίας. Η KLM, τουλάχιστον από την 10ετία του 70 πετούσε κατά μέσον όρο με τουλάχιστον 400 θέσεις την ημέρα (είτε σε χωρητικότητα είτε σε συχνότητα). Κάποια στιγμή αυτός ο αριθμός έφτασε και τις 600 περίπου (καλοκαιρινούς μήνες έτη 2003-2007). ΤΟ 2008 ξαφνικά περιορίζεται στις 350 θέσεις και από φέτος στις 175. Οι 350 θέσεις, σε άσχετες ημέρες και ώρες είχαν πληρότητα άνω του 80%. Και όμως ο περιορισμός της πτήσης αυτής συνοδεύτηκε με ενίσχυση της πτήσης για Ελσίνκι. Το θέμα λοιπόν είναι ότι δεν υπάρχει ουσιαστικό επιχειρηματικό ενδιαφέρον για την Ελλάδα. Ο τουρίστας που επιθυμεί ελλάδα έρχεται με την charter κατευθείαν στον προορισμό που επιθυμεί. Αυτό αντικατοπτίζει την μείωση των δρομολογίων. Η δυνατότητα συνέχειάς τους. Περαιτέρω, πριν 10 χρόνια για παράδειγμα η KLM πετούσε σε 3 προορισμούς στην Ιαπωνία και 2 προορισμούς στην Κίνα. Την τελευταία δεκαετία οι προορισμοί της Ιαπωνίας γίναν 2 με μικρή συχνότητα (1 την ημέρα), οι δε προορισμοί στην Κίνα (nonstop) έγιναν περίπου 5! (πέραν των codeshare). H ραγδαία οικονομική ανάπτυξη της περιοχής είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των πτήσεων. Η οικονομική ύφεση της Ελλάδας και η έλλειψη προοπτικής άμεσης ανάκαμψης έχει οδηγήσει στην αποχώρηση των εταιριών από την Ελλάδα. Άλλωστε σε αντίστοιχο ρεύμα κινούνται και οι γειτονικές μας χώρες Ιταλία, Ισπανία, όπου και εκεί, σε επίπεδο υπερατλαντικών πτήσεων, ο αριθμός τους αρχίζει και περιορίζεται μετατρεπόμενες τακτικές πτήσεις σε εποχιακές.
 
Όπως ανέφεραν και οι προλαλήσαντες πλέον οι επιλογές για υπεραντλαντικές connections περιορίζονται αρκετά, ειδικά την χειμερινή περίοδο. Από ή προς Σικάγο στην ουσία έχουμε μονο τα γλαρόνια μέσω Γερμανίας (με Λουφτχάνσα η Γιουνάιτεντ) και την THY. Η τελευταία απαιτεί διανυκτέρευση στην Πόλη τόσο στο πήγαινε όσο και στο έλα επομένως δεν είναι και το ότι βολικότερο. Αλλιώς υπάρχουν φυσικά και τα διπλα connections με ότι αυτά συνεπάγονται...

Παρα την επέκταση και "ανάπλαση" του αεροδρομίου φαίνεται πως (τουλάχιστον προς το παρόν) δεν θα υπάρχει αντίστοιχη ανάπτυξη όσον αφορά την κίνηση...
 
Μην ανησυχείτε κύριοι που έφυγε η Swiss και British...τι να πιάσουν αυτές όταν έχουμε την Ryanair, την Astra, και καθημερινή σύνδεση με Κων/πολη και Τελ Αβιβ;

Ορίστε, μας καθησυχάζει ο κ. υπεύθυνος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής, ο οποίος επίσης δηλώνει οτι δεν τον ενδιαφέρει και ιδιαίτερα ο δυστυχής ιθαγενής Σαλονικιός και οτι η όλη φασαρία είναι ανάξια λόγου.

http://www.voria.gr/index.php?module=ne ... sid=101478
 
τι να πει κανεις για ορισμενουσ που παντου βλεπουν συνομωσιες
:D :D
ο λαος εχει μια καταληλη παροιμια
της στρ... της φταινε οι τριχες........... :D :D :D :D
οι συνωμοσιες αφορουν αυτα που λεει στο αρθρο περι φορεων κτλπ...
εξηγουμε για να μην παρεξηγηθω
 
Η Austrian ξεκίνησε να πουλάει και για τον χειμώνα από χθες
 
YCNZ":1sran6nl said:
Μην ανησυχείτε κύριοι που έφυγε η Swiss και British...τι να πιάσουν αυτές όταν έχουμε την Ryanair, την Astra, και καθημερινή σύνδεση με Κων/πολη και Τελ Αβιβ;

Ορίστε, μας καθησυχάζει ο κ. υπεύθυνος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής, ο οποίος επίσης δηλώνει οτι δεν τον ενδιαφέρει και ιδιαίτερα ο δυστυχής ιθαγενής Σαλονικιός και οτι η όλη φασαρία είναι ανάξια λόγου.

http://www.voria.gr/index.php?module=ne ... sid=101478

Τι να πεί κανείς για την ανοησία που δέρνει μερικούς και ειναι και διευθυντες οργανισμών τουριστικής προβολής... :wall:
Τετοια απαξίωση για τον Θεσσαλονικιό αλλα και για τη Swiss,BA..Όσο για τη FR,μαλλον ξεχναει αυτός ο κύριος ότι μόλις σταματησουμε να της δινουμε ευρώπουλα θα παρει τα δρομολόγια της και θα παει να παιξει αλλού...Και τότε πολλοί θα θυμηθουν την ΑΖ,ΒΑ,LX αλλά θαναι αργά..Καλά η δηλωση για Astra ειναι ανέκδοτο.. :shock:
 
«στόχος του ΟΤΠ δεν είναι να διευκολυνθεί ο Θεσσαλονικιός, αλλά ο ξένος τουρίστας που θα έρθει»
Σε μισή αράδα είναι όλο το ρεζουμέ. Δεν του δίνω άδικο αλλά θα ήταν δόκιμο να υποστηρίξει την αδιαφορία τους με νούμερα, ότι δλδ οι αεροπορικές που αριβάρουν δεν συμβάλουν στον εισερχόμενο τουρισμό ή ότι εν πάσει περιπτώσει εκεί που θα δημιουργηθεί πρόβλημα υπάρχει και συγκεκριμένη λύση...
 
Ακούγεται σκληρό αυτό που είπε. Ωστόσο, δεν είμαστε σε θέση να ξέρουμε πώς ακριβώς το διατύπωσε και πώς, εν τέλει, μεταφέρθηκε από το εν λόγω site. Πάντως, λογικό ακούγεται ο ΟΤΠ να ενδιαφέρεται για τον ξένο τουρίστα κι όχι για το Θεσσαλονικιό. Στον τουρίστα απευθύνονται οι όποιες δράσεις του, για τη βελτίωση του τουριστικού κλίματος της πόλης οφείλει να εργάζεται. Βέβαια, τίθεται ένα άλλο ζήτημα. Για το Θεσσαλονικιό ποιος νοιάζεται; Δυστυχώς, μάλλον κανείς. Η, σε πολύ μεγάλο βαθμό υπαρκτή, ταύτιση των αερομεταφορών με τον τουρισμό έχει ως αποτέλεσμα οι ανάγκες του πολίτη μιας πόλης, μιας περιφέρειας ή κι ολόκληρης της χώρας να μένουν στο περιθώριο. Τα επιμελητήρια, οι φορείς του επιχειρείν, ποτέ δεν έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα στη σημασία των μεταφορών, γενικά, και των αερομεταφορών ειδικότερα. Παραμένουν ταυτισμένες, σχεδόν, με τον τουρισμό. Αν αυτό δεν αλλάξει, προβλέπω να συνεχίζουν οι υπεύθυνοι να ενδιαφέρονται περισσότερο για το πόσα charter θα έρθουν κατά την τουριστική σεζόν, παρά για το ποιες σοβαρές εταιρίες θα πετούν προς τη Θεσσαλονίκη, εξυπηρετώντας τις ανάγκες των κατοίκων της και βελτιώνοντας την τελματωμένη εξωστρέφεια.
 
Top